6 kampe på 16 dage !

Om FC Midtjylland og Black Wolves
974

6 kampe på 16 dage !

Indlæg af 974 »

14/04/11 19:00 Lyngby - FCM

18/04/11 19:00 FCM - OB

21/04/11 16:00 FCM - AC Horsens

24/04/11 15:00 Esbjerg - FCM

27/04/11 18:00 FCM - Esbjerg FB

30/04/11 14:00 AaB - FCM

Sådan ser programmet ud for resten af april!!!

3 hjemmekampe og 3 udekampe hvoraf den ene hjemme er i pokalen mod Esbjerg

Det er godt nok presset godt sammen, og man må håbe at spillerne og tilskuerne også er klare til disse vigtige kampe
Kommer vi godt ud af dem, så står vi bedre rustet til de sidste 3 hjemmekampe, og de 2 sidste udekampe på Sjælland, og altså en forhåbentligt spændende sidste kamp i Farum ( hvem husker ikke sølvkampen sidst.. )

Mit formål er egentligt at finde ud af hvad vi alle kan gøre for at skabe de bedst tænkelige rammer for at spillerne ved at vi er der - det er jo også mange kampe for os tilskuere :-)

Men de er vildt vigtige, og vi kan sagtens nå den 2. plads endnu!

Kunne man eks. gøre et eller andet fælles til en træningssession - altså eks samle en hel masse for at vise opbakning?
Kunne man lave nogle bannere der udviser loyalitet i endnu større grad?
Er FCM/BW klar til at gå all in mht udekampene og fede bus-tilbud?

Hvad tænker I ?

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Re: 6 kampe på 16 dage !

Indlæg af AlwaysFCM »

974 skrev:Mit formål er egentligt at finde ud af hvad vi alle kan gøre for at skabe de bedst tænkelige rammer for at spillerne ved at vi er der - det er jo også mange kampe for os tilskuere :-)

Men de er vildt vigtige, og vi kan sagtens nå den 2. plads endnu!

Kunne man eks. gøre et eller andet fælles til en træningssession - altså eks samle en hel masse for at vise opbakning?
Kunne man lave nogle bannere der udviser loyalitet i endnu større grad?
Er FCM/BW klar til at gå all in mht udekampene og fede bus-tilbud?

Hvad tænker I ?
Godt emne at tage op. Min holdning er lidt: Hvis vi ønsker spillerne skal præstere, skal vi også.

Og det kunne være fedt at gøre noget lidt anderledes, og der synes jeg det du siger med at møde op til deres træning kunne være kanon. Samle mange fans, synge og give gejst. Det kunne være specielt for spillerne, og måske lige hjælpe dem lidt på vej i denne trængte tid, at vise vores interesse og opbakning.
FC Midtjylland

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Fra odense kampen og frem til esbjerg kampen er der rigtig mange der har ferie! 8-) Derfor er der rigtig gode muligheder for at blive mange både ude og hjemme!
Med sejre over lyngby og odense er vi stadig med om CHL pladsen og er stadig med i pokalen.
Få streget alt hvad i har i kalderen på de pågældene dage! Mød op i god tid på stadion, stil jer samlet nede foran Capo tårnet og gå amok til du revner! Vi kan gå en stor tid i møde og det skal vi som FC Midtjylland fans hjælpe med.

Vi ses på stadion - Det skal revne 8-)
Vi kommer kun for roulade!

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

974 skrev: Kunne man eks. gøre et eller andet fælles til en træningssession - altså eks samle en hel masse for at vise opbakning?
Du kan jo prøve at komme til en lørdags træning sammen med de 7 små dværge.
Oversat, betyder det at du kan se på træningsplanen på
http://www.fcm.dk/download.php?file=0.8 ... napril.pdf
Og vælge den sidste træning inden kamp at komme forbi Ikast bane 8 som for tiden bruges. Her vil du finde ca. de samme 7 folk der ser træningerne. Alt hvad du ser er selvfølgeligt hemmeligt og vi snakker kun med hinanden om det. Men så kan du komme ind i den lille flok der ved hvad de taler om ;-)
974 skrev: Kunne man lave nogle bannere der udviser loyalitet i endnu større grad?
Det kan jeg kun bifalde, jeg har masser af ideer, men må erkende jeg ikke får gjort noget ved det.
974 skrev: Er FCM/BW klar til at gå all in mht udekampene og fede bus-tilbud?
Ja hvis du ser på de buspriser der køres med for tiden, så får du det vist ikke billigere.
http://www.black-wolves.com/nyheder/317 ... yngby.html
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Hekler skrev:Du kan jo prøve at komme til en lørdags træning sammen med de 7 små dværge.
Og vælge den sidste træning inden kamp at komme forbi Ikast bane 8 som for tiden bruges. Her vil du finde ca. de samme 7 folk der ser træningerne. Alt hvad du ser er selvfølgeligt hemmeligt og vi snakker kun med hinanden om det. Men så kan du komme ind i den lille flok der ved hvad de taler om ;-)
Det jég synes kunne være fedt - som 974 også skriver, hvis man kunne samle en hel masse. Det ville skabe en fed opbakning fra spillernes synsvinkel.
FC Midtjylland

