hvilken klub er han i nu, og hvor gammel er han egentlig nu?Lupus1999 skrev:Kunne man forestille sig at Morten Skoubo vender hjem?
Han er transferfri til sommer, så dyr er han ikke..
Kommer der en erstatning for Frank?
Re: Kommer der en erstatning for Frank?
FC Midtjylland
30 år og spiller i Roda sammen med mads Junker..
Okay, tak.Lupus1999 skrev:30 år og spiller i Roda sammen med mads Junker..
Men de går vel ikke efter en ældre ny angriber, de vil have en ung, som kan udvikle sig?
FC Midtjylland
Synes godt nok ikke der bliver sat nogle rygter igang mht. fcm.
FC Midtjylland
De eneste to rygter der er tilbage er vel Macena eller Curth??
Måske med Nyren og Rundstrøm som Wild Cards.
Den med Zidan tror jeg simpelthen ikke på, alt for dyr og urealistisk.
Håber og krydser lemmer for Macena til det sidste;-)
Det Curth-rygte lød altså noget så tyndt.4559 skrev:De eneste to rygter der er tilbage er vel Macena eller Curth??
Desuden har Ørgaard hintet rimelig kraftigt til, at vi ikke vil bruge gamle spillere. Det skal være spillere med salgspotentiale.
Jeg ser de sidste to realistiske rygter som macena og aabech..
i skal jo tænke på randers har købt de angribere de skal have, og aabech var jo rygtet dertil. Så han er jo på markedet nu. Medmindre fetai resulterer i at aabech bliver i lyngby.
Aabech har jo såfremt også scoret 9 mål!
i skal jo tænke på randers har købt de angribere de skal have, og aabech var jo rygtet dertil. Så han er jo på markedet nu. Medmindre fetai resulterer i at aabech bliver i lyngby.
Aabech har jo såfremt også scoret 9 mål!
FC Midtjylland
Nyrén og Runstrøm
Nyrén og Runstrøm er jo sådan set fritstillede, så det behøver jo ikke at være her og nu der bliver skrevet kontrakt med dem
Konkurrencen kan dog blive skærpet lidt, hvis der er klubber der ikke lige har fået dem de gerne ville have i sidste øjeblik
Konkurrencen kan dog blive skærpet lidt, hvis der er klubber der ikke lige har fået dem de gerne ville have i sidste øjeblik
Men er det virkelig spillere som går ind og styrker vores trup nu og her? runström og nyren?
FC Midtjylland
Re: Nyrén og Runstrøm
Nyrén har virkelig formået at skræmme klubber væk med sin ugidelige indstilling. Jeg kunne dog sagtens se en Runström i Horsens, hvilket måske ville kunne få dem til at slippe Gilberto.974 skrev:Nyrén og Runstrøm er jo sådan set fritstillede, så det behøver jo ikke at være her og nu der bliver skrevet kontrakt med dem
Men det skal gå ekstremt hurtigt, hvis sådan en rokade skal lykkes, og jeg tvivler på det.
Re: Nyrén og Runstrøm
Lekic var måske også en mulighed i Horsens, men så vil han trods alt måske hellere blive i Silkeborg.Acebone skrev:Jeg kunne dog sagtens se en Runström i Horsens, hvilket måske ville kunne få dem til at slippe Gilberto.
der kommer ingen ind.... Jeg er ved at vænne mig til den tanke.... Bliver dog spændende at se hvem vi stiller med.. Farlige Fagerberg og Sly?
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet
Ifølge min plan kommer der ingen ind, vi skal bar af med Thyge og evt. Borring.
Vi har spillerne vi skal bruge, og talentmassen er så tykflydende at vi kan smide folk fra Utruppen ind alle steder bort set fra midterforsvaret hvor der ingen åbenlyse er lige for tiden ud over Sviatchenko som jo må betragtes som 3 valg.
Vi har spillerne vi skal bruge, og talentmassen er så tykflydende at vi kan smide folk fra Utruppen ind alle steder bort set fra midterforsvaret hvor der ingen åbenlyse er lige for tiden ud over Sviatchenko som jo må betragtes som 3 valg.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Oh shit, jeg ved ikke, om det er blasfemi eller fair nok. Vi mangler jo en farlig nu.mancitydk skrev:Farlige Fagerberg
-
Hvasser
Er tilbøjelig til at give Hekler ret 
Lad os se om truppen er som den er lige nu når vinduet lukker. På en eller anden måde er en god slutning på vinduet faktisk at der ikke forsvinder flere...
Lad os se om truppen er som den er lige nu når vinduet lukker. På en eller anden måde er en god slutning på vinduet faktisk at der ikke forsvinder flere...