- Det er rigtigt, at vi havde en snak, hvor jeg fortalte ham, at han ville komme til at spille indimellem. Men det var før Ken Ilsø skiftede, så jokerudmeldingen stemmer ikke helt overens med vores snak. Selvfølgelig ville der blive brug for Frank i foråret, siger Allan Kuhn til bold.dk.
- Frank havde et halvt år tilbage af sin kontrakt, og klubben havde jo allerede meldt ud, at man ikke ville forlænge med to år. Det ville Randers FC, så han valgte dem, og det er fair nok. Men det har ikke så meget med det andet at gøre.
- Allerede inden det stod klart at Frank ville skifte, var vi i gang med at indføre en stil, hvor der spilles lidt mere opad banen, så processen var allerede i gang, siger Allan Kuhn.
Frank til Randers
Re: Frank til Randers
Nu tager Allan Kuhn bladet fra munden: http://www.bold.dk/nyt/Frank-K-havde-ud ... jokerrolle
-
Midtjylland
Det gør bare beslutningen endnu værre, fra Franks side.
Tuder over manglende spilletid, men så handler det udelukkende om kontraktlængde + økonomi.
Hvis det er sandt, at Frank rent faktisk var tiltænkt en fin rolle, så forstår jeg slet ikke at han går. Han ville have et halvt år til at vise, at han var en kontraktforlængelse værd.
Som jeg forstod Frank, handlede det primært om spilletid.
Tuder over manglende spilletid, men så handler det udelukkende om kontraktlængde + økonomi.
Hvis det er sandt, at Frank rent faktisk var tiltænkt en fin rolle, så forstår jeg slet ikke at han går. Han ville have et halvt år til at vise, at han var en kontraktforlængelse værd.
Som jeg forstod Frank, handlede det primært om spilletid.
Hvis jeg følger linket står der:Ravnen skrev:Nu tager Allan Kuhn bladet fra munden: http://www.bold.dk/nyt/Frank-K-havde-ud ... jokerrolle- Det er rigtigt, at vi havde en snak, hvor jeg fortalte ham, at han ville komme til at spille indimellem. Men det var før Ken Ilsø skiftede, så jokerudmeldingen stemmer ikke helt overens med vores snak. Selvfølgelig ville der blive brug for Frank i foråret, siger Allan Kuhn til bold.dk.
Det giver mig nu et anderledes indtryk af situationen.- Det er rigtigt, at vi havde en snak, hvor jeg fortalte ham, at han ville komme til at spille indimellem. Men det var før Ken Ilsø skiftede. Efterfølgende snakkede vi ikke sammen om det, men selvfølgelig ville der blive brug for Frank i foråret, siger Allan Kuhn til bold.dk.
Personligt forstår jeg ikke dem der klandrer Frank for noget. Der var ikke en eneste der ville have gjort anderledes selv hvis de stod i det samme valg.
Her skulle der stå noget klogt...
Det var sandelig noget at et postulat. Jeg havde dæleme ikke gjort det, hvis jeg var Frank, eller bare mig selv. Hans helt unikke status var opbygget gennem en lang karriere. Han havde tjent rigtig gode penge undervejs. Nu gik karrieren så på hæld, hvilket Frank måske var den eneste som ikke kunne se?2294 skrev:Personligt forstår jeg ikke dem der klandrer Frank for noget. Der var ikke en eneste der ville have gjort anderledes selv hvis de stod i det samme valg.
Hvis det var mig, så havde jeg taget hvad Ørgaard nu ville tilbyde mig, og nydt de sidste par år af karrieren der hvor jeg havde legende status, sikkert vidende om at dette ville udødeliggøre mig i klubben. Et job ventede sikkert også efter endt karriere, og alle ville være lykkelige til deres dages ende
Vi vil huske Frank for hvad han har været med til, og selvfølgelig glæde os over dette. Men hans helt unikke status, efter at have været i samme klub hele karrieren, er definitivt væk. Et dumt valg, så sent i karrieren. Ussel mammon fremfor klubfølelse.
Og ja, fodbold er følelser, det er ikke bare et job. Tænk om det havde været Gerrard, og ikke Torres som var skiftet fra Liverpool til Chelsea, han kunne med garanti få flere penge der, men ville han ofre sin status i den klub han altid har været i? Næppe.
Ravn, jeg er tit og ofte enig med dig, men her er kæden altså sprunget afRavnen skrev:Vi vil huske Frank for hvad han har været med til, og selvfølgelig glæde os over dette. Men hans helt unikke status, efter at have været i samme klub hele karrieren, er definitivt væk. Et dumt valg, så sent i karrieren. Ussel mammon fremfor klubfølelse.
Og ja, fodbold er følelser, det er ikke bare et job. Tænk om det havde været Gerrard, og ikke Torres som var skiftet fra Liverpool til Chelsea, han kunne med garanti få flere penge der, men ville han ofre sin status i den klub han altid har været i? Næppe.