974

Indlæg af 974 »

AlwaysFCM skrev:
Hekler skrev:Du kan jo prøve at komme til en lørdags træning sammen med de 7 små dværge.
Det jég synes kunne være fedt - som 974 også skriver, hvis man kunne samle en hel masse. Det ville skabe en fed opbakning fra spillernes synsvinkel.
Var det så noget for dig og Rasmus Looft ovenfor at sætte gang i et eller andet til en fælles bestemt træningssession ?

Jeg bor på sjælland og har nok at se til pt med at få samlet folk til kampene herovre, samt evt få arrangeret noget fælleskørsel til et par af de næste hjemmekampe

vi har måske også et par indslag undervejs i forbindelse med et par af kampene herovre :-)

Hekler kan sikkert komme med et bud på hvilken dag der ville være den bedste at lave et sådan arrangement, og så har vi jo Facebook og Ulvegraven til at sende beskeden videre på.
Når Brøndby kunne samle 1500 til en træning før FCK-kampen, så kan vi vel også, ikke sandt ;)

mvh
Jan / altoriso Bweast

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Det vil være oplagt at lave det her i påsken... Det bliver jo nok først efter OB kampen?
Vi kommer kun for roulade!

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

974

Indlæg af 974 »

RL/UBM skrev:Det vil være oplagt at lave det her i påsken... Det bliver jo nok først efter OB kampen?
Ja det ville det helt sikkert nok..

Vinder vi imorgen eller får uafgjort, så kunne man selvfølgelig sige at det ville være allerede lørdag der ville være den bedste dag, da det jo er OB der er i høj grad skal vindes imod?

Men kan man nå at samle mange allerede på lørdag tror I ?

Kan man nå at lave et par bannere a la " vi står bag jer" ?

Jeg tænker at når det jo nok ikke lige kan lade sig gøre med 1500 mennesker, så kunne det måske lade sig gøre med 50-100 stykker - bare budskabet er klart nok.
Jeg kan godt kontakte nogle i FCM og sige hvorfor der er ekstra mange?

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Bare vi samler mindst lige så mange fans som Aab support gjorde her:

http://www.fannews.dk/?p=3308
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Det kunne faktisk være suverænt at samle en 500 stykker, og tror gerne folk vil. Kunne man lave et arrangement på gågaden inden muligvis, så folk måske kunne drage med? (selvom der nu lige er et lille stykke til træningsanlægget i Ikast)

Nu er jeg kun én, men jeg kan ikke lørdag, der er jeg i København.

- vil gerne være med som arrangør.
FC Midtjylland

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

at tro på 500 er ren utopi. Kan vi samle 100, ville jeg faktisk være overrasket. Ingen tvivl om at idéen er god, men i en klub som er spredt over så stort et geografisk område er det bare svært at få samlet så mange folk til "ligegyldige" ting.

Andersbknudsen

Indlæg af Andersbknudsen »

Synes det giver mere og mere mening at gøre det! Drengene er gået i stå!
Der skal samles en masse, og budskabet skal spredes. Sms, facebook, ulvegraven og UBM Osv.

men der skal noget arbejde bagved for at få det op og stå....

WBW

Indlæg af WBW »

Helt enig med Andersbknudsen!
Holdet er i krise, og det hjælper ikke vores unge spillere at læse negativ kritik her på graven, lad os vise dem at vi står bag dem!

Andersbknudsen

Indlæg af Andersbknudsen »

men der skal handling til. Det skal spredes og planlægges! Nogen som virkelig skal gå foran med dette projekt for at det kan blive til noget.

Besvar