Frank til Randers

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: Frank til Randers

Indlæg af Lupus1999 »

Han har end ikke fået tilbudt en forlængelse og da ikke andre end Randers ville have ham, så kan man da ikke forklejne manden..

http://spn.dk/fodbold/superliga/fck/article2324032.ece

Desuden bekræfter det, at der ikke kommer andre spillere ind..

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Lupus1999 skrev:Han har end ikke fået tilbudt en forlængelse og da ikke andre end Randers ville have ham, så kan man da ikke forklejne manden..

Desuden bekræfter det, at der ikke kommer andre spillere ind..
Han har jo tidligere udtalt, at han skulle gå 60% ned i løn ifm forlængelsen, så han er blevet tilbudt en forlængelse. Det har så åbenbart kun været ½ år...

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

[Ironi] Ja og så finder den JUDAS sig sku bare et andet arbejde. Lejesvend siger jeg bare.

Han kunne da bare have arbjedet gratis, for at sidde på bænken og rådne op, for min skyld

[/ironi off]

Jeg tror ikke der er mere fornuftigt at sige i denne sag.

Poulsgaard
Mvh.
Peder Poulsgaard
--------------------------------------------
Festbyen - Alt til din børnefødselsdag

Noe

Indlæg af Noe »

Poulsgaard skrev:http://spn.dk/fodbold/superliga/fck/article2324032.ece

[Ironi] Ja og så finder den JUDAS sig sku bare et andet arbejde. Lejesvend siger jeg bare.

Han kunne da bare have arbjedet gratis, for at sidde på bænken og rådne op, for min skyld

[/ironi off]

Jeg tror ikke der er mere fornuftigt at sige i denne sag.

Poulsgaard
Er der blevet sagt noget fornuftigt i denne sag? ;)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Lupus1999 skrev:Han har end ikke fået tilbudt en forlængelse og da ikke andre end Randers ville have ham, så kan man da ikke forklejne manden..

Det er fandeme sørgelig læsning.

Jeg tror klubben er mere presset, end den gennemsnitlige fan lige går rundt og regner med.

Søren Larsen, Djiby Fall etc. er helt uden for vores rækkevidde. Vi skal nok endda gå efter at sælge en midtbanemand, hvis det er muligt.

De mange millioner fra i sommer er forsvundet i et dybt hul. Er vi det nye AaB? :(

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Acebone skrev:

Jeg tror klubben er mere presset, end den gennemsnitlige fan lige går rundt og regner med.

Søren Larsen, Djiby Fall etc. er helt uden for vores rækkevidde. Vi skal nok endda gå efter at sælge en midtbanemand, hvis det er muligt.

De mange millioner fra i sommer er forsvundet i et dybt hul. Er vi det nye AaB? :(
Jeg frygter lidt det samme. Synes der har været meget tavshed ang. fcm. men hvis de var så presset, havde de så måske ikke accepteret brøndbys bud på thyge? og muligvis forsøgt at få solgt en mulig salami, det kunne de jo sagtens til en 2. bundesliga kunne jeg da forestille mig. Og ørgaard virkede dog ikke trist forleden mht. at han var som en lukket dør? synes det hele er meget forvirrende lige nu. Det skide fcmhåndbold tager for mange penge!!!!
FC Midtjylland

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

AlwaysFCM skrev:Jeg frygter lidt det samme. Synes der har været meget tavshed ang. fcm. men hvis de var så presset, havde de så måske ikke accepteret brøndbys bud på thyge?
Det kan også være, vi gør det. Der er tre en halv time endnu. Men Brøndby ved godt, at vi står i en skidt situation. Hvis Thyge har den sign-off på tre millioner, kan de presse prisen helt i bund, fordi de ved, vi er desperate for at undgå den.

Skal vi have forstærkninger, skal det være folk, der kan sælges igen med profit. FCM classic.

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Acebone skrev:
AlwaysFCM skrev:Jeg frygter lidt det samme. Synes der har været meget tavshed ang. fcm. men hvis de var så presset, havde de så måske ikke accepteret brøndbys bud på thyge?
Det kan også være, vi gør det. Der er tre en halv time endnu. Men Brøndby ved godt, at vi står i en skidt situation. Hvis Thyge har den sign-off på tre millioner, kan de presse prisen helt i bund, fordi de ved, vi er desperate for at undgå den.

