FCM-FCK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

FCM-FCK

Indlæg af AlwaysFCM »

FCM-FCK søndag d. 6. marts i ulvens hule MCH Arena.

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Giv jeres bud på resultatet.

Bliver FCK for svær en modstander at starte vores nye spilsystem imod? Man skal huske på FCK er igang med et Champions League eventyr og derfor muligvis udelukkende har fokuseret på Chelsea, og nok ikke har haft så meget overskud til at undersøge FCMs nye spilsystem, og bliver overrasket over FCM? FCK sparer nok også nogle profiler, som ville være rigtig ærgeligt for dem at undvære mod chelsea - eller sætter de alle i kamp, så de får noget kamptræning?

Ved siden af skal man huske på FCK nok vil stille med meget ala lignende startopstillingen mod Chelsea, for rigtig at kunne afprøve det, og se om det funger.

For alt i verdenen må man håbe FCMdrengene udnytter at FCK nok ikke har fokuseret så meget på kampen mod FCM grundet deres champions.

I må undskylde hvis dette kampemne bliver bragt herind for hurtigt, forhold til når sæsonen er igang, jeg så bare lige nyheden på fcm.dk og tænkte det lige kunne smides herind. (og så det nok også fordi man er lidt ivrig efter at komme igang med sæsonen, efter en lang og trættende vinterpause ;) )
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Re: FCM-FCK

Indlæg af Ravnen »

Jeg er alvorligt bange for, at vi får en gang regulære tæsk. Det kan godt være FCK spillede som en pose nødder i går mod Chelsea, men det er ikke deres normale niveau.
Vi skal nok satse hårdt på at komme foran indenfor de første 20 minutter, og så leve på kontraerne.
På en god dag, kan vores forsvar og midtbane matche FCKs, desværre er vores angreb et stort stort spørgsmålstegn.

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

hmm, glæder mig til kampen, men ved også hvordan oddsene ligger.

Mon FCM vil prøve deres helt nye offensive system, når det er mod fck, eller trækker fcm sig tilbage på banen?
FC Midtjylland

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Hvis FCK havde fået et bedre resultat mod Chelsea, var jeg mere optimistisk. Nu er jeg bange for, at de virkelig er opsatte på at sætte os på plads.

Jeg håber, vores spillere er rykket tættere sammen i bussen oven på transfervinduet, og at de kæmper imod, selvom overmagten er stor. Point er en bonus.

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

Jeg er bange for at efter FCK tabte mod Chelsea, vil de bruge kampen mod os som forberedelse til returren i England..

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Fantastisk kamp skal det nok blive, jeg tror på at Kaptajn Bak kan få holdet til at kæmpe for hver en bold og det er nok den "nemmeste" måde at slå et Fck hold på. FCK er gode, men hvis publikum, spillerne og træner alle gør deres bedste så er jeg sikker på vi kommer til at give dem kamp til deres hår!

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Hvis nu vi undlader at være bange for dem på forhånd og bl.a træneren undlader at fylde vores spillere med afgrundsdyb respekt igennem medierne, så tror jeg på meget af arbejdet er gjort og så er kampen ihvertfald ikke tabt på forhånd.

Realistisk set ligner det dog endnu en 3-0 lussing hvor vi knapt er over midten og hvor vi bliver overmatchet på samtlige positioner. Dame N´Doye, Santin, Vingaard, Grønkjær og Bolanos ligner et gigantisk mareridt for defensivt svage Sivebæk og Juelsgaard og for kaptajn Bak, som vel endnu ikke har spillet en god kamp for os siden sin retur.

Samtidigt må man i den grad også frygte for et usammenhængende spilsystem med en masse nemme boldtab i opspillet. FCK virker som et hold som kan straffe en slags maksimalt og bliver boldomgangen ikke bedre end hidtil, så er det vel næsten stensikkert at det nye system kommer til at koste os.

Vil ikke håbe på mere end en udklassering, for jeg bliver bare slemt skuffet hvis jeg begynder at tro alt for meget på et resultat. Alt andet end en kindhest er en bonus.

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Lad os nu ihvertfald lade det koge på Nordea! :D
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Selvfølgelig skal det koge på nordea ;)

Men håber bare ikke Allan K. går mere op i hvor suveræne FCK er, frem for sine egne spillere, hvilket jeg synes han tit har haft tendens til, når man møder andre tophold. Eller bare hold med en eller anden god spiller, fx også Yura M. fra randers..
FC Midtjylland

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

http://onside.dk/nyheder/superligaen/da ... fck-kampen

Danny O. bliver ikke klar til FCK-kampen. Egentlig ikke specielt fedt, så rykker de vel thyge eller jakob p. ud på kanten?

Det er jo træls hvis det ikke er den opstilling de har øvet, når de har trænet deres nye system :)
FC Midtjylland

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Man Kunne vel os bruge Rilwan Hassan, men som jeg fornemmer det, i træningskampene, er der to angribere der spiller af en gang, så Thyge hænger nok ikke.. Mon ikke Thyge er tiltænkt kanten, så han kan løbe lidt ;)

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

SteffenO skrev:Man Kunne vel os bruge Rilwan Hassan, men som jeg fornemmer det, i træningskampene, er der to angribere der spiller af en gang, så Thyge hænger nok ikke.. Mon ikke Thyge er tiltænkt kanten, så han kan løbe lidt ;)
Nu spiller vi jo ikke med kantspiller mere.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Jeg vil blot gøre opmærksom på, at der som altid er en fin flok, der mødes på Don Quijote i Herning, inden kamp. Jeg håber, at der er flere folk, der vil møde op til en øl eller 15.

Folk er selvfølgelig velkomne og der bides ikke!

Fyhn

Indlæg af Fyhn »

Super ide med at mødes inden kampen ;)

Men hvad med at mød op til General forsamling og vær med til at bestemme hvordan fanklubben skal køres videre og af hvem?

Hvorfor mødes i ikke i loungen inden hver hjemmekamp og derved kan i da sparke gang i nogle flere folk.

God kamp ligemeget hvor i mødes

Fyhn

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

Fyhn skrev:Super ide med at mødes inden kampen ;)

Men hvad med at mød op til General forsamling og vær med til at bestemme hvordan fanklubben skal køres videre og af hvem?

Hvorfor mødes i ikke i loungen inden hver hjemmekamp og derved kan i da sparke gang i nogle flere folk.

God kamp ligemeget hvor i mødes

Fyhn
Skal du til generalforsamling? :) Vil du så ikke være så venlig og banke den rette i nødden og sige at det stadig ikke er muligt at tilmelde sig fanklubben? På forhånd tak ;)

Besvar