Silkeborg IF - FC Midtjylland
Re: Silkeborg IF - FC Midtjylland
Sjovt nok var vi inden kampen det hold, der havde den længste målstime i Superligaen. De seneste tolv kampe havde vi scoret i.
Det er ikke nødvendigvis angrebet, den er gal med.
Fy for satan hvor er det pinligt, en historisk billig sølvmedalje og alligevel præsterer vi bedste nedrykningsform flotte 5 point i 5 kampe
Sædet bør efterhånden brænde under Kuhn, det er så tåkrummende det han leverer og det er bare ikke godt nok. Kuhn ligger langt under hvad f.eks Thomasberg præsterede og syntes han bør været presset i sit job.

Kan kun grine af den kommentar som du kommer med mod Kuhn.. Kan godt være der er pres på, det er der altid, men han er ikke presset i den forstand at sæddet begynder at brænde, og han har meget lang snor..Sylvester skrev:Fy for satan hvor er det pinligt, en historisk billig sølvmedalje og alligevel præsterer vi bedste nedrykningsform flotte 5 point i 5 kampe![]()
![]()
Sædet bør efterhånden brænde under Kuhn, det er så tåkrummende det han leverer og det er bare ikke godt nok. Kuhn ligger langt under hvad f.eks Thomasberg præsterede og syntes han bør været presset i sit job.
![]()
![]()
syntes det er latterligt at begynde at snakke om at et sæde brænder under Kuhn allerede nu..
Så støt dog op om holdet i stedet for det der.
hold kæft hvor var det ringe og pinligt, ikke at vi ikke kæmper og forsøger, men vores evige driblende rundt og på tværs især (sly,hassan) kommer ikke nogle steder, og de kloge modstandere har luret kunsten at gi Fcm plads på kanterne de har ingen angribere i boksen til at søge. Vi har set det i 3 ud af 5 kampe at vi mangler tyngde, og dybdeløb, og mener at man må finde en mere lige opstilling med lidt flere gennembruds spillere, og vores nye koncept. Vi får mere ind svært at fast holde 4 paldsen med vores form pt. da der kommer mange kampe, og vi leder med lys og lygte efter sejre og opstilling, igen lykkes det modstanderen at løbe dybt i forsvaret uden vi følger med, og forsøger at trække offside, dybt kritisk at vi ikke har lært af de børne fejl som vi efterhånden laver flere af i hver kamp. Sad og så kampen sammen med Ove P som mente af Fcm må og skal ha en box angriber for ikke at komme til at se ned af i næste sæson.
-
MathiasVJacobsen
erland skrev:Nej det kan ikke nåes
- for dem som ikke fatter det,
"vi kan bolden, vi har opspillet, vi score ingen eller få få mål"
længere er den ikke!
uden mål ingen point.
helt ærligt hvordan tror I vi vi vil hente point mod OB, mod BIF eller de andre som kæmper som besat for at undgå nedrykning!
Hverken Sly, Fagerberg, Thyge eller resten ser skarpe ud idag. Hold da fast hvor ville noget skud træning og kynisme klæ' det hold.
Fortabte forår er meget rammende desværre.
"oh lord please send me a goalgetter, all my friends have one..."
erland
Rigtigt Acebone.Acebone skrev:Sjovt nok var vi inden kampen det hold, der havde den længste målstime i Superligaen. De seneste tolv kampe havde vi scoret i.
12 kampe hvor vi scoret i træk, det er i og for sig ganske godkendt. Det er forsvaret hvor vi lukker for mange mål ind..
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
Det er både i forsvaret og i angrebet den er gal. Forsvaret sejler til tider og mod Silkeborg må Christian Holst må da aldrig løbe mutters alene ned i vores forsvar. Ja det kan godt være, at vi har scoret i de seneste 12 kampe, men selve pointen er jo, at vi skal bruge for mange chancer for at score. Og så har vi nogle offentsive spillere, der dribler alt for meget, ikke ser deres medspillere og sparker decideret dårligt på mål.MathiasVJacobsen skrev:erland skrev:Nej det kan ikke nåes
- for dem som ikke fatter det,
"vi kan bolden, vi har opspillet, vi score ingen eller få få mål"
længere er den ikke!
uden mål ingen point.
helt ærligt hvordan tror I vi vi vil hente point mod OB, mod BIF eller de andre som kæmper som besat for at undgå nedrykning!
Hverken Sly, Fagerberg, Thyge eller resten ser skarpe ud idag. Hold da fast hvor ville noget skud træning og kynisme klæ' det hold.
Fortabte forår er meget rammende desværre.
"oh lord please send me a goalgetter, all my friends have one..."
erlandRigtigt Acebone.Acebone skrev:Sjovt nok var vi inden kampen det hold, der havde den længste målstime i Superligaen. De seneste tolv kampe havde vi scoret i.
12 kampe hvor vi scoret i træk, det er i og for sig ganske godkendt. Det er forsvaret hvor vi lukker for mange mål ind..
Grin du bare, personligt syntes jeg pointhøsten er skandaløs ringe og du skal altså huske at Kuhn ligger markant under det Thomasberg præsterede og det som han endte med at blive fyret for. Vi snakker 5 point i 5 kampe i foråret og blot 3 sejre i 15 ligakampe i streg nu, og det på et tidspunkt hvor der er en helt unik og billig mulighed for at sikre sig en C.L-kvalifikationRagz skrev:Kan kun grine af den kommentar som du kommer med mod Kuhn.. Kan godt være der er pres på, det er der altid, men han er ikke presset i den forstand at sæddet begynder at brænde, og han har meget lang snor..
syntes det er latterligt at begynde at snakke om at et sæde brænder under Kuhn allerede nu..
