Tidligere FCM'ere i andre klubber 2010-11

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Sylvester

Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2010-11

Indlæg af Sylvester »

Et fint scoringssnit han holder sig dernede og glæder mig til at se ham tilbage i FCM trøjen, tror han ville kunne gøre en forskel for os, og er sikker på han ville være i spil til start-11 som det er i dag.

At han skulle være for lille til at spille i FCM tror jeg ikke på, for her den anden dag så jeg f.eks en Rasmus Falk afgøre en fodboldkamp for OB og i dette øjeblik spiller Mathias Gehrt fantastisk for Brøndby. De er begge to langt mere klejne end Jude.

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

2 mål af Jude Nworuh i Fredericias 5-0 afklapsning af Hjørring
!

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

pedersen7500 skrev:2 mål af Jude Nworuh i Fredericias 5-0 afklapsning af Hjørring
Det er fantastisk sådan han scorer. Han ligger på 3. pladsen på topscorelisten med 11 mål, hvor 1 og 2. pladsen har scoret 12 mål. Jeg er nysgerrig, om man ser ham i FCM igen, eller om han smutter et andet sted hen til sommer, det vel også der hans kontrakt med FCM udløber?
FC Midtjylland

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

AlwaysFCM skrev:
pedersen7500 skrev: Jeg er nysgerrig, om man ser ham i FCM igen, eller om han smutter et andet sted hen til sommer, det vel også der hans kontrakt med FCM udløber?
Nej - vi har kontrakt med ham til sommer 2013. Jeg tror ikke, at der er nogen tvivl om, at vi skal have tilført en angriber til sommer. Om det så er Jude eller en udefrakommende (Macena?) afhænger nok af pengepungen.

Gubbi77

Indlæg af Gubbi77 »

Kent skrev:
AlwaysFCM skrev:
pedersen7500 skrev: Jeg er nysgerrig, om man ser ham i FCM igen, eller om han smutter et andet sted hen til sommer, det vel også der hans kontrakt med FCM udløber?
Nej - vi har kontrakt med ham til sommer 2013. Jeg tror ikke, at der er nogen tvivl om, at vi skal have tilført en angriber til sommer. Om det så er Jude eller en udefrakommende (Macena?) afhænger nok af pengepungen.
Lad os da håbe at det hverken bliver Jude eller Macena. Jude har gentagne gange vist at han ikke har niveauet til superligaen og Mecana scorer jo nærmest aldrig længere. Set i bagklogskabens klare lys, så skulle vi have beholdt Farlige Frank indtil sommer og brugt foråret på at finde den rette efterfølger for Frank.

Noe

Indlæg af Noe »

Gubbi77 skrev: Set i bagklogskabens klare lys, så skulle vi have beholdt Farlige Frank indtil sommer og brugt foråret på at finde den rette efterfølger for Frank.
Inden vi kommer alt for godt i gang med Frank, skal man måske lige huske på, at Frank har spillet i alt 122 minutter for RFC i dette forår, og har lavet 1 mål. Det er ikke til at vide, om han var blevet skadet, hvis han spillede for os, men historikken har han i hvert fald ikke med sig. Set i det lys, var beslutningen om at lade ham gå måske ikke så dum. Under alle omstændigheder kan jeg kun bifalde beslutningen om at omlægge spillet, så vi er mindre afhængige af en Frank-type.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Gubbi77 skrev: Lad os da håbe at det hverken bliver Jude eller Macena. Jude har gentagne gange vist at han ikke har niveauet til superligaen og Mecana scorer jo nærmest aldrig længere. Set i bagklogskabens klare lys, så skulle vi have beholdt Farlige Frank indtil sommer og brugt foråret på at finde den rette efterfølger for Frank.
I modsætning til Fagerberg, Morten Nielsen og Hvilsom eller hva?

Nu kan han jo været vokset med opgaven og han beviser da ihvertfald han kan lave mål og man kan vel ikke forlange meget mere af ham end det han har vist i Fredericia og det endda på et mandskab som har været i alvorlig krise.

