Kommer der en erstatning for Frank?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Andersbknudsen

Re: Kommer der en erstatning for Frank?

Indlæg af Andersbknudsen »

Fuldstændig enig!
Det kan ikke passe at vi skal blive ved med at smide penge i Håndbold!
Der er ingen klubber som tjener på håndbolden, så på længere sigt så jeg gerne vi kom ud af det igen!
Vi hedder FCM, Football Club Midtjylland!!

Spændende forår vi kommer til!! :)

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Jeg er også ret sikker på, at offensiven nok skal fungere, men er meget usikker på defensiven, Hvad gør vi hvis nu hvis både siv og julle er skadet?? Så kan vores backs hedde Bøge og Lauridsen, det holder bare ikke hvis man vil spille med i toppen
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi kommer til at halte lidt, måske mest i starten. Men så er jeg fortrøstningsfuld, de unge skal nok tage chancen. Vi har kunne producere talenter på næsten alle pladser, vi mangler bare at vise det med angrebet.
Sylvester, Hvilsom, Nielsen og Fagerberg har fået en gylden chance, og nu må de tage den! ;)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Tja, det minder jo egentlig lidt om vores situation: http://www.sporten.dk/fodbold/bitter-la ... i-saarbare

Det undrer også mig, at det altid skal være i sidste øjeblik med disse transfervindue handler. Laudrups situation er dog værre, Webo måske skulle han nappe Demba :mrgreen:

Noe

Derfor kom der ikke en erstatning for Frank

Indlæg af Noe »

Vi er heldigvis væk fra de tider, hvor der var plads til lykkeriddere:
- Vi kiggede på nogle angribere, men dem vi kiggede på, kunne vi ikke røre økonomisk på nuværende tidspunkt. Hvis vi skal forstærke os med ældre, rutinerede spillere, skal de være i landsholdsklasse. Det vil sige i samme klasse som en Kristian Bak eller Jakob Poulsen. Den slags spillere er pt dyre sager, siger Søren Bach.
Lang og fin artikel om overvejelserne her: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... y-angriber

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Tja, så var det jo også den rigtige beslutning de træffede :)

Håber på Morten Nielsen kan træde i karakter, så vi får en god placering i tabellen, samt godt tilskuertal, lidt penge for en mulig 2. plads og lidt penge for at komme med i europa.. Det lidt min drøm, og nok også mange andres ;)

Og så kunne jeg godt tænke mig, at se nogle tal på både FCM håndbold og FCM fodbolds økonomiske situation, hvordan pengene er fordelt, for synes økonomien så godt ud i sommers, og nu er den jo helt i bund igen. Mere end jeg kan huske, den har været før?
FC Midtjylland

David

Indlæg af David »

AlwaysFCM skrev:Tja, så var det jo også den rigtige beslutning de træffede :)

Og så kunne jeg godt tænke mig, at se nogle tal på både FCM håndbold og FCM fodbolds økonomiske situation, hvordan pengene er fordelt, for synes økonomien så godt ud i sommers, og nu er den jo helt i bund igen. Mere end jeg kan huske, den har været før?

25-02-2011 Halvårsrapport

Der finder du ud af hvordan det går i FCM

Med mindre sponserne er forsvundet, så burde vi kunne følge den 3 års plan de har lagt frem. Der er jo ikke sket det vilde siden generalforsamlingen 26/10, andet end vi stadig reducere omkostningerne.

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

David skrev: 25-02-2011 Halvårsrapport

Der finder du ud af hvordan det går i FCM

Med mindre sponserne er forsvundet, så burde vi kunne følge den 3 års plan de har lagt frem. Der er jo ikke sket det vilde siden generalforsamlingen 26/10, andet end vi stadig reducere omkostningerne.
Okay, det lyder godt. Tak for det :)
FC Midtjylland

sebastian94

Indlæg af sebastian94 »

Giv da Silkelort, nogle småpenge under bordet,for at ophæve kontrakten med Lekic, så kan vi hente ham gratis på en halvårlig kontrakt!

http://onside.dk/nyheder/superligaen/us ... -silkeborg

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

sebastian94 skrev:Giv da Silkelort, nogle småpenge under bordet,for at ophæve kontrakten med Lekic, så kan vi hente ham gratis på en halvårlig kontrakt!

tror på ingen måde lekic vil kunne styrke holdet, mere end eksempelvis fagerberg. Og hvis du bare vil have en for at have en, så hellere jude tilbage fra fredericia.
FC Midtjylland

sebastian94

Indlæg af sebastian94 »

Hvis bare Lekic scorer lidt for os, så er han måske igen et salgsobjekt :)

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

sebastian94 skrev:Hvis bare Lekic scorer lidt for os, så er han måske igen et salgsobjekt :)
Men tror du lekic kan komme til det, han passer jo ikke sådan helt ind i vores system, som det er ved at arbejdes på nu? ;)
FC Midtjylland

Noe

Indlæg af Noe »

sebastian94 skrev:Giv da Silkelort, nogle småpenge under bordet,for at ophæve kontrakten med Lekic, så kan vi hente ham gratis på en halvårlig kontrakt!

Ud over at Rajko Lekic slet, slet slet ikke er god nok til FCM, så kan det ikke lade sig gøre. Uden at jeg kan finde et link, så mener jeg, at man skal have sin kontrakt opløst i transfervinduet, for ikke at være låst efterfølgende. Derfor så vi f.eks. at OB løste Demba-Nyrén og Runstrøm i sidste øjeblik.

Besvar