Nu bliver kampen fra efteråret mellem de to mandskaber endelig spillet. Lyngby tabte her til aften til Esbjerg 2-1 i Lyngby. Nu er der kun 1 point for Lyngbys vedkommende ned til nedrykningsstregen. Derfor ser jeg det lidt som en ulempe at Lyngby idag tabte, de vil helt sikkert kæmpe 110% på torsdag - og mere til. Men for FCMs vedkommende er det en 3. plads der er spil om, og forkortelse af afstanden op til OB på 2. pladsen. FCM vil helt sikkert kæmpe røven ud af bukserne, efter nogle kampe som ikke lige har været helt tilfredsstillende.
En anden ulempe for FCM er banen i Lyngby. Den ser godt nok skidt ud, bolden hopper jo afsted når det er meningen den skal trille! hullerne i banen er meget dybe.
En kamp der ville være så vanvittig vigtig for FCM at vinde pointmæssigt. Og så er der nok også lidt revance gemt, fra kampen for en uge siden. Håber satme FCM vinder.
Mit bud på startopstillingen:
..........lössl
siv-bak-albrechtsen-julle
.........izunna
albæk-poulsen-hassan
.....thyge-sly
Og så håber jeg at se hvilsom som indskifter til albæk, og så thyge ned på midtbanen med hvilsom i angrebet ved siden af sly. Synes siv skal have chancen på back'en, idet han efter min mening har spillet godt sidst mod Lyngby.
Og lige til sidst - håber satme Lyngby er gennemtæsket efter kampen i dag, og de så er lidt småtrætte på torsdag. Medmindre den bliver udsat