Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Dondinho

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af Dondinho »

Det er rigtigt at vi har mistet nogen fra start 11'eren, men det har vores nærmeste konkurrenter til 2. pladsen nu også (med udgangspunkt i tipsbladets transfer opdatering d. 31/1 kl. 23.52)

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/al ... uperligaen

Brøndby:
IND: Clarence Goodson (Start)
UD: Alexander Farnerud, Peter Madsen, Pierre Kanstrup.

Man har altså hentet 1 forsvarer, som sikkert er OK, men man sælger altså Farnerud som jeg synes var et af deres bedste offensive kort, desuden er de slet ikke lykkedes med at reducerer deres trup i det omfang det var annonceret. (Ihvertfald ikke så vidt vi har hørt).

OBIND: Oliver Larsen (egen avl), Mads Toppel (Tromsø), Stefan Wessels (klubløs)
UD: Alexander Lund Hansen (Start), Thomas Helveg, Johan Absalonsen , Henrik Hansen, Caca, Njogu Demba-Nyren, Björn Runström.

To målmænd ind og en enkelt spiller rykket op fra egen avl, samtidigt mister man Abselonsen og slipper fire offensive spillere. Hvem har de til angrebet udover Utaka og Toft?

Nu kan de selvfølgelig ske noget i løbet af imorgen, men umiddelbart synes jeg stadigvæk vi kan håbe på at kunne hænge på med det hold vi har. Måske er jeg meget optimistisk, men jeg håber på at man vil kunne se Morten Nilsen og Sly vokse i foråret og vil kunne være vores hold offensivt, suppleret af Hvilsom & Fagerberg.

(Beklager hvis dette indlæg ikke hører til under dette emne).

Noe

Indlæg af Noe »

Dondinho skrev:Det er rigtigt at vi har mistet nogen fra start 11'eren, men det har vores nærmeste konkurrenter til 2. pladsen nu også (med udgangspunkt i tipsbladets transfer opdatering d. 31/1 kl. 23.52)
SUPERvigtige pointer, du har der imo. Hvis man kigger rundt, så er det reelt set kun midter og bund-hold, som har brugt vinduet til at forstærke sig markant: Især Lyngby, Randers, FCN og Aab (hvis man mener at Lynges jeg-pisser-i-bukserne-og-lejer-spillere-i-et-halvt-år-strategi er udtryk for forstærkninger på den lange bane)
Dondinho skrev:(Beklager hvis dette indlæg ikke hører til under dette emne).
Jeg synes faktisk, at du skulle oprette en tråd, som havde lidt bredere perspektiv på transfervinduet end de meget følelsesladede tudetråde, som fylder op nu. Det ville måske danne baggrund for en lidt mere nuanceret debat.

erland

Indlæg af erland »

Noe skrev:Jeg synes faktisk, at du skulle oprette en tråd, som havde lidt bredere perspektiv på transfervinduet end de meget følelsesladede tudetråde, som fylder op nu. Det ville måske danne baggrund for en lidt mere nuanceret debat.
Enig!

Jeg er faktisk godt tilfreds med at der ikke er hentet nogen ind. Det viser at vi er serious omkring at give vores egne en chance. Selvfølgelig er 2 pladsen i fare, men det er 2 pladsen vel altid, da alle gerne vil op i medalerækken.
Med al respekt for dem som røg ud så var Baba ikke en del af start 11, og FF var ikke tiltænket en større rolle, Priske ikke nogen fremtids løsning og så var Ilsø svingende i sit spil.

Som vores økonomi ser ud er det som forventet.

erland

JensMikkelsen

Indlæg af JensMikkelsen »

Vedrøende dette Transfer vindue, så håber jeg ikke det er slut endnu. Ikke fordi vi skal have flere spillere nej slet ikke!! Det har vi simpelthen ikke råd til!!!

Nej jeg så gerne Izunna eller Salami afhændet til en russik klub for 1 mill euro. Der er sikkert mange der vil himle op omkring transfer prisen, men jeg mener den er realistisk i disse tider og dette er ikke FM2011!

Dette vil løse følgende problemstillinger for os.

