I øvrigt lidt pudsigt, at Thyge ikke var med fra start. Umiddelbart ligner det en opstilling tæt på det optimale, når man ser bort fra de skadede spillere. Forhåbentlig er det ikke en indikation på, at man vil fryse Thyge ud i foråret. Det gælder sgu om at stille det bedste hold hver eneste gang.Kent skrev: Aftenens startopstilling er:
Kasper Jensen
Siv - Bak - MA - Julle
Danny - Izunna - JP - Albæk
Sylvester - Hvilsom
Træningslejr- La Manga
Re: Træningslejr- La Manga
Resultatet kan være ligegyldigt, men syntes det er lidt halvskidt at det åbenbart er svært at få øje på vores nye spilkoncept og vi ikke får produceret flere målchancer end vi gør.
Til dem der så kampen:
Forsvaret var i, hvad der må formodes at være stærkeste opstilling. Hvordan så MA og Bak ud? Skal vi lykkedes i foråret, så er det pinedød nødvendigt at de to finder sammen og viser den stabilitet som vi aldrig så i efteråret?
Hvad med Siv og Julle? Kom de så meget med frem som det nye system indikerer og fik de bevist at de rent faktisk også kan forsvare?
Hvem skinnede ellers igennem med gode præstationer og hvem leverede under niveau?
Til dem der så kampen:
Forsvaret var i, hvad der må formodes at være stærkeste opstilling. Hvordan så MA og Bak ud? Skal vi lykkedes i foråret, så er det pinedød nødvendigt at de to finder sammen og viser den stabilitet som vi aldrig så i efteråret?
Hvad med Siv og Julle? Kom de så meget med frem som det nye system indikerer og fik de bevist at de rent faktisk også kan forsvare?
Hvem skinnede ellers igennem med gode præstationer og hvem leverede under niveau?
Bak og MA så rigtigt skidt ud de første 25-30, det sejlede fuldstændig nede bagi. Efter pausen vågnede Bak op og var så agressiv på boldholder som vi kender ham. Men den første halve time var noget pjat.Sylvester skrev: Forsvaret var i, hvad der må formodes at være stærkeste opstilling. Hvordan så MA og Bak ud? Skal vi lykkedes i foråret, så er det pinedød nødvendigt at de to finder sammen og viser den stabilitet som vi aldrig så i efteråret?
Siv overraskede positivt i aftes, han havde en del gode aktioner defensivt. Han havde kun en enkelt svipser hvad jeg husker af. Og så mangler han stadig disciplinen med at løbe tilbage, Glen skal stå og råbe ham tilbage vær gang han har haft en offensiv aktion.
Julle sejlede det meste af første halvleg og kom slet ikke med frem af banen. Syntes jeg mangler noget konsekvens fra hans side. Han var langt bedre med i anden halvleg hvor han også havde 2 skarpe frispark.
Så kun det nye system i glimt i anden halvleg, første 45 min står vi og skuder bolden op på Hvilsom eller laver lange stikninger til Sly. Men de få gange vi for sat et ordenligt pres op der står vi altså meget højt i banen. Nogle angreb har vi nærmest 8 mand foran bolden, i de situationer må vi for alt i verden ikke miste bolden. En af de store problemer i aftes var helt sikker Jakob Poulsen som ikke havde sin bedste dag. Taktikken ligger til at JP skal nede at modtage bolde og spille den frem, men hans pasningspil var alt for ringe i aftes. Han havde utallige boldtab og håbløse afleveringer, hans shortpassing kørte heller ikke optimalt.
Lige en lille update fra den udsendte ikke særligt undercover efterretnings tjeneste. ISUET - Det er hårdt at være omrejsende ISUET medlem. Når man endeligt får råbt træneren op, er hans eneste kommentar, hvor FCM trøjen er....den var inden under selvfølgeligt, men det er altså også vinter i spanien og ikke særligt varmt om aftenen. Jeg tror vi kommer for meget på træningslejer, siden han slet ikke var overrasket!
Et forsøg på at have indflydelse på næste års træningslejr, Vi foreslår i nærheden af Rom i uge 7
Affødte kommentaren fra Steinlein: "Jammen vi tager til Via Reggio i næste uge, tager i ikke med"
Det er efter hånden nogle rimeligt hårde forventninger man mødes af.
Skal lige huske at sige:
1. Ove P er hernede med Esbjerg. Til dem der kender ham, så kan jeg fortælle at han jo som sædvanligt kom og knævrede lidt.
2. Randers er også hernede og vi fortalte deres nye angriber, at vi var kommet til Spaninen udelukkende for at sige Fyyyyyyyy.... Det troede han ikke helt på, og satte sig og fik en snak i starten af FCM kampen der iøvrigt var meget godt besøgt.
3. Husk at hold øje med Herning folkeblad, jeg tror jeg har fået møvret mig med som den medieluder jeg er, Norsk TV er ikke så samarbejdsvillig.
Nå vi skal afsted til træning. Mere ved senere lejlighed.
