FCMReal skrev:Igen formår Allan Kuhn i en kamp mod FCN at fejle.
Jeg vil overveje at stille mit ur efter dig, FCMReal. Du skriver jo kun når vi oplever et skuffende resultat, og altid det samme. Der er altid nogen som 'fejler'. Måske burde
du overveje en plan B? Du hænger mig alvorligt ud af halsen..
Allan Kuhn fejlede idag, han manglede plan B, plan B skal træde i kraft
hvis plan A fejler, nemlig når presspillet fejler.
Jeg ryster lidt på hovedet af Allan Kuhn, jeg savner mod fra den mand af.
Det er jo svært at aktivere sin eventuelle plan B, når man er tvunget til at bruge sine to første udskiftninger i pausen, fordi Bak er skadet, og Erik er kommet helt skævt ind i kampen. Det efterlader jo ligesom ikke så meget rum til manøvrer, vel? I øvrigt spiller han jo netop Borring i erkendelse af, at vi kommer til at leve på kontraer i 2. halveg.
Igen idag kommer FCN i overtal på midten, samme som vi så i pokalfinalen,'
FCM kunne sagtens have spillet med 3 i bagerst række og have rykket en ekstra ind på midten.
Og spille med en seksmandsmidtbane? Hvad skulle det hjælpe, når FCN'erne blev ved med at løbe om hjørner med vores ustabile forsvar?
Erik S. igen igen igen viser han manglende modenhed og stabilitet.
Og det skriver du også hver eneste gang. Han er 19, for fanden. Tag dig nu sammen! Det er en bivirkning ved at være ung, at man viser ustabilitet. Tænk dog på Bak og Reid, hvor mange gange har man ikke bandet af dem, før de blev tørre bag ørene.
Vi spillede en skidt kamp, hvor mange faldt ud. Jeg synes både Izunna og Poulsen havde lavt niveau, men det lignede en kollektiv off-day. Desværre ikke helt uventet efter en succeskamp. Det er en børnesygdom som jeg meget gerne vil af med.