Tror på Jude kan komme tilbage og gøre en forskel hos os og jeg ser meget gerne et angreb med ham og Sly :D

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Sylvester skrev:Tror på Jude kan komme tilbage og gøre en forskel hos os og jeg ser meget gerne et angreb med ham og Sly :D
Jeg er da også en af dem, der har bandet Jude langt væk flere gange. Men når han blander sig på topscorerlisten sammen med navne som Graulund og Christoffersen, så bliver vi nødt til at tage det lidt seriøst.

Vi svømmer ikke ligefrem i penge eller målfarlige angribere; det ville være dumt ikke at give Jude en chance til. Han kan have modnet sig meget efter et år i Fredericia.

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Acebone skrev:
Sylvester skrev:Tror på Jude kan komme tilbage og gøre en forskel hos os og jeg ser meget gerne et angreb med ham og Sly :D
Jeg er da også en af dem, der har bandet Jude langt væk flere gange. Men når han blander sig på topscorerlisten sammen med navne som Graulund og Christoffersen, så bliver vi nødt til at tage det lidt seriøst.

Vi svømmer ikke ligefrem i penge eller målfarlige angribere; det ville være dumt ikke at give Jude en chance til. Han kan have modnet sig meget efter et år i Fredericia.
Præcis. En anden ting der kan gøre en forskel er vores nye spillestil, som jeg klart tror vil komplimentere Jude.

Glæder mig i hvert fald til at følge ham i næste sæson.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Jacob skrev:Præcis. En anden ting der kan gøre en forskel er vores nye spillestil, som jeg klart tror vil komplimentere Jude.

Glæder mig i hvert fald til at følge ham i næste sæson.
Ja, for det der tit var ved jude, var at han var så lav og ikke fysisk stærk, så det var svært for ham at indgå i en hovedstødsduel. Nu er det mere teknisk præget spil, hvor han garanteret vil passe bedre ind. Nogle der ved hvordan spilstilen i fredericia er? :)
FC Midtjylland

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

41 min. inde i kampen AB - Fredericia står der nu 0-3. 3. mål scoret af Jude :D

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Mini Bager skrev:41 min. inde i kampen AB - Fredericia står der nu 0-3. 3. mål scoret af Jude :D
Hvornår har Jude kontrakt til? Han bør være et emne til angrebet - men såfremt han fortsætter stimen, så er det langt fra utænkeligt, at han fortsætter karrieren i en tredje klub efter et sommersalg.

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Og Ilsø bomber også videre. Han har idag scoret til 3-0 på hjemmebane mod Union Berlin. Og kampen er netop slut.

Kunne være dejligt med Ilsø eller Jude tilbage på Heden.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Mini Bager skrev:Og Ilsø bomber også videre. Han har idag scoret til 3-0 på hjemmebane mod Union Berlin. Og kampen er netop slut.

Ilsø er næsten med sikkerhed tabt. Der var forhandlet en pris ind i lejeaftalen, og tyskerne har sagt de gerne vil beholde ham.

Judes fremtid er derimod uvist. Han har gjort det så godt som man kunne håbe på i Fredericia, men spørgsmålet er stadig, om han kan blive en god superligaangriber.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Kent skrev:
Mini Bager skrev:Og Ilsø bomber også videre. Han har idag scoret til 3-0 på hjemmebane mod Union Berlin. Og kampen er netop slut.

Ilsø er næsten med sikkerhed tabt. Der var forhandlet en pris ind i lejeaftalen, og tyskerne har sagt de gerne vil beholde ham.

Judes fremtid er derimod uvist. Han har gjort det så godt som man kunne håbe på i Fredericia, men spørgsmålet er stadig, om han kan blive en god superligaangriber.
Enig.

Ilsø skal vi ikke regne med tilbage.

Og Jude ja måske tilbage, men jeg har min tvivl om han kan blive en god superliga angriber. Bevares han gør det godt i Fredericia, men han har aldrig overbevist mig om at han kan gøre sig for FCM. Syntes bare ikke han har det der skal til. Så tror jeg personligt mere på eks. Syl, med hans kvaliteter, trods han reelt er wing og trods at han stadigt mangler skarpheden foran kassen.

Besvar