FCM-FCN
FCM-FCN
Spilles på MCH Arena lørdag d. 12/3-2011 kl. 17.00
Det bliver jo en enormt spændende kamp, hvor FCN sandsynligvis vil stille sig rigtig kompakt op, efter et 4-0 nederlag til randers i runde 20. FCM vandt sidst de to hold mødtes 4-0, i en kamp hvor målene blev scoret de sidste 20 min.
FCM får mere mulighed for i denne kamp, at prøve deres nye system af, end mod FCK.
Mon Siv får chancen, eller Kuhn stadig giver pladsen til albrechtsen som gjorde det suverænt mod FCK i runde 20? Siv er blevet lovet en masse spilletid i foråret, så det er ikke til at vide. Men Sviatchenko er vel også meget tæt på at have tilkæmpet sig en plads i midterforsvaret, således det er permanent at vi får albrech at se på højre back?
Mit forslag til en startopstilling:
..........lössl
albrech-bak-sviatchenko-julle
.........izunna
thyge-poulsen-hassan
....fagerberg-sly
Hvad er jeres bud på en startopstilling?
Det bliver jo en enormt spændende kamp, hvor FCN sandsynligvis vil stille sig rigtig kompakt op, efter et 4-0 nederlag til randers i runde 20. FCM vandt sidst de to hold mødtes 4-0, i en kamp hvor målene blev scoret de sidste 20 min.
FCM får mere mulighed for i denne kamp, at prøve deres nye system af, end mod FCK.
Mon Siv får chancen, eller Kuhn stadig giver pladsen til albrechtsen som gjorde det suverænt mod FCK i runde 20? Siv er blevet lovet en masse spilletid i foråret, så det er ikke til at vide. Men Sviatchenko er vel også meget tæt på at have tilkæmpet sig en plads i midterforsvaret, således det er permanent at vi får albrech at se på højre back?
..........lössl
.........izunna
thyge-poulsen-hassan
....fagerberg-sly
FC Midtjylland
Re: FCM-FCN
http://tv2sport.dk/node/74014
FCN må klare sig uden Mads Thomsen, som var med i startopstillingen mod Randers.
Folk som ikke ooooorker at læse artiklen: fibersprængning i baglåret, holder ham sandsynligvis ude i en måneds tid.
Så han er ikke med mod fcm.
FCN må klare sig uden Mads Thomsen, som var med i startopstillingen mod Randers.
Folk som ikke ooooorker at læse artiklen: fibersprængning i baglåret, holder ham sandsynligvis ude i en måneds tid.
Så han er ikke med mod fcm.
FC Midtjylland
-
Jesper BW1100
Jeg tror på genvalg til alle mand, pga. den fine indsats mod FCK. Dog gipper det også lidt i mig efter at få Ken i spilAlwaysFCM skrev:
..........lössl
.........izunna
thyge-poulsen-hassan
....fagerberg-sly
Genvalg vil måske nok give mening til en vis grad, men vi må så også huske på at det bliver en noget anderledes kamp end imod FCK, hvor vi må forvente at blive mere bold besidende.
Jeg vil give Siv chancen på højre back da jeg synes det er vigtigt han får chancen, nu hvor vi har brugt så meget energi på at få ham lært op på denne position. (Kan nok skabe rigtig dårlig stemning ellers.
Løssl
Siv - Bak - Hulk - Julle
Izunna
Thyge - Poulsen - Rilwan
Sly - Fagerberg
Fagerberg kommer ind fordi jeg synes han er den bedste angriber vi har til at arbejde imod en kompakt forsvar, god til at vende med en mand eller to i ryggen og så synes jeg hans afslutninger er blevet forbedret en del. Jeg forventer faktisk et mål fra hans side hvis han starter på banen.
Generet vil det jo være dejligt med en eller flere angriber scorringer.
Jeg vil give Siv chancen på højre back da jeg synes det er vigtigt han får chancen, nu hvor vi har brugt så meget energi på at få ham lært op på denne position. (Kan nok skabe rigtig dårlig stemning ellers.