Jeg synes faktisk at al den polemik der har været i medierne efter skiftet har understreget Franks legendestatus. Han virker som en mand, der er oprigtigt ulykkelig over omstændighederne, og ikke helt kan overskue at skulle spille i den grimme lyseblå hestetrøje. Manden elsker FCM på en måde, som man vist ellers skal herind på forum for at finde mage til. Jeg er sikker på, at de næste par år (hvis bentøjet holder så længe), bliver en parantes i forholdet mellem Frank og FCM. Der bør være en kontrakt som angrebstræner til ham i klubben derefter.
Jeg ser ingen brændte broer, og for mit vedkommende vil han altid være den største. Dermed ikke sagt, at jeg ikke forstår din frustration
hm synes det er en gang kontrafaktisk spekulation RavnRavnen skrev:Det var sandelig noget at et postulat. Jeg havde dæleme ikke gjort det, hvis jeg var Frank, eller bare mig selv. Hans helt unikke status var opbygget gennem en lang karriere. Han havde tjent rigtig gode penge undervejs. Nu gik karrieren så på hæld, hvilket Frank måske var den eneste som ikke kunne se?2294 skrev:Personligt forstår jeg ikke dem der klandrer Frank for noget. Der var ikke en eneste der ville have gjort anderledes selv hvis de stod i det samme valg.
Hvis det var mig, så havde jeg taget hvad Ørgaard nu ville tilbyde mig, og nydt de sidste par år af karrieren der hvor jeg havde legende status, sikkert vidende om at dette ville udødeliggøre mig i klubben. Et job ventede sikkert også efter endt karriere, og alle ville være lykkelige til deres dages ende![]()
Vi vil huske Frank for hvad han har været med til, og selvfølgelig glæde os over dette. Men hans helt unikke status, efter at have været i samme klub hele karrieren, er definitivt væk. Et dumt valg, så sent i karrieren. Ussel mammon fremfor klubfølelse.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Han har så også lige en månedsløn i nærheden af hvad Frank har tjent hele karrierenRavnen skrev:Tænk om det havde været Gerrard, og ikke Torres som var skiftet fra Liverpool til Chelsea, han kunne med garanti få flere penge der, men ville han ofre sin status i den klub han altid har været i? Næppe.
En status som klub-ikon, kan man altså ikke få smør på brødet af...
Iøvrigt handler det jo også om at opfylde sine egne ambitioner om spilletid osv.
Husk på, at det var klubben der signalerede at han skulle være fast mand på bænken
Her skulle der stå noget klogt...
http://onside.dk/nyheder/superligaen/fr ... orstar-mig
Vi vil selvfølgelig ikke svine ham til eller noget! og måske han får en lille klapsalve når vi ser ham igen, for at vise sympati.
Men så heller ikke mere end det, nu er han en modstander.
http://onside.dk/fodbold-video/superlig ... t-mode-fcm på video
Vi vil selvfølgelig ikke svine ham til eller noget! og måske han får en lille klapsalve når vi ser ham igen, for at vise sympati.
Men så heller ikke mere end det, nu er han en modstander.
http://onside.dk/fodbold-video/superlig ... t-mode-fcm på video
FC Midtjylland
http://www.bold.dk/nyt/Farlige-Frank-pa ... or-Randers
Synes sgu det underligt han nu scorer for et andet hold!
Synes sgu det underligt han nu scorer for et andet hold!
FC Midtjylland
Nej, hvor fint. Har du lavet den i børnehaven? Vi skal huske at hænge den op på køleskabet. Hvor ER den fin.fcplastikjylland skrev:
Er træt af Frank
Er træt af at høre om ham
Er træt af hans tomme løfte
Er træt af vores stadionpølse skal have nyt navn
Er træt af han nu scorer mål for Randers
Er træt af jeg ikke kan hade ham..
GOD WEEKEND
Er træt af at høre om ham
Er træt af hans tomme løfte
Er træt af vores stadionpølse skal have nyt navn
Er træt af han nu scorer mål for Randers
Er træt af jeg ikke kan hade ham..
GOD WEEKEND
Haha, han har vidst ikke så mange brikker at rykke rundt medfcplastikjylland skrev:
Han må være Brøndbyfan
FC Midtjylland
Det er også vildt genialt at I så copypaster hans "flotte" billede med, når I skriver om hvor smart han er 
Det ender nok sådan alligevel.. Loyalitet ligger i penge!Ravnen skrev:Det var sandelig noget at et postulat. Jeg havde dæleme ikke gjort det, hvis jeg var Frank, eller bare mig selv. Hans helt unikke status var opbygget gennem en lang karriere. Han havde tjent rigtig gode penge undervejs. Nu gik karrieren så på hæld, hvilket Frank måske var den eneste som ikke kunne se?2294 skrev:Personligt forstår jeg ikke dem der klandrer Frank for noget. Der var ikke en eneste der ville have gjort anderledes selv hvis de stod i det samme valg.
Hvis det var mig, så havde jeg taget hvad Ørgaard nu ville tilbyde mig, og nydt de sidste par år af karrieren der hvor jeg havde legende status, sikkert vidende om at dette ville udødeliggøre mig i klubben. Et job ventede sikkert også efter endt karriere, og alle ville være lykkelige til deres dages ende![]()
http://onside.dk/nyheder/premier-league ... il-ikke-do