Stemningen - Haderslev away!
Stemningen - Haderslev away!
Hej.
I morgen er det mandag d. 21 marts, og der skal lægges i kakkelovnen til noget af en stemning på denne halvsæsons første away til det sønderjyske. Stemningen har indtil videre i denne halvsæson i mine øjne ikke været videre imponerende. Men fortiden ligger bag os, og sammen må folk være med til at give drengene den ultimative støtte de fortjener! De har brug for os, og vi har brug for dem! Så få hænderne op af lommen, få varmet stemmerne op på turen derned og lad os nu alle sammen, BW'ere som UBM'ere, være samlede om at give drengene en fantastisk opbakning i morgen!
- Gå nu amok så klubben atter kan bestå!
/Martello
I morgen er det mandag d. 21 marts, og der skal lægges i kakkelovnen til noget af en stemning på denne halvsæsons første away til det sønderjyske. Stemningen har indtil videre i denne halvsæson i mine øjne ikke været videre imponerende. Men fortiden ligger bag os, og sammen må folk være med til at give drengene den ultimative støtte de fortjener! De har brug for os, og vi har brug for dem! Så få hænderne op af lommen, få varmet stemmerne op på turen derned og lad os nu alle sammen, BW'ere som UBM'ere, være samlede om at give drengene en fantastisk opbakning i morgen!
/Martello
-
jegelskerfcm
Re: Stemningen - Haderslev away!
hvad er status på busser til Haderslev Away ?
både fra ubm og bw.
både fra ubm og bw.
Er det hårdt med karantæne, HammerHool?Martello skrev:Hej.
/Martello
Det sker skidt ud for UBM, vi har ikke kunne samle bus selv så vi kører med BW (godt at vi nu kan samarbejde).. Vi er cirka 10-15 mand...jegelskerfcm skrev:hvad er status på busser til Haderslev Away ?![]()
både fra ubm og bw.
-
Midtjylland
Er ikke selv med, hovedsageligt pga karantæne. Mine oplysninger siger en bus med omkring 50. Cirka 20 uofficielle på stadion, er det der forventes. Det er fint på en mandag... Det er de rigtige fra UBM, så lad os nu se!
-
jegelskerfcm
tak for svaret.
jeg synes det er mega godt i kan samarbejde. man behøves jo ikke hade hinanden når man er officiel og uofficiel, så tommel op !
jeg synes det er mega godt i kan samarbejde. man behøves jo ikke hade hinanden når man er officiel og uofficiel, så tommel op !
Efter at have set kampen i tv, har jeg kun gode ting at sige! De fantastiske personer der er taget til Haderslev i dag og støtte holdet, dominerede kampen på lægterne! 
Fantastisk indsats på tribunen i dag!
- Dette ser vi gerne fortsætte på heden!
Det var jo FCM tilhængere der dominerede på lægterne! Det er så fed stil, det er den gode side af fankulturen i FCM - lige nøjagtig når BW og UBM arbejder dejligt sammen, det endte da hvertfald ud i noget godt i dagMartello skrev:Fantastisk indsats på tribunen i dag!
FC Midtjylland
Der var da nogen, der lagde arbejde i den kamp i går, og det var folket på tribunen. Det var ret let at hægte sig på den stemning, der blev skabt. Vi kan naturligt nok ikke udfordre på strength in numbers, men selve kernen arbejdede stenhårdt med flag og sang gennem hele kampen. Super fedt!
Samkørslen mellem BW og UBM fungerede for mig at se fint.
Samkørslen mellem BW og UBM fungerede for mig at se fint.
-
jegelskerfcm
Lækkert og de der var lidt lys igen.
- Mini Bager
Jeg så også kampen i TV og vil gerne rose alle der bidrog til stemningen. Det var lækkert at høre, at det var FCM fans der dominerede så markant, og så på udebane.
Dog er jeg stadig imod blitzlys mv., men det er jo en gammel sang, der vist er blevet diskuteret før
Dog er jeg stadig imod blitzlys mv., men det er jo en gammel sang, der vist er blevet diskuteret før
Jeg er ikke UBM'er, men jeg stod ret tæt på blitzlyset.Mini Bager skrev:Dog er jeg stadig imod blitzlys mv., men det er jo en gammel sang, der vist er blevet diskuteret før
Jeg er imod alt, der indebærer kanonslag, kast af fyrværkeri og så videre. Men hvis det gøres sådan, som det blev gjort i Haderslev, så er det ganske harmløst.
Uanset om det opfattes som harmløst, er det stadig forbudt, og det sætter vores klub i et dårligt lys når vores tilhængere ikke overholder de gældende regler.Acebone skrev:Jeg er imod alt, der indebærer kanonslag, kast af fyrværkeri og så videre. Men hvis det gøres sådan, som det blev gjort i Haderslev, så er det ganske harmløst.
Her skulle der stå noget klogt...
Det er ulovligt, og derfor må folk også være parate til at møde konsekvensen, hvis de bliver taget i det. Sådan er det.2294 skrev:Uanset om det opfattes som harmløst, er det stadig forbudt, og det sætter vores klub i et dårligt lys når vores tilhængere ikke overholder de gældende regler.
Min pointe er, at det i det mindste er på et niveau, hvor det er kontrolleret. Så længe det er det, kommer det ikke til at ramme FCM.
Vi har før oplevet, at enkeltpersoner har overskredet grænsen. F.eks. med kanonslaget i Esbjerg eller kast af romerlys i Parken. Det vil aldrig være okay, da det udsætter andre for fare. Her har det været godt at se den selvjustits, der har været blandt fansene, hvor synderne udpeges af de omkringstående.
Det er også ulovligt at pisse op af hegnet bag en tribune, men det er trods alt ikke noget, der vil kunne ramme FCM. Og derfor bekymrer det mig ikke så meget.
-
Midtjylland
Det sætter ikke klubben i et dårligt lys, fordi der bliver fyret op.
Det kan det tilgengæld gøre ved kast, eller skader..
Ikke normalvis. Sådan er det,
Det kan det tilgengæld gøre ved kast, eller skader..
Ikke normalvis. Sådan er det,