Hvasser skrev:En lidt bitter kommentar fra min side, men her kommer den.
Burde man ikke ha' bestemt designet af kortet i 2010 så man kunne sende det ud til medlemmerne senest i starten af 2011? Jeg synes det er lidt uforståeligt at vi her i midten af Februar skal ha' en afstemning.
Jeg vil også, bare for en god ordensskyld, påpege at det nok ikke er alle BW-medlemmer som bruger vores forum, og dermed er de udelukket fra beslutningsprocessen. Den er jo også åben overfor alle andre som bruger vores forum, og ikke kun BW'ere som er de eneste der skal ha' kortet.
Et forslag kunne være at man tager en afstemning som denne på Generalforsamlingen året inden kortet skal i brug? Så kan man også i god tid producere det og udsende det så alle medlemmer har kortet fra d. 1 Januar. - Nuvel sæsonen begynder først i starten af Marts og vi kan måske også nå at få det inden, men det giver et billede af en uprofessionel organisation.
I kan bare kalde mig foreningsfascist...
Foreningsfascist
Et godt eksempel på at utak er det man skal forvente for sit frivillige arbejde, uanset hvad man gør.
Medlemskortet bruges primært til at give adgang til fanklubbens lokaler på stadion, HVAD F... vil du bruge det til 1. januar
Mener du SERIØST at man skal bruge tid på generalforsamlingen til at bestemme hvordan et medlemskort skal se ud det efterfølgende år?? Hvis det var tilfældet, ville kortet for 2011 nok indeholde et billede af Farlige Frank med hans "100 kasser" trøje, og det ville jo nok ikke være for heldigt nu vel.
Og til det med at alle medlemmer ikke kan være en del af beslutningsprocessen...
Kom nu lidt ind i kampen, og vurder hvad det handler om - det er et design af et kort der ligger gemt nede i en lomme undtagen de 20x 10 sekunder det tager at vise det til hjemmekampene en hel sæsson. Det handler jo ikke om foreningens eksistensgrundlag eller om vi skal købe en håndboldklub.
Hvis du syntes det giver et billede af en uproffessionel organisation, så tænk lige på hvad det er...
En flok engagerede mennesker der yder en frivillig indsats. De har et arbejde, en famillie og sikkert også andre fritidsinteresser de bruger deres tid på, samtidig med at de også servicerer dig og mig, samt alle de andre medlemmer uden at få en klink for det.
Det var så min bitre kommentar. Ikke rettet mod dem der gør et stort stykke FRIVILLIGT arbejde, men mod den "Jeg vil bare have det hele uden at gøre en skid selv" kultur, der præger vores samfund mere og mere, og dermed også BW.
TAK for det gode arbejde i gør, TAK for afstemningen og TAK FORDI I GIDER, selvom i mest får brok tilbage i hovedet