Fusion med Silkeborg. Hot or not?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Re: Fusion med Silkeborg. Hot or not?

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

NOT ...Simpelt og lige til ..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Gizmo aka Jeff skrev:NOT ...Simpelt og lige til ..
Det bør være det eneste Steinlein udtaler til medierne når de spørger, bare "NOT - fuck af helved til S.I.F." :D
FC Midtjylland

ArneR

Indlæg af ArneR »

Topstrid, Hvem fra Silkeborg skulle kunne forstærke os mere, måske en enkelt eller 2. Resten af deres spillere er jo TRASH( Spillere som ikke kunne få forlængelse i FCM), som vi selv har sendt ned til SIF. Skulle en fusion blive aktuel, så vil jeg som klub mand bakke op. Men betingelserne er hjemmebane i Herning, og navnet er FCM, da det vil være det mest rammende i en fusion

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

Jeg er enig med Acebone. Sort og rød hjemmebanetrøje, hjemmebane på MCH Arena og stadig hedde FC Midtjylland! Silkeborg kan ikke bidrage med andet end et mindre underskud end vores pt, og det er vi jo i gang med at rette op på :)
Desuden er fcm jo ikke bare et ikast-herning hold, men har et kæmpe opland der strækker sig langt ud i alle retninger, så hvorfor skulle der lige være hjemmebane i Silkeborg? :roll:

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

GLEM DET ! ALDRIG NOGENSINDE, SKAL VI KASTES SAMMEN MED EN ANDEN KLUB.

Det kan sgu godt være, at vi i forvejen er en fusionsklub, men det er FC Midtjylland jeg har følelser for, og det her skal ikke komme på tale. Nogensinde.

Det vil jeg ikke acceptere. Længere er den ikke.

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

Nu vi lige snakkede om økonomien :D
http://aoh.dk/artikler/halvaars-overskud-hos-fcm

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Midtgaard skrev:Nu vi lige snakkede om økonomien :D
http://aoh.dk/artikler/halvaars-overskud-hos-fcm
http://www.bold.dk/nyt/Fra-underskud-til-overskud-i-FCM

Det var da e dejlig nyhed ;) Så væk med håndbolden, så skal det nok køre fremover!
FC Midtjylland

Sigh

Indlæg af Sigh »

Hot! Set med logiske briller...

Det økonomiske potientale i form af sponsore og tilskuere fra en mellem stor by i danmark, ville uden tvivl gavne FCM, med deres nuværende situation i mente.
Hvad angår historik og klubfølelse, kan jeg ikke se dette kompliceret på baggrund af en fusion, som vi tydeligt vil gavne af økonomisk. Spillermaterialet i Silkeborg er ganske vist ikke noget at prale af, men kan vel sælges ud! ;)

Man kan endda drage paralleller til andre dele af erhvervslivet, hvor virksomheder opkøber konkurrenter for at vinde markedsandele!

Noerum

Indlæg af Noerum »

Fuck da om det er logisk og om vi får flere sponsorer!? bare det, at folk ikke er 100 % imod det er da skræmmende!

Så kan vi fusionere med alle de andre superliga klubber og kalde os Fc Danmark og spille med i premier league...

Sigh

Indlæg af Sigh »

Har svært ved at være lodret imod en fusion, når FCM er grundlagt af netop samme forretningsstrategi. Ingen tvivl om at SIF aldrig bliver til FCM, men derfor kunne man nu godt se mulighederne i at overtage deres forretning i en eller anden forstand. Dette er blot min pointe. ;)

Skovmand

Indlæg af Skovmand »

Kunne godt forestille mig et samarbejde/fusion med SIF og VFF som fødeklubber til FCM. Talentudvikling i FCM under Steinlein, tror Herning kunne blive hele Jyllands mekka med en nyt national arena. en gang FCM altid FCM

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... eal-madrid

Så ved man hvem træneren skal være, hvis en fusion finder sted.
Håber i alle forstår det er en joke :) - Og selvf skal Allan K. være træner. Og desuden tror jeg ikke en Fusion er en mulighed på nuværende tidspunkt.
FC Midtjylland

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Noerum skrev:Fuck da om det er logisk og om vi får flere sponsorer!? bare det, at folk ikke er 100 % imod det er da skræmmende!
Jeg tror, folk har indset, at Silkeborg har så uendelig lidt at komme med, at en fusion er dybt urealistisk. Jeg tager det i hvert fald ganske roligt. FCM præsenterer nye klubber i klubsamarbejdet mange gange om året. Silkeborg vil så bare være den største fisk i det net. :)

Vores skrantende økonomi er et problem, men på alle andre fronter er FCM foran Silkeborg.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

- Uanset hvem, vi end måtte gå i fusion med, er det et ufravigeligt krav, at vi kommer med i projektet som en ligeværdig partner. Og det vil sige, at der også fortsat skal spilles Superliga-kampe i Silkeborg, siger Kent Madsen til tipsbladet.dk.
Bare lige for at begrave de bange anelser, folk måtte have. Skulle FCM vende hele den vestjyske del af oplandet ryggen og forlade Fortet til fordel for den uopvarmede øjebæ, Silkeborg kalder for et stadion?

Silkeborg må lege med Viborg. De finder nok en måde, de kan være ÆGTE MIDTJYLLAND på alligevel. Det har begge klubber heldigvis mange års ekspertise i, og ved fælles hjælp tror jeg, de kan gøre det!

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Sigh skrev:Hot! Set med logiske briller...

Det økonomiske potientale i form af sponsore og tilskuere fra en mellem stor by i danmark, ville uden tvivl gavne FCM, med deres nuværende situation i mente.
Hvad angår historik og klubfølelse, kan jeg ikke se dette kompliceret på baggrund af en fusion, som vi tydeligt vil gavne af økonomisk. Spillermaterialet i Silkeborg er ganske vist ikke noget at prale af, men kan vel sælges ud! ;)

Man kan endda drage paralleller til andre dele af erhvervslivet, hvor virksomheder opkøber konkurrenter for at vinde markedsandele!
Fy for satan!

At folk ikke tager afstand, er dybt godnat..

Ja, som sagt, så er vi i forvejen en fusionsklub, men det er midtjylland følelserne er for.. Hvis en fusion kommer på tale, kan man derfor ikke bare sige: "Vi er det jo i forvejen". Da jeg faldt for fodbolden, tænkte jeg ikke på moderne fodbold, fusion eller ej osv. Jeg faldt for klubben, uden at have de tanker..
Nu er man klogere og ældre, og at kaste os sammen med nogen som helst, ville være en skandale og noget jeg ved, at dele af milijøet ville tage afstand fra i Herning. Åbenbart ikke alle, og det pisser mig af. Det gør os til en plastiskklub! Man er hvad man gør sig til, og hvis man som fan af en klub, er fuldstændig ligeglad med en fusion. Ja, så er vi derhenne af..

Skræmmende læsning. Det kommer ikke på tale, det tror jeg ikke på. Det er dog meget skræmmende, at så mange vil klappe i hænderne eller i hvert fald se fordele i det..

Nej nej nej..

(Det er muligt at dette indlæg er under niveau, men sådan er det jo, når FØLELSERNE snakker).

Besvar