Hvem i alverden skulle da også bruge det til noget?pedersen7500 skrev: Altid godt at se folk ikke kan komme med konstruktiv kritik.
Hvad skal der gøres bedre og hvordan skal det fuldføres?
Det andet kan man sgu ikke rigtig bruge til noget..
Jeg ved ikke hvem der har haft den idé og håber da ikke det er noget BW er involveret i. Tifoer er arrangeret af enkeltpersoner eller en gruppe for at vise deres kærlighed til deres klub, ikke af folk der gør det for at få noget.
I dette tilfælde har man jo fuldstændig resigneret på forhånd. Hvorfor har man ikke prøvet at finde frivillige til det igennem BW? Det eneste man for ud af at gøre sådan noget ud over at gøre sig selv til grin er at pisse på alle dem der faktisk gerne vil ligge hjerteblod i sin klub. Hvorfor i alverden skal jeg smide 30-40 timer i at hjælpe næste gang vi skal i parken? FCM kan jo bare købe sig til det.
Jeg har sagt det før og siger det gerne igen. Efter min mening burde der i BW og FCM ikke være nødvendigt med den slags. Det eneste man risikerer er at udelukke folk der faktisk gerne vil ligge blod sved og tårer i FCM. Man risikerer samtidigt at have folk siddende på diverse poster bare for at få en del af kagen. (Læs gratis sæsonkort, ølkuponer osv)
Hvis der er ting man gerne vil have stablet på benene eller stillinger besat, så lok med klubfølelse og stolthed. Der er 0 klubfølelse og stolthed i en købt tifo. Hellere 2 fantastiske tifoer om året end 10 dårlige eller købte.
Hvis du ikke har noget problem med at vi nu er begyndt at købe folk til at male et bedre billede af os selv end vi er, så fred være med det. Men derfor behøver jeg ikke have samme holdning. Hvis BW ikke kan samle 20 mand til at lege med flag så er det bare det og så må man komme videre og finde på noget andet.