Silkeborg IF - FC Midtjylland
Re: Silkeborg IF - FC Midtjylland
Har lige set sammendrag af sæsonens andre kampe mod Silkeborg, og fælles for dem er at vi har det svært.
Når man ser på at de faktisk har spillet ret godt her efter vinterpausen, senest i sidste kamp hvor de pressede Brøndby med en mand i undertal, så synes jeg det ligner en svær opgave.
Når man ser på at de faktisk har spillet ret godt her efter vinterpausen, senest i sidste kamp hvor de pressede Brøndby med en mand i undertal, så synes jeg det ligner en svær opgave.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Kampen bliver sikkert ret lige, ja! Men idag skal der altså 3 point til kontoen, hvis vi forsat skal have troen på sølvmedaljer.
Jeg glæder mig meget til kampen. Skal mødes med nogle venner i silkeborg over middag.
Nogen der kender en god pub? Hvor der ikke er for mange sif tosser
Jeg glæder mig meget til kampen. Skal mødes med nogle venner i silkeborg over middag.
Nogen der kender en god pub? Hvor der ikke er for mange sif tosser
-
Hvasser
Jeg har hørt gode ting om en spotspub som hedder "Målet"...
Et par ændringer i start-11: http://fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedID=80 ... laes_nyhed
Løssl
Albrechtsen - Bak - Ipsa - Julle
Izunna
Hassan - Poulsen - Borring
Thyge - Sylvester
Det kunne tyde på, at man ikke har været helt tilfreds med Siv på backen (hvilket jeg godt kan forstå), og så er det ekstra ærgerligt at Erik er væk, så man er nødt til at bruge 4. valget derinde.
Det bliver spændende at se, om Borring kan få noget ud af det.
Løssl
Albrechtsen - Bak - Ipsa - Julle
Izunna
Hassan - Poulsen - Borring
Thyge - Sylvester
Det kunne tyde på, at man ikke har været helt tilfreds med Siv på backen (hvilket jeg godt kan forstå), og så er det ekstra ærgerligt at Erik er væk, så man er nødt til at bruge 4. valget derinde.
Det bliver spændende at se, om Borring kan få noget ud af det.
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Nej nej nej nej nej SYLVESTER?!?!?!?!?!?!!?!?
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
-
sebastian94
Christian Holst det fede læs lort! tab dig 10 kg og tag tilbage til Færørene!
En nærmest grinagtig udvikling på en kamp vi burde have ført 3-0.. Stolpe ud gange 2 og en 2.halvleg i nærmest powerplay, og så sker det forudsigelige: en dybdeaflevering bagom vores 4 back kæde og vi bagud igen..
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
-
sebastian94
Hvis vores nigerianer kunne skyde, havde vi været ubesejret i sæsonen!
Savner en ordentlig angriber i dag!
hmm, det gjorde sgu ondt det her. Godt nok score sif på deres eneste chance i kampen, men selvom vi har 2 stolpe skud, så får vi bare ikke nok ud af vores spil.
Slaget om 2. pladsen er tabt også selvom vi har en kamp i baghånden. Vi skal nok nærmere kigge ned af end op af.
Nu er det pokalen der tæller, det er vist vores eneste chance for euro bold næste sæson.
Slaget om 2. pladsen er tabt også selvom vi har en kamp i baghånden. Vi skal nok nærmere kigge ned af end op af.
Nu er det pokalen der tæller, det er vist vores eneste chance for euro bold næste sæson.
Det er uhyggeligt så mange chancer Sly skal have for bare at ramme målet. Det skal simpelthen blive mere effektivt, hvis FCM i fremtiden skal satse på ham i front. Hvis man ikke er effektiv foran kassen, så hjælper det overhovedet ingenting at styre spillet, det er Silkeborg et klokkeklart eksempel på.Lupus1999 skrev:Savner en ordentlig angriber i dag!
Det var jo det, som jeg forudså ville ske...
Vi spiller jo egentlig godt, igen... og fighter fint. Men det er stolpe ud hele tiden.
Vi skriger på noget fysik, rutine og afslutningskvalitet i angrebet!!!!
Sylvester er ladt alene, Thyge suser stadig rundt som en forvirret humlebi og er hverken det ene eller det andet rent taktisk.
Det fortabte forår. Nu skal vi snart være glade, hvis vi overhovedet kan kvalificere os til noget europæisk næste sæson!
Vi spiller jo egentlig godt, igen... og fighter fint. Men det er stolpe ud hele tiden.
Sylvester er ladt alene, Thyge suser stadig rundt som en forvirret humlebi og er hverken det ene eller det andet rent taktisk.
Det fortabte forår. Nu skal vi snart være glade, hvis vi overhovedet kan kvalificere os til noget europæisk næste sæson!
Sylvester er da overhovedet ikke efterladt alene, han kan jo ikke ramme målet fra 1. meters afstand + han ser ikke sine medspillere når chancen byder sig.Ravnen skrev:Det var jo det, som jeg forudså ville ske...![]()
-
MathiasVJacobsen
OB og Brøndby mødes imorgen, så der mister en af dem ihvertfald point og så har vi OB hjemme den 18.
- jeg tror stadig det kan nåes
- jeg tror stadig det kan nåes
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
Nej det kan ikke nåes
- for dem som ikke fatter det,
"vi kan bolden, vi har opspillet, vi score ingen eller få få mål"
længere er den ikke!
uden mål ingen point.
helt ærligt hvordan tror I vi vi vil hente point mod OB, mod BIF eller de andre som kæmper som besat for at undgå nedrykning!
Hverken Sly, Fagerberg, Thyge eller resten ser skarpe ud idag. Hold da fast hvor ville noget skud træning og kynisme klæ' det hold.
Fortabte forår er meget rammende desværre.
"oh lord please send me a goalgetter, all my friends have one..."
erland
- for dem som ikke fatter det,
"vi kan bolden, vi har opspillet, vi score ingen eller få få mål"
længere er den ikke!
uden mål ingen point.
helt ærligt hvordan tror I vi vi vil hente point mod OB, mod BIF eller de andre som kæmper som besat for at undgå nedrykning!
Hverken Sly, Fagerberg, Thyge eller resten ser skarpe ud idag. Hold da fast hvor ville noget skud træning og kynisme klæ' det hold.
Fortabte forår er meget rammende desværre.
"oh lord please send me a goalgetter, all my friends have one..."
erland