Stemningen på MCH!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Stemningen på MCH!

Indlæg af Acebone »

Hekler skrev:Det er jo derfor man har en capo det er for at fastholde energien så man ikke synger mod hinanden.
Det er også sket, selvom der var capo, men nok om det...

Sanzhez

Indlæg af Sanzhez »

Hej allesammen
Jeg er klar på at tage trommen igen efter et par års fravær.
Let's go fucking crazy mod fck og bakke holdet op til sejr.

Casper
DK:FC Midtjyllanf
England: Man United
Spanien: At. Madrid
Italien: AC Milan
Tyskland: Tror ikke på tysk fodbold

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Husk, at man kan møde op på Don Q. Der er folk allerede tidligt.

Jeg skal personligt sørge for, at folk er helt oppe og ringe , når de går fra stedet.

Amok!

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Sanzhez skrev:Hej allesammen

Casper
Lyder godt Casper, du har sgu været savnet ved de trommer:)
!

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Casper
Sådan mere fast end bare til FCK kampen?
Og kommer du i ordenlig tid, eller kun liiige til kampstart?

Det synes JEG i hvert fald er væsentligt.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Acebone skrev:
Hekler skrev:Det er jo derfor man har en capo det er for at fastholde energien så man ikke synger mod hinanden.
Det er også sket, selvom der var capo, men nok om det...
Ja det er jo svært at undgå helt, men det er derfor man har en Capo. Jeg kan fx ikke høre altid hvis der bliver startet en sang nede foran, hvis der så starter en oppe bagved så fanger jeg jo den og kører den op, og så er der to forskellige.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Sanzhez

Indlæg af Sanzhez »

Hekler skrev:

Casper
Sådan mere fast end bare til FCK kampen?
Og kommer du i ordenlig tid, eller kun liiige til kampstart?

Det synes JEG i hvert fald er væsentligt.

Jeg kommer som fast inventar... er flyttet hjemme til heden igen og kommer ALTID igen.
Jeg regner med at jeg kommer til general forsamlingen, ellers lige efter kommer an på om jeg kan nå det...
DK:FC Midtjyllanf
England: Man United
Spanien: At. Madrid
Italien: AC Milan
Tyskland: Tror ikke på tysk fodbold

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Artikel fra idrættens Analyseinstitut, der sætter lidt fokus på hvorvidt klubberne har evnet at få fyldt stadion op.
http://www.idan.dk/nyhedsoversigt/nyhed ... dtagelsen/

Ud af sæsonen 253 kampe, har der kun været tæt på udsolgt 2 gange, begge i FCM kampe (mod henholdsvis FCK og Lyngby)
Så her er vi de bedste (eller mindst dårlige), men der er selvfølgelig plads til forbedringer.

Men interessant diskussion om Helsingør og Horsens skal have et stadion med plads til 10.000 når nu næppe de får det fyldt, og om det faktisk holder folk hjemme.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Mit største håb for den kommende sæson er, at vi alle ligger den Thorup ævl og kævl på hylden. Lad os alle starte på en frisk. Det er jo blevet pointeret at Thorup bliver. Derudover har klubben nu købt 2 fornuftige gode spillere med et vist forventnings potentiale og for håbentlig får vi minimum et par nye signinger mere. Savner de gode tider hvor der altid var en fed opbakning på Mch Arena. Håber at i alle vil være med til at løfte stemningen derhen hvor vi alle ønsker den. Savner sangen med spillernes navneopråb og Black flag sangen. Det kan ikke være rigtigt, at vi ikke kan mønstre en god fanskare der vil klubben og spillerne og en fed stemning. Undskyld mig mit sprog, men det er sgu for ringe.Jeg savner den gode stemning på stadion.

I år hvor Fck holder spiller udsalg og hvor mange tidligere u-19 spillere har fået spilletid på superliga holdet og snart starter op i deres 2 sæson på superliga holdet, så skal alting blive bedre, men det kræver så også, at vi bakker dem op 100 % og ikke sviner dem til. Kom og vis at du vil klubben og spillerne i denne sæson og samtidig vil bidrage med at løfte stemningen. Hvis vi er landets 3 største klub, så ville det være rart, at vi også kunne opleve det på Mch Arena, sammen med nogle personer der vil stemningen.

Ved godt det er ferietid, men i år har jeg holdt tidlig ferie og kan komme på stadion og opleve hele opstarten og jeg glæder mig. Håber at dette lille opråb kan opildne folk til at møde op med ny energi og tro på at tingene kan ændre sig, men det kræver at de sure rønnebær gemmes væk.

nico5405

Indlæg af nico5405 »

TrueWolfMidt skrev:
15. jun 2017, 16:52
Mit største håb for den kommende sæson er, at vi alle ligger den Thorup ævl og kævl på hylden. Lad os alle starte på en frisk. Det er jo blevet pointeret at Thorup bliver. Derudover har klubben nu købt 2 fornuftige gode spillere med et vist forventnings potentiale og for håbentlig får vi minimum et par nye signinger mere. Savner de gode tider hvor der altid var en fed opbakning på Mch Arena. Håber at i alle vil være med til at løfte stemningen derhen hvor vi alle ønsker den. Savner sangen med spillernes navneopråb og Black flag sangen. Det kan ikke være rigtigt, at vi ikke kan mønstre en god fanskare der vil klubben og spillerne og en fed stemning. Undskyld mig mit sprog, men det er sgu for ringe.Jeg savner den gode stemning på stadion.

