Stemningen på MCH!
-
Jesper - BW415
- Geografisk sted: Sunds
Stemningen på MCH!
Jeg har støvet mit gamle login frem blot for at komme med dette opråb!
Da truppen var på træningslejr i La Manga var der på et tidspunkt en slags chat på Facebook mellem Kristian Bak og FCM-fans. En spurgte til stemningen på stadion - og Bak lagde ikke fingre i mellem. Den var klart bedre sidst han spillede i klubben. Han ønskede sig, at opbakningen ville blive endnu bedre igen - og at især de unge spillere skulle bakkes op i med- og modgang. I følge Bak betyder det mere for dem, end man skulle tro.
Det har også været fesent de seneste måneder - for mange forventer for meget. Jeg forventer hård fight - så kan jeg leve med det meste!
Vi er IKKE favoritter mod FCK - de har ikke tabt endnu - og det har de måske heller ikke søndag aften. Lad nu være, at lade det gå ud over spillerne. Men lad os nu hver især gøre vores for, at MCH Arena igen kan blive en uindtagelig fæstning!
God kamp!
Da truppen var på træningslejr i La Manga var der på et tidspunkt en slags chat på Facebook mellem Kristian Bak og FCM-fans. En spurgte til stemningen på stadion - og Bak lagde ikke fingre i mellem. Den var klart bedre sidst han spillede i klubben. Han ønskede sig, at opbakningen ville blive endnu bedre igen - og at især de unge spillere skulle bakkes op i med- og modgang. I følge Bak betyder det mere for dem, end man skulle tro.
Det har også været fesent de seneste måneder - for mange forventer for meget. Jeg forventer hård fight - så kan jeg leve med det meste!
Vi er IKKE favoritter mod FCK - de har ikke tabt endnu - og det har de måske heller ikke søndag aften. Lad nu være, at lade det gå ud over spillerne. Men lad os nu hver især gøre vores for, at MCH Arena igen kan blive en uindtagelig fæstning!
God kamp!
Re: Stemningen på MCH!
I den sammenhæng så mangler vi jo stadig folk der vil tage Capo og vist også trommer.
Nogen som vil komme hver gang sørge for det er sat til, bruge det og så pakke sammen igen bagefter. Nogen som kan tage ansvaret for at dirigerer koret af stemmer og som ikke er for ømskindet.
Nogen som vil komme hver gang sørge for det er sat til, bruge det og så pakke sammen igen bagefter. Nogen som kan tage ansvaret for at dirigerer koret af stemmer og som ikke er for ømskindet.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
det lyder som et job for dig Hekler......Hekler skrev:I den sammenhæng så mangler vi jo stadig folk der vil tage Capo og vist også trommer.
- Thomasbokr
Det som du nævner at Bak fremhæver, med henhold til de unge spillere, er vi nogle der har prøvet at få folk til at indse længe.Jesper - BW415 skrev:Jeg har støvet mit gamle login frem blot for at komme med dette opråb!
God kamp!
Rigtig godt indlæg
Jeg synes vi skal prøve, at gøre en indsats for, at give støtte under kampen.
Så må utilfresheden komme til udtryk efter kampen, for det er tit når det går dårligt for holdet, at der er behov for størst opbakning, og det er så i det øjeblik, at nogle folk bliver utålmodige og begynder at komme med ukonstruktiv kritik, på de værste måder.
Succesen for dette hold kan hjælpes på vej med to simple ting:
- Konstruktiv kritik efter kampen, eller i pausen tak!!
- Fuld opbakning under kampen!!
Hvis vi prøver dette, er jeg sikker på, at vi kan være med til, at bære holdet til en god og varm anden plads, og champions league kval.
Dette ikke sagt at holdet ikke skal gøre noget, de skal selvfølgelig kæmpe kampene, men man kæmper nu altså bedre med positiv featback i ryggen i stedet for en sløvkniv.. Det sidste sørger udebaneholdet alligevel for.
