Transferrygter angående FCM.
Re: Transferrygter angående FCM.
Jeg synes Groningen ville være en rigtig god chance for ham, det er en god klub i en god liga. Uanset hvad tror jeg ikke på en forlængelse.
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Der går løse rygter om at Jakob P. er på vej til Silkeborg..
Nogen der har lidt viden om det er helt hen i vejret oder??
!
Hvis du med Jakob P mener Jakob Poulsen, så kan jeg godt afkræfte det. Det er så åbenlyst løgn, at jeg ikke en gang gider uddybe.pedersen7500 skrev:Der går løse rygter om at Jakob P. er på vej til Silkeborg..
- Mini Bager
Ja undskyld mig, men er der overhovedet nogen der ville få noget ud af det??? JP gider nok ikke spille om nedrykning igen. (Så er oprykning med AGF nok mere interessant) SIF kan helt sikkert ikke smide de penge han måtte koste. FCM er ikke interesserede i at sælge ham. Hvis man køber en spiller man ved der er skadet i 10-12 uger, sælger man ham ikke når han endeligt er kommet i gang igen.pedersen7500 skrev:Der går løse rygter om at Jakob P. er på vej til Silkeborg..
-
Jesper BW1100
Jeg har også hørt det. Og angiveligt skulle Lössl, Thyge og KBN også ryge samme vej. Angiveligt fordi de er vilde med fusionsidéen med Viborg og det kommende storhold FC Jutland, og fordi der er smukt omkring Silkeborgsøerne.....pedersen7500 skrev:Der går løse rygter om at Jakob P. er på vej til Silkeborg..
Hvor har i hørt det henne, for det lyder da lidt underligtJesper BW1100 skrev:Jeg har også hørt det. Og angiveligt skulle Lössl, Thyge og KBN også ryge samme vej. Angiveligt fordi de er vilde med fusionsidéen med Viborg og det kommende storhold FC Jutland, og fordi der er smukt omkring Silkeborgsøerne.....pedersen7500 skrev:Der går løse rygter om at Jakob P. er på vej til Silkeborg..
-
MathiasVJacobsen
ja, den nye fusion mellem Viborg og Silkeborg skulle være ganske attraktiv.
Klubben som angiveligt skulle gå under navnet FC Hærvejen skulle stå klar med et eksklusivt hold ført an af Popkadze.
Desuden de enorme lønninger som de tilsyneladende står klar med, rygtet siger at de allerede nu har tilbudt Thyge og Bak en vanvittig kontrakt med en ugentlig løn der skulle ligge på omkring 120.000 kr. Den kontrakt er jo lovende, men Fc Hærvejen kan dog ikke garantere spilletid til thyge og Bak pga den utrolig stærke trup der angiveligt skulle står klar.
Men lad os nu alle håbe det ikke sker, for et sådan nyt storhold i regionen ville være en slem trussel..
Klubben som angiveligt skulle gå under navnet FC Hærvejen skulle stå klar med et eksklusivt hold ført an af Popkadze.
Desuden de enorme lønninger som de tilsyneladende står klar med, rygtet siger at de allerede nu har tilbudt Thyge og Bak en vanvittig kontrakt med en ugentlig løn der skulle ligge på omkring 120.000 kr. Den kontrakt er jo lovende, men Fc Hærvejen kan dog ikke garantere spilletid til thyge og Bak pga den utrolig stærke trup der angiveligt skulle står klar.
Men lad os nu alle håbe det ikke sker, for et sådan nyt storhold i regionen ville være en slem trussel..
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
-
Midtjylland
Jeg har også hørt de rygter, om det nye storhold.
Det forlyder at de vil få en kæmpe økonomisk indsprøjtning ved en fusion.
De skulle eftersigende være interesserede i at forsøge at nå FCK.
De vil invistere i LEGO og kaste penge i lejligheder ved Silkeborg søerne.