Skal vi have forstærkninger, skal det være folk, der kan sælges igen med profit. FCM classic.
Selvfølgelig rigtigt. Men passer gilberto ikke godt til den rolle synes du?

En yngre angriber er jude, som nok har gode muligheder for at udvikle sig ved slys side.
FC Midtjylland

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Acebone skrev:

Min far har hørt noget med, at vi skulle have tabt 100 mio! i sponsorkroner!
Syntes det lyder helt vanvittigt, men hvis der er noget i det, eller at vi bare har tabt en del ved sponsorene kan det vel have noget med det at gøre ??
FCM!
FCM!
FCM!

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Over hvor lang tid, for vi har ikke engang en omsætning på 100 millioner om året..

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Lupus1999 skrev:Over hvor lang tid, for vi har ikke engang en omsætning på 100 millioner om året..
Syntes også det lyder fuldstændig ondsvagt !?!

Kan det være noget overdrevet noget, så vi stadig har mistet sponsorkroner for en masse penge ??
FCM!
FCM!
FCM!

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

AlwaysFCM skrev:Selvfølgelig rigtigt. Men passer gilberto ikke godt til den rolle synes du?

En yngre angriber er jude, som nok har gode muligheder for at udvikle sig ved slys side.
Jeg synes, Gilberto ville passe super godt ind; klart det bedste bud på en angriber, der også kan sælges videre. Men det vil nok kræve et salg af f.eks. Thyge, hvis vi skal kunne finansiere det.

Jeg vil ikke blive overrasket, hvis der ikke kommer noget ind. Vi går et forår i møde, hvor de unge drenge skal have fuld opbakning fra tribunen. Vi skal stramme ballerne og have holdet ud i Europa.

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Jeg synes, Gilberto ville passe super godt ind; klart det bedste bud på en angriber, der også kan sælges videre. Men det vil nok kræve et salg af f.eks. Thyge, hvis vi skal kunne finansiere det.

Jeg vil ikke blive overrasket, hvis der ikke kommer noget ind. Vi går et forår i møde, hvor de unge drenge skal have fuld opbakning fra tribunen. Vi skal stramme ballerne og have holdet ud i Europa.[/quote]

Tja. man sidder vel og begynder at vende sig til tanken om der ikke kommer noget ind i denne transfer. Så ja, de unge skal have banket noget selvtillid i sig, som vi som tilskuer skal hjælpe med.

Sidder dog stadig og holder alle mulige hjemmesider åbne. Ved dog ikke rigtig hvad jeg sådan helt håber på mere?
FC Midtjylland

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

http://aoh.dk/artikler/foelelsesladet-a ... kristensen

Synes det er super ærgeligt at tabe FF! ;-(

Jeg tror bestemt også han har det på samme måde!

Men tudet i 3 dage? Det er alligevel også en del :o
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Bjarne Fonnesbech

Indlæg af Bjarne Fonnesbech »

Jeg vil bare lige bemærke flg.: Er sgú stadig i chok over, at man lader Frank gå. Kan godt forstå, at han er løntung, men at sige, at han kun er joker og at han stamplads er på bænken. Det er sgú da det samme som at sige, at han skal finde andet arbejde ...

Men hvor mange gange har FF ikke reddet r.... for FCM ? Med afgørende mål m.m. ? Og han er altid gået forrest. Desuden er han flere gange kåret som den bedste i superligaen med hovedet. Og det af trænerne alle klubber. Har ikke lige et link til det, men kan huske nogle kåringer i BT desang.

Nå, vi må tørre øjnene og håbe ledelsen har en plan. Beklager, hvis jeg skriver noget som andre allerede har skrevet, men har ikke lige tiden til at læse alle 717 tråde ang. Farlige Frank.

Al mulig held til ex-Mr. FCM; Frank Kristensen. 1000 tak for indsatsen i FCM, dig vil vi aldrig glemme i vore ulvehjerter.

Mvh
Bjarne

Besvar