I år hvor Fck holder spiller udsalg og hvor mange tidligere u-19 spillere har fået spilletid på superliga holdet og snart starter op i deres 2 sæson på superliga holdet, så skal alting blive bedre, men det kræver så også, at vi bakker dem op 100 % og ikke sviner dem til. Kom og vis at du vil klubben og spillerne i denne sæson og samtidig vil bidrage med at løfte stemningen. Hvis vi er landets 3 største klub, så ville det være rart, at vi også kunne opleve det på Mch Arena, sammen med nogle personer der vil stemningen.

Ved godt det er ferietid, men i år har jeg holdt tidlig ferie og kan komme på stadion og opleve hele opstarten og jeg glæder mig. Håber at dette lille opråb kan opildne folk til at møde op med ny energi og tro på at tingene kan ændre sig, men det kræver at de sure rønnebær gemmes væk.
Totalt spot on på den kommentar +1 herfra!

974

Indlæg af 974 »

Selv om det måske bliver lidt småkedeligt :-)

Så +++++ jeg også lige med TrueWolf :-)

:fcm: :fcm: :fcm: :fcm: :fcm:

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jeg er virkelig en af dem som ønsker stemningen på Mch Arena bliver markant bedre, ja gerne nu og her. Derfor har jeg dette ønske /foreslag, hvorfra der kunne informeres ud til os fans hvad der rører sig af evt. nye tiltag. Desværre kunne jeg ikke deltage i publikumspanelet som lige er afholdt, for der ville jeg nok have foreslået dette indlæg og hørt hvordan stemningen var til dette

Oprette en tråd hvor der informeres fra Capo - Asa og Fcm.

Jeg er stor tilhænger af, at sangen "Black Flag" bliver genindført på Mch Arena istedet for den nye sang "Hedens drenge" som ingen alligevel gider at synge med på.
Da jeg i 2010 for første gang var på Mch Arena og ret kort tid derefter blev fan og senere stor fan af Fcm synes jeg stemningen var god. På daværende tidspunkt var der altid en som stod frem og råbte noget, som vi andre så gentog. Den ene som gjorde det var Hekler, men der var flere andre personer som deltog i disse sangritualer. Hvorfor sker dette ikke mere ? Kan der ikke laves en tråd hvori der kommunikeres til os fans, hvordan opstarten til hver kamp kommer til at foregå, med henblik på sange. Få nu genindført opråb af spillere der er med i start 11 eren. Lad os alle vise, at Mch Arena godt kan synge og skabe stemning, måske ikke som Fck og Brøndby men bevise, at vi kan skabe stemning og at vi virkelig står bag spillerne. Nu står europa-league for døren. Lad os for pokker give den fuld gas, så også de nyindkøbte spillere kan forstå, at vi er der for dem og at de kan mærke os og i særdeleshed kan de høre os.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt skrev:
28. jun 2017, 13:40
Jeg er virkelig en af dem som ønsker stemningen på Mch Arena bliver markant bedre, ja gerne nu og her. Derfor har jeg dette ønske /foreslag, hvorfra der kunne informeres ud til os fans hvad der rører sig af evt. nye tiltag. Desværre kunne jeg ikke deltage i publikumspanelet som lige er afholdt, for der ville jeg nok have foreslået dette indlæg og hørt hvordan stemningen var til dette

Oprette en tråd hvor der informeres fra Capo - Asa og Fcm.

Jeg er stor tilhænger af, at sangen "Black Flag" bliver genindført på Mch Arena istedet for den nye sang "Hedens drenge" som ingen alligevel gider at synge med på.
Da jeg i 2010 for første gang var på Mch Arena og ret kort tid derefter blev fan og senere stor fan af Fcm synes jeg stemningen var god. På daværende tidspunkt var der altid en som stod frem og råbte noget, som vi andre så gentog. Den ene som gjorde det var Hekler, men der var flere andre personer som deltog i disse sangritualer. Hvorfor sker dette ikke mere ? Kan der ikke laves en tråd hvori der kommunikeres til os fans, hvordan opstarten til hver kamp kommer til at foregå, med henblik på sange. Få nu genindført opråb af spillere der er med i start 11 eren. Lad os alle vise, at Mch Arena godt kan synge og skabe stemning, måske ikke som Fck og Brøndby men bevise, at vi kan skabe stemning og at vi virkelig står bag spillerne. Nu står europa-league for døren. Lad os for pokker give den fuld gas, så også de nyindkøbte spillere kan forstå, at vi er der for dem og at de kan mærke os og i særdeleshed kan de høre os.
Jeg havde håbet, at nogle havde svaret på sangvalget, så vi i aften vidste hvilken sang vi skulle synge. Naturligvis gerne Black flag og så få teksten op på storskærmen, så nye også kan lære teksten. Lad os give den noget volumen i aften. Jeg har virkelig lyst til at blive hæs i aften. 😆. Der skal vel snakkes med Fcm for at sangvalgene bliver ændret og tekst kommer op på storskærmen, men vi kan trods alt godt synge den alligevel. Lets rock tonight.

Bobar

Indlæg af Bobar »

Hej

Jeg kan godt forstå at man stadig vil synge Black flag..... Men mener samtidig at det er respektløs at synge den oven i "Hedens drenge", for den vej at vise sin utilfredshed. Der er vist rimelig plads til at synge begge, da der ikke er det store "syngeri" inden kampstart alligevel.
Jeg er enig i at der ikke er mange, der synger med på Hedens Drenge, meeen - det er der vel heller ikke på Black flag, når man synger den oven i det andet nummer, men s andre pifter og buh`er.
Så prøv at få plads til begge sange, det er der vist ingen der dør af.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvis vi skal gro som klub, så skal vi også blive bedre på tribunerne og her mener jeg, at vi kan rykke os meget hvis vi gider. Ja spil bare "Hedens drenge" men få Black flag med, op på storskærmen også. Gerne fra i aften.

Besvar