Løssl
Siv - Bak - Hulk - Julle
Izunna
Thyge - Poulsen - Rilwan
Sly - Fagerberg
Fagerberg kommer ind fordi jeg synes han er den bedste angriber vi har til at arbejde imod en kompakt forsvar, god til at vende med en mand eller to i ryggen og så synes jeg hans afslutninger er blevet forbedret en del. Jeg forventer faktisk et mål fra hans side hvis han starter på banen.
Generet vil det jo være dejligt med en eller flere angriber scorringer.
ser ingen grund til at ændre et vindende hold, og det gør han ikke hvis alle er klar.
Jeg tror Siv kommer ind mod FCNmnm123 skrev:ser ingen grund til at ændre et vindende hold, og det gør han ikke hvis alle er klar.
FC Midtjylland
tja.. Hvad tror du selv, nu du bringer det op?AlwaysFCM skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... a-forhaand
Mon Borring kan tilkæmpe sig en plads
Jeg tror der er et stykke vej. Rilwan er farligere teknisk i pres-spillet. Og med det nye system kommer vores backs jo næsten til at virke som vores kantspillere, hvor rilwan så bevæger sig mere end ad banen og presser, end hvad jeg tror borring vil gøre - ud fra hvad han har præsteret.974 skrev:tja.. Hvad tror du selv, nu du bringer det op?AlwaysFCM skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... a-forhaand
Mon Borring kan tilkæmpe sig en plads
FC Midtjylland
Frygter lidt fcn stiller sig enormt kompakt, meget mere end FCK, således det bliver rigtig svært at kæmpe sig igennem, selv med korte og hurtige afleveringer. Men har FCN et godt nok hold, til at stå så kompakt, de har jo mange offensive kræfter? det jo ikke lige at stå kompakt, de træner så meget i.
FC Midtjylland
Jeg tror vi møder FCN på et rigtig godt tidspunkt. De har lige mistet Morten Wieghorst som træner, og Randers gav dem en ordentlig en over snuden med 4-0 i sidste runde. Jeg tror de er lidt rystede.
Tipper en 3-0 sejr til os
Tipper en 3-0 sejr til os
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Super dejligt Bernier ikke er med! Han er en vigtig spiller for dem!
http://www.bold.dk/nyt/Det-lysner-for-Bernier-og-Egeris
http://www.bold.dk/nyt/Det-lysner-for-Bernier-og-Egeris
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
De har nu ikke mistet Morten Wieghorst endnu 
Ikke? Okay jeg så kun overskriften, troede det var øjeblikkeligt

En detalje fra FCNs nederlag til Randers, der måske er værd at lægge mærke til, er at 3 ud af 4 mål blev scoret på hovedstød relativt midt for mål. Vi har jo ikke Frank længere, men forhåbentlig kan vi udnytte denne svaghed - Jesper Hansen er ikke ligefrem ligaens stærkeste målmand på indlæg.
Det er utroligt vigtigt, at vi vinder i dag, og dermed starter en god stime her i foråret. OB og BIF viste svaghedstegn i premieren, og forhåbentlig kan vi udnytte det denne gang - vi havde masser af muligheder til at lægge afstand til konkurrenterne til 2. pladsen i efteråret, uden at vi udnyttede det.
Men det bliver en helt anden kamp end mod FCK. Nu er alt presset på os, og der forventes en sejr. Lad os håbe vi får det!
Det er utroligt vigtigt, at vi vinder i dag, og dermed starter en god stime her i foråret. OB og BIF viste svaghedstegn i premieren, og forhåbentlig kan vi udnytte det denne gang - vi havde masser af muligheder til at lægge afstand til konkurrenterne til 2. pladsen i efteråret, uden at vi udnyttede det.
Men det bliver en helt anden kamp end mod FCK. Nu er alt presset på os, og der forventes en sejr. Lad os håbe vi får det!