Er det ikke de fire bedste 2'ere, der går videre? I såfald er vi da videre, da vi netop endte som fjerdebedste 2'er.
http://www.viareggiocup.com/torneo.html?task=gironi
Viareggio Cup 2011
Re: Viareggio Cup 2011
Helt enig. Der skal da 16 hold videre. Vi er 4. bedste toer.
Tror den går. Venter på update.
FCM er i hvert fald ikke klar over det selv, hvis det altså er tilfældetMose skrev:Helt enig. Der skal da 16 hold videre. Vi er 4. bedste toer.
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
1549 skrev:Er det ikke de fire bedste 2'ere, der går videre? I såfald er vi da videre, da vi netop endte som fjerdebedste 2'er.
http://www.viareggiocup.com/torneo.html?task=gironi
Jeg forstår det heller ikke? Ifølge FCM.dk er det kun 2 to'ere der går videre. Det giver jo ingen mening. Så er der 14 hold tilbage - hvilket vil resultere i 7 hold efter næste runde?
Eller er jeg galt på den?
-
Peter Ross
Ak, ak, ak...
Der er tale om de 2 bedste 2'ere fra henholdsvis Pulje A (1-6) og Pulje B (7-12), hvilket naturligvis giver 4 hold sammenlagt. 2'erne fra gruppe 10 og 11 har begge 6 point, og derfor er vi ikke videre...
Der er tale om de 2 bedste 2'ere fra henholdsvis Pulje A (1-6) og Pulje B (7-12), hvilket naturligvis giver 4 hold sammenlagt. 2'erne fra gruppe 10 og 11 har begge 6 point, og derfor er vi ikke videre...
-
Jesper BW1100
Det var da en lidt underlig inddeling? Ville da give mere mening hvis det bare var de 4 bedste 2'ere.Peter Ross skrev:Ak, ak, ak...
-
Peter Ross
Reglerne er lavet af italienere - så er det vel for meget forlangt, at det skal være logisk?Jesper BW1100 skrev:Det var da en lidt underlig inddeling? Ville da give mere mening hvis det bare var de 4 bedste 2'ere.Peter Ross skrev:Ak, ak, ak...
-
Hvasser
Når vi sender Erik S, Mads Albæk og Rilwan Hassan hjem så er det vel givet at vi får problemer mod Roma... Men mon ikke det er rigtigt prioriteret at sende dem hjem til træningskamp.
Jeg synes det er værd at bemærke at vi lod Hvilsom blive i Italien. Mon det er et signal om at han står efter Sly, Fagerberg og Morten Nielsen når sæsonen begynder igen?
Jeg synes det er værd at bemærke at vi lod Hvilsom blive i Italien. Mon det er et signal om at han står efter Sly, Fagerberg og Morten Nielsen når sæsonen begynder igen?
Jeg har haft det indtryk, at han hele tiden har stået bag dem. Han er stadig lige ung nok, til at blive smidt ud i alt det superliga, for alvor. Han skal nok lige prøve det her i foråret, men tror sly-fagerberg er de første i køen.
Og Morten Nielsen, når han så er helt klar, så kan han konkurrere lidt med fagerberg om pladsen.
Og Morten Nielsen, når han så er helt klar, så kan han konkurrere lidt med fagerberg om pladsen.
FC Midtjylland