Det var alt herfra...
Hvis der mangler en capo, vil jeg godt tage den midlertidig eller sammen med Morten
Vi kommer kun for roulade!
Stop det.mnm123 skrev:det lyder som et job for dig Hekler......Hekler skrev:I den sammenhæng så mangler vi jo stadig folk der vil tage Capo og vist også trommer.
Jeg er en gammel mand, der for længst har taget min tørn.
/Hekler
/Hekler
Har du adgang på stadion igen?RL/UBM skrev:Hvis der mangler en capo, vil jeg godt tage den midlertidig eller sammen med Morten
Morten er vist ude af det game...
/Hekler
/Hekler
Nu kan jeg ikke huske om der har været en capo de sidste par gange jeg var på stadion, men jeg kan hvertfald huske at der blev sunget sange oven i hinanden fra henholdsvis BW og UBM, og det er altså vigtigt at vi kan enes om en sang og give den 100 % gas.
Så hellere kæmpe om at synge højest på den ene sang istedet for at kæmpe om at synge hver sin sang højest.
Så hellere kæmpe om at synge højest på den ene sang istedet for at kæmpe om at synge hver sin sang højest.
Du er da vidst blevet gammel Hekler, har haft adgang siden vi var i HobroHekler skrev:Har du adgang på stadion igen?RL/UBM skrev:Hvis der mangler en capo, vil jeg godt tage den midlertidig eller sammen med Morten
Morten er vist ude af det game...
Vi kommer kun for roulade!
100 % enig i dit indlæg her, Midtgaard.Midtgaard skrev:Så hellere kæmpe om at synge højest på den ene sang istedet for at kæmpe om at synge hver sin sang højest.
Jeg håber på mere samarbejde mellem BW og UBM, men jeg forstår, at det ikke nødvendigvis er så ligetil. Min bøn er blot, at holdet ikke tages som gidsler, hvis der er problemer. Under kampene må vi stå sammen!
Så må vi bare håbe at FCK ikke punkterer stemningen fuldstændigt ved at score efter 5 minutter, det er jeg ikke sikker på Nordea kan holde til..
-
Thomas Lund
Morten er ikke hoppet fra endnu og er så vidt jeg ved capo til kampen imorgen.
Så kan folk der er interesseret vel tage en snak med ham om at deles om tjansen.
Lund
Så kan folk der er interesseret vel tage en snak med ham om at deles om tjansen.
Lund
Det var i hvert fald et problem, at Pospech nakkede os så tidligt sidste gang. Men det må man altså lige skylle ned med en ekstra øl/vand, for det er bare risikoen, når man står over for FCK.Sylvester skrev:Så må vi bare håbe at FCK ikke punkterer stemningen fuldstændigt ved at score efter 5 minutter, det er jeg ikke sikker på Nordea kan holde til..
Jeg har tænkt mig at synge med uanset resultatet. Forhåbentlig er der andre med på den vogn.
Lyder godt, håber at se dig på podiet i morgen, og fremover...Morten kan vist godt trænge til en afløser/hjælper... Håber virkelig det kan blive til noget "FAST" med mere end 1 capo!!RL/UBM skrev:Hvis der mangler en capo, vil jeg godt tage den midlertidig eller sammen med Morten
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "
Det er jo derfor man har en capo det er for at fastholde energien så man ikke synger mod hinanden.Acebone skrev:100 % enig i dit indlæg her, Midtgaard.Midtgaard skrev:Så hellere kæmpe om at synge højest på den ene sang istedet for at kæmpe om at synge hver sin sang højest.
Jeg håber på mere samarbejde mellem BW og UBM, men jeg forstår, at det ikke nødvendigvis er så ligetil. Min bøn er blot, at holdet ikke tages som gidsler, hvis der er problemer. Under kampene må vi stå sammen!
/Hekler
/Hekler