Frank til Randers

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Frank til Randers

Indlæg af Ravnen »

Så er det trods alt ikke Everton han skifter til ;)

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

http://onside.dk/nyheder/superligaen/fr ... raesk-klub

Hmmm, ja du valgte penge som alle andre!

Bhomaszz/bavnsgaard
Geografisk sted: Mors

Indlæg af Bhomaszz/bavnsgaard »

Dobbeltpost.
Senest rettet af Bhomaszz/bavnsgaard 21. feb 2011, 15:48, rettet i alt 1 gang.
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi

Bhomaszz/bavnsgaard
Geografisk sted: Mors

Indlæg af Bhomaszz/bavnsgaard »

Lupus1999 skrev:http://onside.dk/nyheder/superligaen/fr ... raesk-klub

Hmmm, ja du valgte penge som alle andre!
Hold nu op med det pjat. Enhver kan jo se at de klubber ikke var aktuelle, når holdet fra USA først vil skrive sent, og han kun kunne få et halvt år i Grækenland, er det jo ikke reelle muligheder. Jeg er også skuffet over det, men ret skal være ret - og de "tilbud" der var jo ikke plausible løsninger for Frank Kristensen.

Det er klubbens egen skyld han ikke er her i dag ikke Franks. Ikke at det nødvendigvis gør beslutningen rigtig.
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

FCM er mere end kun Frank Kristensen - det er min mening, indrømmer at det er et tab for os, men tager det nu meget roligt - da jeg efterhånden havde vænnet mig til tanken om et FCM uden Farlige Frank, inden han smuttede.. Manden var jo ikke helt ung mere, så nu må de andre angribere vise klassen, da der jo ikke kom noget ud af det afsluttede transfer-vindue.. Men om vi så har holdet til at få medaljer , vil jeg lad stå ubesvaret hen. Tør ikke håbe noget. Så til spillerene ! Vis hva i KAN ....

Og til Frank .. Tak for alt godt igennem mange år og held og lykke hos hestene fra randers .. Bliver sgu mærkeligt at se dig i en anden trøje ( Indrømmet )
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=77152 ... emne=&grp=&

tjaa. ærgeligt. Thyge er jo også noget af en kulturbærer, og man må håbe han ikke har mistet respekten for FCM grundet netop man ikke forlængede med Frank. Thyge hentyder jo, at kulturbæreren næsten er vigtigere end at han mister lidt af sine kvaliteter i de sene år af karrieren.
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror nu ikke vi er så ilde stedt, mht. kulturbærere. Alle de unge som kommer fra akademiet er jo uddannet her, og bærer ånden og kulturen i sig.
Der er desværre ikke meget der tyder på, at nogen af de unge vil blive her hele deres karriere. Så snart de får succes, så står opkøberne klar.
Franks situation var unik, fordi han var så skadet i mange år, og derfor aldrig rigtig forløste sit potentiale i lang nok tid, til at udlandet rigtigt kom på tale. Jeg ved godt han fik et tilbud, men vi ved jo ikke hvad det indeholdt.
For at være kulturbærer, mener jeg man skal have været på ungdomshold i klubben, fra en af FS MidtVest klubberne, eller fra akademiet. Bak er vores kulturbærer nr 1 nu.

Er der nogen der ved hvordan man fjerner tryk fra en trøje? Er i den kedelige situation at jeg for første gang nogensinde fik trykt et spillernavn og nummer. Har aldrig før ville, fordi jeg frygtede at spilleren pludselig skiftede til en konkurrent, og jeg troede mig helt sikker på, at det aldrig skete med Frank, så ham kunne jeg hylde uden risiko.. Nu er det ærligt talt ikke særligt fedt at min nyeste hjemmetrøje er flankeret med nr 23 Kristensen. Kan det komme af? Nogle fif?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ravnen skrev:
Er der nogen der ved hvordan man fjerner tryk fra en trøje? Er i den kedelige situation at jeg for første gang nogensinde fik trykt et spillernavn og nummer. Har aldrig før ville, fordi jeg frygtede at spilleren pludselig skiftede til en konkurrent, og jeg troede mig helt sikker på, at det aldrig skete med Frank, så ham kunne jeg hylde uden risiko.. Nu er det ærligt talt ikke særligt fedt at min nyeste hjemmetrøje er flankeret med nr 23 Kristensen. Kan det komme af? Nogle fif?
Du kan købe en ny ;)
Ej come on Ravn. Så er det da heller ikke værre. Der er mange der render rundt med Farlige på ryggen, og det er ikke nogen skam. Han har været en vigtig del af FCM, og det bliver han forhåbentlig, i en eller anden form, også efter hans tur til Randers. FCM valgte Frank fra og Frank valgte FCM fra i en "lykkelig" skilsmisse. Kom nu videre og bak holdet op derfra; med eller uden nummer 23 på ryggen. :-)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Behold den, Ravn. Han har stadig scoret mål for os i den trøje. Jeg har desuden en rimelig fast tro på, at Frank vender tilbage til FCM en dag, og så er trøjen jo cool at have.

Jeg har dog heller ikke tryk på nogle af mine trøjer af præcis samme årsag, som du nævnte. Jeg satser lidt på, at Knudsen fra akademiet slår igennem en dag. Så vil jeg ha' det tryk, for hvis han så smutter, er det i det mindste mit eget efternavn. :)

Btw, jeg kan godt lide den udtalelse fra Thyge. Den lugter mere af forlængelse end farvel.

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

Ravnen skrev:
Behold navn og nummer som en hyldest til Frank. Jeg holder personligt stadig af Frank selvom han skiftede klub.

Hvis du ser på det på en lidt anderledes måde så er det også fedt at have den sidste type spilletrøje som Frank spillede i.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Haha, I taler godt for Jer :geek:
Ja, jeg beholder det så da, når nu I siger jeg skal ;)
Det er godt at jeg fik min trøje nr 2 med navn på, her i vinter. Den nye udetrøje med 32 Bak, så nu har han knageme bare at blive!! :mrgreen:

Fremover tør jeg ikke flere navne på trøjerne :?

ArneR

Indlæg af ArneR »

Halløj Ravn!

God beslutning, jeg tror FF er hjemme før vi ved af det
:D :D :D :D :D

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Sådan handler et ægte klubikon :geek:
- Jeg vil gerne slå fast, at mine bånd til trøjen og til mine fans ikke kan måles i tal. Jeg underskrev blindt min første kontrakt med Juventus, og jeg vil underskrive en blank kontrakt med klubben for det sidste år af min karriere, skriver Del Piero.
http://www.bold.dk/nyt/Del-Piero-vil-un ... k-kontrakt

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ravnen skrev:Sådan handler et ægte klubikon :geek:
- Jeg vil gerne slå fast, at mine bånd til trøjen og til mine fans ikke kan måles i tal. Jeg underskrev blindt min første kontrakt med Juventus, og jeg vil underskrive en blank kontrakt med klubben for det sidste år af min karriere, skriver Del Piero.
http://www.bold.dk/nyt/Del-Piero-vil-un ... k-kontrakt
Nu tror jeg så den store forskel på Frank og Del Piero er en helvedes masse millioner kroner på bankbogen!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Del Piero er vel også, en helvedes masse bedre end Frank :mrgreen:

Tror nu nok Frank har sikret familien for resten af livet. Han har været her i de gode tider lønmæssigt.

Besvar