Udover det, skulle de have seriøse øjne på Søren Larsen, mens Fall også skulle være på listen som de to nye angribere.
Det forlyder at de vil få en kæmpe økonomisk indsprøjtning ved en fusion.
De skulle eftersigende være interesserede i at forsøge at nå FCK.
De vil invistere i LEGO og kaste penge i lejligheder ved Silkeborg søerne.
Udover det, skulle de have seriøse øjne på Søren Larsen, mens Fall også skulle være på listen som de to nye angribere.
Wow for en ringe joke (det med et nyt storhold, Silkeborg osv)
Kan i ikke hive citater frem fra AABs debatforum i stedet? Der er da i det mindste lidt at komme efter.
Kan i ikke hive citater frem fra AABs debatforum i stedet? Der er da i det mindste lidt at komme efter.
-
MathiasVJacobsen
Ja, Lego skulle stå klar med enorme summer af penge, de vil sætte et 100% ene-sponorat på klubben.
Dermed vil de også købe sig ind på FC Hærvejens stadion i Viborg som efter sigende skulle gå under navnet "Lego-borgen"..
Dermed vil de også købe sig ind på FC Hærvejens stadion i Viborg som efter sigende skulle gå under navnet "Lego-borgen"..
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
Det lyder sq som en dårlig joke...
-
Jesper BW1100
Dog kan det hele blive bremset, da de to bestyrelsesformænd i VFF og SIF ikke er meget for navnet LEGO-borgen.....
For at komme lidt ontopic. Det være sig fuldstændig urealistisk at en løntung og åbenbart landsholdsaktuel Jakob Poulsen skulle skifte topfodbold i FCM (som han i øvrigt lige er skiftet til) ud med bundfodbold i en klub som SIF, som netop har meldt ud de ikke kan drive et fodboldhold på topplan alene. Det rygte svarer nogenlunde til, at jeg skriver, at jeg netop har set Oscar Wendt passere storebæltsbroen i en bil ført af en glad Claus Steinlein, som er fluks på vej hjem til Herning for at Ørgaard kan lave en 4-årig kontrakt med den svenske venstre back. Altså komplet urealistisk, hvorfor folk også reagerer som de gør med tyktflydende ironi.
PS: Jeg er vild med FC Hærvejen!
For at komme lidt ontopic. Det være sig fuldstændig urealistisk at en løntung og åbenbart landsholdsaktuel Jakob Poulsen skulle skifte topfodbold i FCM (som han i øvrigt lige er skiftet til) ud med bundfodbold i en klub som SIF, som netop har meldt ud de ikke kan drive et fodboldhold på topplan alene. Det rygte svarer nogenlunde til, at jeg skriver, at jeg netop har set Oscar Wendt passere storebæltsbroen i en bil ført af en glad Claus Steinlein, som er fluks på vej hjem til Herning for at Ørgaard kan lave en 4-årig kontrakt med den svenske venstre back. Altså komplet urealistisk, hvorfor folk også reagerer som de gør med tyktflydende ironi.
PS: Jeg er vild med FC Hærvejen!
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Det første som jeg tænkte da jeg hørte det efter et opkald var at det nok var de fusionsplaner, der er snak om, han skulle til. Men da de planer lyder til at være smidt i vasken så kan jeg godt se det er en latterlig joke..
/Niels - (der nu har givet et godt grin til alle FCM og ham selv røde kinder)
/Niels - (der nu har givet et godt grin til alle FCM og ham selv røde kinder)
!
Skulle vi ikke hente en god boksspiller hjem, som nu igen er landsholdsspiller og er fit. Han har vel 2-3 gode år i sig og han kan vel sparke guldet til heden..
http://www.bold.dk/nyt/Skoubo-overvejer-at-vende-hjem
Han er desuden transferfri!
http://www.bold.dk/nyt/Skoubo-overvejer-at-vende-hjem
Han er desuden transferfri!
syntes det lyder som en god plan med skoubo