Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af Lupus1999 »

sebastian94 skrev:Ja, men jeg vil dog mene at en plads i Chl eller EL giver flere penge, end hans løn kommer til at koste, resten af han karriere..
En 2.plads eller 3.4. plads er jo ikke lig med millioner.. Man skal først i gruppepsillet før der er nogle penge at hente..

Og skulle vi snuppe 2.pladsen, så skal man være ualmindeligt super optimistisk, hvis man tror vi kommer i CL. At slå hold som pt Chelsea, Roma, Valencia og FC Bayern München ud i kvalen er urealistisk, men en lillebitte chance har vi da. At blive nummer 2 attraktiv grundet det faktum at man her stort set er sikre på EL gruppespil.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Og set fra økonomisk synsvinkel, så tror jeg vi har en rigtig fornem trup. Ingen lejeaftaler, klubben er simpelthen som den vil være. Ikke ligesom aab hvor mange ryger igen til sommer. en god løsning, og tror egentlig ikke vi skal brokke os over at vi står tilbage med sly, nielsen, hvilsom og fagerberg!
FC Midtjylland

Skovmand

Indlæg af Skovmand »

Daniel Wass forlænger ikke med BIF, mon der kan være en byttehandel med Thyge i luften ????

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

En byttehandel når ingen af de to spillere er på kontakt? Hvordan havde du egentligt tænkt dig at det skulle foregå?

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

Skovmand skrev:Daniel Wass forlænger ikke med BIF, mon der kan være en byttehandel med Thyge i luften ????
Tror godt nok ikke du skal regne med Wass, han var jo tæt på Benfica, både her i januar, og i sommers, så han tager nok til udlandet, hvis ikke han beslutter sig for at forlænge til sidst..

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Portugal er sgu et alternativt at tage hen for en dansk-talende fodboldspiller. Tror det er svært at integrere sig hvis man ikke kan sproget, men okay han har vel haft mindst et halvt år nu her til at lære det.

Jeg tror ikke vi skal regne med den store aktivitet i sommervinduet. Det bedste der kan ske er vel nærmest at nogen slår igennem og spiller fantastisk til u/21-em så vi kan få solgt lidt ud.

Det er meldt ud at vi kun vil ha' landsholdsspillere, og derfor tror jeg ikke vi skal regne med ret meget. Hvis spillerne ikke slår igennem og kan sælges så skal vi vel under alle omstændigheder bedre end nu, fordi de allerede har været ude på det dybe vand.

Jeg kunne godt se Lössl forlade os allerede til sommer selvom det er tidligt for en målmand. Vi har allerede reserven i form af Kasper Jensen. Herudover bør man vel nævne at vores midtbane er temmelig kompakt, og et godt forår for bare én af vores spillere burde kunne resultere i et salg. Thyge smutter jo formentligt hvilket gør konkurrencen lidt mindre men hvis der skal være plads til unge spillere burde vi måske gå efter at sælge ihvertfald 2 talenter til udlandet hvert år?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Man kan vel lære portugisisk ligesom man kan lære italiensk eller spansk. Det er også meget lettere at lære et fremmedsprog, når man befinder sig i det pågældende land.
Jeg kan ikke se den store hindring for at danskere kan drage til portugisisk fodbold.

Manniche er nærmest en legende dernede, og Schmeichel har de vel heller ikke glemt.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

bobthebuilder_dk skrev:God tur hvis chancen byder sig! ;)

http://onside.dk/nyheder/superligaen/da ... ndseventyr
Det var da egentlig en lidt sjov udtalelse fra Danny Olsen? det jo ikke fordi han har fået vanvittig meget spilletid, og så er en hollandsk klub da lige lidt i overkanten? :)
FC Midtjylland

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jeg tror, Danny vil kunne klare sig fint i Roda, Breda eller Nijmegen. Det er nok ikke lige PSV og Ajax, han skal sigte efter, men mindre kan jo gøre det. Jeg tvivler på, at det er noget, der optager ret meget af hans tid. Han har efterhånden været her i et godt stykke tid og virker tilpas med det. Det er lidt anderledes end f.eks. Borring, der ikke har været sen til at sætte årstal på sin videre færd i Europa.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Skal vi så ikke gætte på, at de betaler 4-5 mio kr i leje af ham, så købssummen er mere symbolsk for at vi ikke skal dele det hele med Sønderjyske, og hans barndomsklubber. Ligesom dengang med Zidan.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Ravnen skrev:Skal vi så ikke gætte på, at de betaler 4-5 mio kr i leje af ham, så købssummen er mere symbolsk for at vi ikke skal dele det hele med Sønderjyske, og hans barndomsklubber. Ligesom dengang med Zidan.
Jo, lige præcis.

Jeg synes ikke, det lyder så dårligt. Helt ærligt tror jeg også, der er større fremtid i at udvikle de unge spillere, der er på holdet lige nu.

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Groningen-k ... a-Thygesen

Hmm, hellere Groningen end Brøndby.
Men helst en forlængelse på 3 år.
FC Midtjylland

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

AlwaysFCM skrev:http://www.bold.dk/nyt/Avis-Groningen-k ... a-Thygesen

Hmm, hellere Groningen end Brøndby.
Men helst en forlængelse på 3 år.
Enig. men tror jeg nu også han selv ville syntes. Udlandet vil nok trække noget mere i Thyge end et brøndby hold i samme liga som han er i, trods det, at han er fra området.

Og holland er da heller ikke nogen dårlig liga at komme til, samt muligheden for endnu engang at komme lidt ud i verdenen.

Låst