Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af AlwaysFCM »

Lupus1999 skrev:Et okay tranfervindue, hvor vi er kommet af med høje lønninger.. Det eneste jeg ikke forstår er, hvorfor vi skulle sende ilsø væk, men købsklausulen må være meget attraktiv.

Det bliver spændende at følge Fagerberg og Morten Nielsen!
mht ilsø, tænker jeg FCM får flere procenter ud af det på denne måde, frem for sønderjyske. Man regner vel med ilsø bliver en stor spiller fremover, og så ville fcm sikrer sig flest penge.
FC Midtjylland

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Lupus1999 skrev:Et okay tranfervindue, hvor vi er kommet af med høje lønninger.. Det eneste jeg ikke forstår er, hvorfor vi skulle sende ilsø væk, men købsklausulen må være meget attraktiv.

Det er da ikke slut endnu, håber virkelig vi forhandler med macena nu
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

sebastian94 skrev:

Det er da ikke slut endnu, håber virkelig vi forhandler med macena nu
tja. det sgu ikke til at vide. men jeg synes godt nok der virker dødt på diverse hjemmesider. Og hvor kommer rygterne om macena fra (kilder)?
FC Midtjylland

David

Indlæg af David »

300000 euro får vi for ILSØ, hvis de vil beholde ham.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

AlwaysFCM skrev:Nu ved jeg godt du ikke henviser til mig, men det fandme også svært :D specielt når folk laver det der gejl med at opdele quotes, det fatter jeg simpelthen intet af hvordan man gør. ;)
Det er bare at bruge Quote-knappen, når du opretter et indlæg. Det er knap nr. 4 fra venstre lige over feltet, du skriver i. :)

Tagget ser sådan her ud, bare uden mellemrummene: [ quote][/ quote]

Hvis du vil have en bestemt person citeret, gør du sådan: [ quote=Acebone][/ quote]

Du skal så indsætte teksten mellem de to bokse. Det er ganske simpelt, når man lige lærer det. ;)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det var knageme ikke meget for en Superliga profil. 2.2 mio kroner, det kan vi ikke engang få Lekic for :)

Mon ikke vi får 4 mio kr i leje så, oven i ... :mrgreen:

David

Indlæg af David »

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

David skrev:http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/ ... amite.html

Kilden til de 300000 euro
Det håber jeg ikke er sandt. Det er jo fuldstændig vanvittigt billigt. Så ligger der mere under hans afgang. Så VILLE eller SKULLE vi af med ham.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Tror desværre dette vindue skal tolkes som en klub med større økonomiske problemer end man vil give udtryk for.. 2 pladsen er cl kval. Og som minimum sikret el gruppespil og alligevel tør man ikke invistere men vælger istedet at sælge de 2 førstevalg til angrebet ved såsonopstart for at spare lønkroner.. Puhh.. Godt nok ik hvad man havde håbet på før det der kunne havet været et historisk FCM halvsæson...
Mike80

Everybody hates us we don't care...

974

Indlæg af 974 »

Ravnen skrev:Det var knageme ikke meget for en Superliga profil. 2.2 mio kroner, det kan vi ikke engang få Lekic for :)

Mon ikke vi får 4 mio kr i leje så, oven i ... :mrgreen:
Det lyder helt sikkert ret plausibelt og som noget vi jo har prøvet før - måske det endda er ret normalt i Tyskland

I artiklen refererer de dog til en værdi på 1,35 millioner euro på transfermarkt.de

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Acebone skrev:Det er bare at bruge Quote-knappen, når du opretter et indlæg. Det er knap nr. 4 fra venstre lige over feltet, du skriver i. :)

Tagget ser sådan her ud, bare uden mellemrummene: [ quote][/ quote]

Hvis du vil have en bestemt person citeret, gør du sådan: [ quote=Acebone][/ quote]

Du skal så indsætte teksten mellem de to bokse. Det er ganske simpelt, når man lige lærer det. ;)
Jeg har lært det!!! og nu har jeg gemt dit indlæg på computeren i tilfælde af jeg glemmer det. har simpelthen undret mig over det år nu. Du har lige gjort en undrende dreng meget klogere idag acebone, tak! ;)
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Lad os nu se. Hvis det går sådan, at der ikke kommer en ny angriber, så har vi trods alt spillere til pladserne. Thyge må op som hængende, det er også der han har været bedst, så må Sylvester og de andre kæmpe om pladsen på toppen. Jeg tror da nok vi skal blive konkurrencedygtige. Men det vil koste point, og anden pladsen bliver dæleme svær at forsvare.

974

Indlæg af 974 »

Mike80 skrev:Tror desværre dette vindue skal tolkes som en klub med større økonomiske problemer end man vil give udtryk for.. 2 pladsen er cl kval. Og som minimum sikret el gruppespil og alligevel tør man ikke invistere men vælger istedet at sælge de 2 førstevalg til angrebet ved såsonopstart for at spare lønkroner.. Puhh.. Godt nok ik hvad man havde håbet på før det der kunne havet været et historisk FCM halvsæson...
Du må lige fortælle mere om reglerne for hvad 2. pladsen giver, for det er ikke sådan jeg har hørt det?
Her er en chl kval ikke bare supergodt, hvis man taber den

DannH

Indlæg af DannH »

er 2. pladsen sikret EL gruppe spil hvis gruppespillet til CL skulle glippe?

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

974 skrev:
Mike80 skrev:Tror desværre dette vindue skal tolkes som en klub med større økonomiske problemer end man vil give udtryk for.. 2 pladsen er cl kval. Og som minimum sikret el gruppespil og alligevel tør man ikke invistere men vælger istedet at sælge de 2 førstevalg til angrebet ved såsonopstart for at spare lønkroner.. Puhh.. Godt nok ik hvad man havde håbet på før det der kunne havet været et historisk FCM halvsæson...
Du må lige fortælle mere om reglerne for hvad 2. pladsen giver, for det er ikke sådan jeg har hørt det?
Her er en chl kval ikke bare supergodt, hvis man taber den
Vi starter ud i CL kval og taber vi den første kamp her, skal vi spille kval til Europa League, men er seedet..

Vinder vi den første CL kval kamp, som er mod polske, sweiziske og ungarnske mesterhold og deslige, så er vi godt nok useedet og løber ind i 4.pladser fra spanien, England og italien, men skulle vi tabe der, som man jo nok gør, så ryger man direkte i europa league gruppespillet..

Låst