HURRA for Viasat

Om FC Midtjylland og Black Wolves
E!

HURRA for Viasat

Indlæg af E! »

Kanalen med fingeren på pulsen i dansk fodbold har endnu engang vist deres værd, ved at lave følgende programsætning af sidste spillerundes kampe på deres kanaler:

Søndag den 19. juni:
TV3+:
14.00 SAS Ligaen: Brøndby-FC Nordsjælland LIVE + Optakt (evt live-switch til kampene om sølvmedaljerne)

- Det er jo endnu ikke afgjort hvor stort forspringet blir for holdet som i 3. sidste runde sikrede sig mesterskabet. Iøvrigt samme runde som dagens modstander definitivt slap fri af nedrykning. Begge hold har ALT at kæmpe for, og vi kan derfor se frem til et intenst drama i særklasse, hvor samtlige spillere vil give sig 110%. - Dagens mest betydningsfulde kamp. (For at være sikker på hvor mange point mestrene får i forspring, vil der evt. blive oplyst løbende resultater fra et par af de andre kampe denne eftermiddag.)

17.00 Guldfesten fra Brøndby Stadion

- Imens vi klipper et sammendrag på ½ time fra ovennævnte kamp sammen til aftenens Onside udsendelse, viser vi alle mestrenes scoringer fra denne sæsson, og måske også dem fra sidste og forrige, blandet med billeder af fulde folk fra vestegnen

19.00 Onside LIVE

- Vi bringer ½ times sammendrag fra dagens vigtigste kamp på Brøndby stadion, efterfulgt af 1 times sammendrag fra Guldfesten samme sted, imens vores producer laver et håndskrevet skilt med resultaterne fra dagens øvrige kampe, som jo dybest set er uinteressante når først vi ved hvor mange point mestrene får i forspring.

Viasat Sport 1:
14.45 Super SAS optakt

- Vi ofrer her et kvarter på at lave optakt fra de andre kampe, så vi er fri for jydernes evige brok over at de aldrig kommer på TV. Derefter er der en halv time med mål og meninger - formentlig fra mestrenes kamp i onsdags

Viasat Sport 2:
14.55 SAS Ligaen: FC København-Herfølge LIVE

- Det er i denne kamp det afgøres hvor stort mestrenes forspring bliver, så denne kamp er næsten lige så afgørende som den vi sender på 3+, og det er eventuelle scoringer herfra der vil blive annonceret i mestrenes livekamp.

17.30 SAS Ligaen: Brøndby-FC Nordsjælland

- Genudsendelse af dagens vigtigste kamp. Se det du ikke fik set LIVE, da du var nød til at holde en pude for øjnene pga vigtigheden og den store dramatik.

- Dagens sekundære og betydningsløse kampe har vi valg at fordele således på vores ekstra kanaler:

Viasat Xtra 1:
14.55 SAS Ligaen: Silkeborg-Viborg LIVE

Viasat Xtra 2:
14.55 SAS Ligaen: OB-AGF LIVE

Viasat Xtra 3:
14.55 SAS Ligaen: Randers-Esbjerg LIVE

Viasat Xtra 4:
14.55 SAS Ligaen: FC Midtjylland-AaB LIVE

[sarkasme off]
Senest rettet af E! 15. jun 2005, 09:29, rettet i alt 1 gang.

Jesper BW1100

Re: HURRA for Viasat

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg har aldrig haft så mange lattekramper som da jeg læste dette indlæg.... Fandme god humor E!

Men samtidgig skandaløst af viasat... De fatter intet... Jamen BIF-FCN er jo rundens mest ligegyldige kamp... Så skal man sidde og se på BIF's reservehold mod Brixtofte FC...
Jeg kunne brække mig

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jesper BW1100 skrev:
> Så skal man sidde og se på BIF's reservehold mod Brixtofte FC...

Nej nej nej... Du skal på Fortet !

> Jeg kunne brække mig

Viasat har du kun gang i en ting som er til at brække sig over; Svend Gehrs' testimonial... Mon ikke pensionisten har tjent rigeligt, på at sidde og kigge fodbold hver weekend ? Hvorfor skal overskudet gå direkte til ham ? Mon ikke nogle små børn i Afrika havde lidt mere brug for pengene ?

Peter Ross

UBK - BW # 93

Indlæg af UBK - BW # 93 »

Jesper BW1100 skrev:
-------------------------------------------------------
... Så skal man sidde og se på
> BIF's reservehold mod Brixtofte FC...
> Jeg kunne brække mig

Eller man kunne tage på et forhåbentligt udsolgt SasArena ;-)

Ses til en forhåbentlig medaljefest søndag..

Jesper BW1100

Jeg tager på ferie på lørdag.. Så desværre ingen SAS Arena til mig :(
Og det bliver ikke bedre af at de gamle tager mig med på Lalandia... Så kan vi hælde flere penge i Don Ø's pengekasse.... Rent udsagt elendigt det hele ;)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jesper BW1100 skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg tager på ferie på lørdag.. Så desværre ingen
> SAS Arena til mig :(
> Og det bliver ikke bedre af at de gamle tager mig
> med på Lalandia... Så kan vi hælde flere penge i
> Don Ø's pengekasse.... Rent udsagt elendigt det
> hele ;)

Groft, svigte FCM for at støtte FCK (-;

Jesper BW1100

Jah det er sq helt elendigt.... Men skal nok sørge for at bruge så få penge som muligt dernede ;)
Men det værste er nu at jeg misser Aab-kampen.... Den er sq bitter at gå glip af :(

Sterup

Indlæg af Sterup »

Viasat har for længst lagt sig fast på hvilke kampe de vil vise, hvilket de skal i henhold til aftalen med Divisionsforeningen og DBU. Det betyder at de har valgt at vise Superligaens førerhold, ganske som i de foregående år. Dagens tv-kamp skulle således have været AGF – Brøndby IF, men denne er ny rykket over på en af Viasats 40 søsterkanaler, og i stedet vises AaB – FCK. Så det kan jo ske endnu, at Viasat sætter en ny kamp over til sidste spilledag.

Jesper BW1100

Håber jeg sq for dem.....

ncm

Indlæg af ncm »

DBU har fastlagt at i sidste spillerunde skal alle kampe spilles samtidigt. Øjensynligt af hensyn til spændingen...hmm

Besvar