Et forsøg på at have indflydelse på næste års træningslejr, Vi foreslår i nærheden af Rom i uge 7
Det er efter hånden nogle rimeligt hårde forventninger man mødes af.
Skal lige huske at sige:
1. Ove P er hernede med Esbjerg. Til dem der kender ham, så kan jeg fortælle at han jo som sædvanligt kom og knævrede lidt.
2. Randers er også hernede og vi fortalte deres nye angriber, at vi var kommet til Spaninen udelukkende for at sige Fyyyyyyyy.... Det troede han ikke helt på, og satte sig og fik en snak i starten af FCM kampen der iøvrigt var meget godt besøgt.
3. Husk at hold øje med Herning folkeblad, jeg tror jeg har fået møvret mig med som den medieluder jeg er, Norsk TV er ikke så samarbejdsvillig.
Nå vi skal afsted til træning. Mere ved senere lejlighed.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Det er nu ikke helt korrekt. Der var fine nærbilleder af dig og Heine inden kampen i går. Jeg forsøgte efterfølgende desperat at google et Hekler-filter til pc'en, men det er åbenbart ikke opfundet endnu...Hekler skrev:Norsk TV er ikke så samarbejdsvillig.
- bobthebuilder_dk
Tak for det! jeg har ledt på nettet og fundet ud af at man kunne se det på norsk tv2´s hjemmeside hvis man var villig til at betale for det? !Noe skrev:Højdepunkter: http://www.viking-fk.no/newsread/aktuel ... ocid=21688
Jeg kan desværre ikke få den til at køre? måske det er pga. det der silverlight? eller en fejl 40?
Er der nogen som har det samme problem? og en evt. løsning? firewall slukkes el. lign? Jeg prøver fortsat!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Må indrømme, at jeg også har problemer. Jeg plejer dog ikke at kunne se fcm-tv på mit arbejde, så jeg gik ud fra at problemet var det samme. Måske Kents IP-trylleri kan hjælpe? (se længere oppe i tråden.)bobthebuilder_dk skrev:
Jeg kan desværre ikke få den til at køre? måske det er pga. det der silverlight? eller en fejl 40?![]()
Er der nogen som har det samme problem? og en evt. løsning? firewall slukkes el. lign? Jeg prøver fortsat!
- bobthebuilder_dk
Det samme her.. ja vi sætter vores lid til de über-computer-begavede!Noe skrev:Må indrømme, at jeg også har problemer. Jeg plejer dog ikke at kunne se fcm-tv på mit arbejde, så jeg gik ud fra at problemet var det samme. Måske Kents IP-trylleri kan hjælpe? (se længere oppe i tråden.)bobthebuilder_dk skrev:
Jeg kan desværre ikke få den til at køre? måske det er pga. det der silverlight? eller en fejl 40?![]()
HELP PLZ
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
- Administrator
Uden at have det bekræftet, så streamer bet365 kampen på deres livescorings side.
Er der nogen der kan sige lidt omkring hvilke spillere man skal holde specielt øje med i dagens kamp imod Cartegena?
Hvem er tættest på holdet af de unge tallenter? Hvordan er udsigterne for Semui, kan se han har spillet nogle minutter i nogle af vores øvrige træningskampe også?
Hvem er tættest på holdet af de unge tallenter? Hvordan er udsigterne for Semui, kan se han har spillet nogle minutter i nogle af vores øvrige træningskampe også?
Mon ikke Rasmus Lynge, Kasper Hansen, Jesper Bøge og Jesper Laudridsen er dem der er tættest på superligatruppen? De har ihvertfald spillet en del reserveholdskampe.Dondinho skrev:Er der nogen der kan sige lidt omkring hvilke spillere man skal holde specielt øje med i dagens kamp imod Cartegena?
Kort før tid står der 2-2 mellem de unge ulve og Cartegena.
Fcm kom foran 1-0
Cartegena scorer på straffe 1-1
Cartegena scorer på et "blindt" spark til 1-2
Fcm scorer ved morten nielsen til 2-2
Det blæser helt vildt dernede i dag.
Fyhn
Fcm kom foran 1-0
Cartegena scorer på straffe 1-1
Cartegena scorer på et "blindt" spark til 1-2
Fcm scorer ved morten nielsen til 2-2
Det blæser helt vildt dernede i dag.
Fyhn
Ændring i kampen i morgen!
FCM skulle oprindelig spille mod Kalmar kl. 15. Det er nu ændret til Start (med Priske) kl. 18.
Se mere her: http://ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=498447
Det er noget lort for mig personligt, da jeg ikke kan se kampen klokken 18, men havde fået det til at passe, så jeg kunne se den kl. 15
I øvrigt lidt skidt at FCM ikke har meldt noget ud om det.
FCM skulle oprindelig spille mod Kalmar kl. 15. Det er nu ændret til Start (med Priske) kl. 18.
Se mere her: http://ikstart.no/default.aspx?m=3&amid=498447
Det er noget lort for mig personligt, da jeg ikke kan se kampen klokken 18, men havde fået det til at passe, så jeg kunne se den kl. 15
I øvrigt lidt skidt at FCM ikke har meldt noget ud om det.