1: Vi får lidt penge i kassen til at lukke det gabende store hul vi har
2: Vi spare lidt på lønningsfronten
3: Vi sender Mads Albæk tættere på startopstillingen
4: Vi klargøre dermed Mads til salg til sommer !!

Alt i alt et drømmescenario for os.

PS: Jeg tror og har hele tiden troet på at Thyge bliver og smutter han til sommer, bliver det til udlandet, men jeg tror personligt han forlænger!

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

JensMikkelsen skrev:Nej jeg så gerne Izunna eller Salami afhændet til en russik klub for 1 mill euro. Der er sikkert mange der vil himle op omkring transfer prisen, men jeg mener den er realistisk i disse tider og dette er ikke FM2011!
7mio dkk, tror jeg desværre er urealistisk for en af dem på nuværende tidspunkt, nu er vinduet også lukket. salami er jo småskadet i tiden, og har ikke spillet ret meget i efteråret. Tja izunna, måske. det ved jeg ikke helt.

Men ingen tvivl, synes du har ret, og det kunne være møg fedt. Men tvivler stærkt på det lige sker, det lukkede jo også ved midnat ;)
FC Midtjylland

JensMikkelsen

AlwaysFCM skrev: Men ingen tvivl, synes du har ret, og det kunne være møg fedt. Men tvivler stærkt på det lige sker, det lukkede jo også ved midnat ;)
Det Russiske marked lukker først om 1 mdr. såvidt jeg husker, men jeg kan tage fejl!

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

JensMikkelsen skrev:Det Russiske marked lukker først om 1 mdr. såvidt jeg husker, men jeg kan tage fejl!
Så lever vi stadig i håbet om at en midtbanemand bliver solgt ;)
FC Midtjylland

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Jeg har lige fixet en del fejl i quotes. Håber det passer nu.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Administrator skrev:Jeg har lige fixet en del fejl i quotes. Håber det passer nu.
Tak for det. Det var noget værre rod. :)

Den eneste mand fra midtbanen, vi ikke må sælge, er Izunna. Han er simpelthen for vigtig for holdet. Jakob Poulsen skal selvfølgelig heller ingen steder, men ellers er der frit slag!

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Nogen der har hørt noget om Borring?

Vi er enige om, at det russiske ikker er lukket endnu?

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Acebone skrev: ...Den eneste mand fra midtbanen, vi ikke må sælge, er Izunna. Han er simpelthen for vigtig for holdet...
Du har fuldstændig ret . Izunna er rigtig god allerede og kan på sigt blive rigtig stor. Et salg på 7 mio. må ikke komme på tale selvom klubben mangler penge. Jeg spår at han om en til to sæsoner kan sælges for minimum det dobbelte ;)

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

NyX skrev:Du har fuldstændig ret . Izunna er rigtig god allerede og kan på sigt blive rigtig stor. Et salg på 7 mio. må ikke komme på tale selvom klubben mangler penge. Jeg spår at han om en til to sæsoner kan sælges for minimum det dobbelte ;)
Et eller andet sted er der som sådan kun thyge og salami tilbage. Salami har været meget skadet, så en russisk klub vil nok ikke satse på ham. Thyge vil blive til minimum sommer for at få de penge. Så er der selvfølgelig albæk, men det er synd at sælge ham nu! han kan udvikle sig sådan, han har allerede landsholdspotentiale. han skal bare lige have chancen i fcm, og så kan vi få en masse penge for ham! ;)

Så tror ikke der ryger nogle midtbaner i denne omgang, desværre :roll:

Men så er der d. olsen, hassan, borring, + unge telenter (kasper, rasmus) - hold fast der er mange på midtbenen
FC Midtjylland

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

http://www.bold.dk/nyt/OB-sikrer-sig-Bernard-Mendy

vågn op dørgaard..Ham kunne vi da godt have brugt. 4 landskampe for frankrig
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

JensMikkelsen

sebastian94 skrev:http://www.bold.dk/nyt/OB-sikrer-sig-Bernard-Mendy

vågn op dørgaard..Ham kunne vi da godt have brugt. 4 landskampe for frankrig
Vågn op Sebastian, kassen er tom, vi kan ikke betale høje lønninger!

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Ja, men jeg vil dog mene at en plads i Chl eller EL giver flere penge, end hans løn kommer til at koste, resten af han karriere..
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Låst