Så støt dog op om holdet i stedet for det der.
Så kan Kuhn blive nok så tøsesur når kommentatorerne spørger om vi skal til at kigge nedad, men fakta er bare at vi høster point på niveau med en nedrykker og har gjort det rigtigt længe og det kan et fjoget grin fra Kuhn ikke forklare sig ud af.
Uafgjort med FCN og Lyngby og nederlag til Sønderjyske og Silkeborg, jeg syntes slet og ret det er pinligt og jeg glæder mig allerede til Kuhns bortforklaringer og skamros af egne spillere på torsdag, når vi endnu engang har smidt point med en potentiel nedrykker.
Man må altså regne med at et hold er svingende når man stiller med så mange unge spillere..
Det er rigtigt, mere kan man jo ikke forlange. Men en ting man kan forlange, det er at Kuhn og co. lever op til hans udtalelser i vintertransferen, om at man har potentiale nok til at spille europra efter sommerferien. Nu ved jeg godt, at vi ligger på en 4 plads, som gælder europa, og vi er klar til semifinaler i EB-cup. Men der er kun tre point ned til SIF på 5. pladsen, og hvis FCM ikke vinder på torsdag, så begynder det at se lidt skidt ud, så ligger man ikke så sikkert til europa mere.Ragz skrev:Man må altså regne med at et hold er svingende når man stiller med så mange unge spillere..
FC Midtjylland
Jeg mener altså ikke den holder, for det er da i mindst lige så høj grad de ældre der svigter. Hvor var J. Poulsen henne igår, hvordan så Bak ud ved målet og hvad bidrog Borring egentlig med?Ragz skrev:Man må altså regne med at et hold er svingende når man stiller med så mange unge spillere..
Men hvis det er et spørgsmål om manglende rutine, syntes jeg Kuhn skal erstatte Lössl, Albæk, Rilwan og Julle med Kasper Jensen, Borring, Danny Olsen og Ipsa. Tror du resultaterne bliver bedre med den indsprøjtning af rutine?
Det er resultater vi bliver målt på her og den måling er altså ikke specielt godt ved Kuhn. Har svært ved at se det anderledes og syntes det er på tide han begynder at levere varen.
Bak var da kampens klart bedste FCM-spiller - i øvrigt ret tæt forfulgt af Upsa (var det ikke hans første forårsoptræden fra start?) og Albrechtsen efter min mening.Sylvester skrev: Jeg mener altså ikke den holder, for det er da i mindst lige så høj grad de ældre der svigter. Hvor var J. Poulsen henne igår, hvordan så Bak ud ved målet og hvad bidrog Borring egentlig med?
Borring gør det også ganske godt, synes jeg. J. Poulsen lagde jeg ikke meget mærke til , så hans kamp var nok på det jævne.
Bak var klart bedste mand indtil han glemmer at dække Holst op og koster et mål og den historie har efterhånden gentaget sig flere gange med de rutinerede spillere. F.eks spillede Albrechtsen elendigt mod måde SønderjyskE og Lyngby og var direkte involveret i flere scoringer og J. Poulsen har endnu intet vist for FCM og syntes ofte han er helt anonym. Thygesen spiller kanon den ene kamp, for så at være helt væk i den næste og syntes han mangler stabilitet i sine præstationer.Mazter81 skrev:Bak var da kampens klart bedste FCM-spiller - i øvrigt ret tæt forfulgt af Upsa (var det ikke hans første forårsoptræden fra start?) og Albrechtsen efter min mening.Sylvester skrev: Jeg mener altså ikke den holder, for det er da i mindst lige så høj grad de ældre der svigter. Hvor var J. Poulsen henne igår, hvordan så Bak ud ved målet og hvad bidrog Borring egentlig med?
Borring gør det også ganske godt, synes jeg. J. Poulsen lagde jeg ikke meget mærke til , så hans kamp var nok på det jævne.
Borring, tja han sagde til bold.dk at han ikke var bundelendig, men syntes godt man kan tillade sig at forvente at han kan gøre en forskel i kampen og ikke bare tilhøre den grå middelmasse.
@ Sylvester
Tag nu lige en slapper - de fleste mål sker pga en eller anden slags fejl et sted på banen
Det kan være forreste mand i angrebet der ikke får forstyrret nok i opspillet, eller midtbanemanden der ikke lige får sat sig på modspilleren.
I forsvaret er der typisk også en der kunne have valgt noget andet, og målmanden kunne jo bare have blevet stående, gået længere ud eller hoppet lidt højere..
Fejl sker hele tiden - sådan er fodbold ...
Tag nu lige en slapper - de fleste mål sker pga en eller anden slags fejl et sted på banen
Det kan være forreste mand i angrebet der ikke får forstyrret nok i opspillet, eller midtbanemanden der ikke lige får sat sig på modspilleren.
I forsvaret er der typisk også en der kunne have valgt noget andet, og målmanden kunne jo bare have blevet stående, gået længere ud eller hoppet lidt højere..
Fejl sker hele tiden - sådan er fodbold ...