Nogen er mere lige end andre..

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Noe

Nogen er mere lige end andre..

Indlæg af Noe »

Jeg ved det godt. Jeg bibringer ikke noget nyt her. Jeg kan dog stadig blive harm over at medierne priser Barcelona for at hente unikke stortalenter til klubben. Især når det drejer sig om 9-årige (!) fra et andet kontinent.

http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... ssi-pa-vej

Hvis bare man er stor nok, så er det ikke længere 'slavehandel' men talentudvikling. Føj for helvede!

Brugeravatar
Mini Bager

Re: Nogen er mere lige end andre..

Indlæg af Mini Bager »

FIFA er jo bare til grin.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Ja morale er godt, dobbelt morale er dobbelt så godt eller sådan noget :)

Viser jo bare tydeligt hvor skæv vredet hele fodbold verdenen er og bla. sådanne situationer, som den her, der gør at store hold vil bliver ved med at være store og mindre hold blive ved med at være små.

Også sjovt at se at danske fans af danske klubber rundt omkring, som eks. kaldte Fcm for slavehandlere, lovpriser eks. Barcelona og klubbens talentarbejde for at, finde og hente en så ung dreng.

Utroligt der ikke er en generel regel, for alle klubber, hvor man eks. siger minimum 16 eller 18 år, uanset om man så hedder Barcelona, Man U, Fcm eller Paderborn.

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Noe skrev:Hvis bare man er stor nok, så er det ikke længere 'slavehandel' men talentudvikling. Føj for helvede!
Nej da, tricket er at smide penge i Unicef og samtidig lade deres logo præge spilledragten ;)

Besvar