Gad vide om de spiller i Brøndby Hallen til nytår, sidste år var det jo ikke?
Indendørsturnering i Herning, ja tak
Indendørsturnering i Herning, ja tak
Kunne det ikke være fedt, med en god indendørs turnering her om vinteren, i den nye hal ved siden af Fortet?!
Re: Indendørsturnering i Herning, ja tak
Så vidt jeg ved kommer den turnering desværre ikke igen..Ravnen skrev:Gad vide om de spiller i Brøndby Hallen til nytår, sidste år var det jo ikke?
Og det er vi jo selv en hel del medskyldige i, da vi har været blandt de klubber, der ikke har prioriteret turneringen, men sendt talenter afsted. Det er naturligvis ikke et særlige interessant tv-produkt.Meyhoff skrev:Så vidt jeg ved kommer den turnering desværre ikke igen..Ravnen skrev:Gad vide om de spiller i Brøndby Hallen til nytår, sidste år var det jo ikke?
Samtidig har kvaliteten af turneringen også været lav, hvor der generelt er spillet dårlige og kedelige kampe. Det er vel for det meste i mangel af bedre, at folk har set det. Oveni skal turneringen nu konkurrere direkte med fx Premier League kampe sendt på samme tid. Så klart at tv ikke er interesseret længere.
Men mon ikke tendensen med at der bliver sendt træningskampe fortsætter i år - sandsynligvis bliver FCKs kampe fra den sydlandske turnering sendt, og med lidt held kan vi også følge nogle af FCMs træningskampe fra La Manga via norsk fjernsyn/streaming.
Det har du helt bestemt ret i, men jeg synes det er en skam for det var faktisk spændende og følge nogen af de unge spillere i den turnering..Kent skrev:Og det er vi jo selv en hel del medskyldige i, da vi har været blandt de klubber, der ikke har prioriteret turneringen, men sendt talenter afsted. Det er naturligvis ikke et særlige interessant tv-produkt.
Men som du selv nævner det så bliver det nok træningskampene vi kan håbe på bliver sendt, hvilket også ville være super
-
Young Wolf
Jeg syntes personligt at denne turnering var fed pga de unge. Og yderligere fordi det var en "fan tunering". Den handlede mere eóm den lille værdi af håneret der var, hvis man vandt. Det var fansnes turnering i en kold tid, med lange udsigter til ordentlig bold.
Men at den kommer til Boxen tror jeg nu ikke de vil koste penge på. Dertil tror jeg det er for dyrt at have gang i boxen, og de ville næppe kunne fylde den.
Men at den kommer til Boxen tror jeg nu ikke de vil koste penge på. Dertil tror jeg det er for dyrt at have gang i boxen, og de ville næppe kunne fylde den.