Kommer der en erstatning for Frank?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hvasser

Re: Kommer der en erstatning for Frank?

Indlæg af Hvasser »

Kunne ellers være frækt hvis Runström og Demba-Nyren bombede os til sølvmedaljerne og pokalen...

OB smider angribere på gaden, Aab lejer alle mulige, Randers shopper rundt og Dørgaard venter bare... Håber han trækker en kanin til sidst...

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ravnen skrev:
Midtjylland skrev:Tilbage i 2008, var vi MEGET aggressive, for at få fat i Demba. Det var dog ikke muligt dengang.
Men siden da, er han jo ikke ligefrem blevet en bedre spiller.

Nej så hellere satse på vores egne. Hvis vi skal hente noget, skal det være fra øverste hylde (i superliga niveau)
For 2 år side ville jeg ekstremt gerne have haft Demba, men siden har han vist, at han ikke engang kan motivere sig selv, når det drejer sig om guldkamp mv. Så i dag vil jeg takke nej - desuden er han også blevet 31 efterhånden.

Men back in the day..... fuck der havde han skills...

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Midtjylland skrev: Den vil jeg lige holde ved, den der!

Tilbage i 2008, var vi MEGET aggressive, for at få fat i Demba. Det var dog ikke muligt dengang.

Det er en mulighed, som jeg tror står meget åben nu.
Nyren har sine øjeblikke, hvor han viser det han kan, og så er der resten af minutterne på banen (97 pct. er et gæt), hvor han absolut intet beviser - hverken i forhold til kunnen eller arbejdsindsats. Det er dyrt at have sådan en type gående mm. Kuhn kan lære ham noget disciplin.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Ravnen skrev:
Midtjylland skrev:Tilbage i 2008, var vi MEGET aggressive, for at få fat i Demba. Det var dog ikke muligt dengang.
Men siden da, er han jo ikke ligefrem blevet en bedre spiller.

Nej så hellere satse på vores egne. Hvis vi skal hente noget, skal det være fra øverste hylde (i superliga niveau)
Enig. Men når man ser på vores nuværende trup, så synes jeg stadig macena eller aabech passer godt ind, som noget fra øverste hylde. Og så slog sly lige til i dag mod randers, (som uheldigvis endte 3 - 3), men sly ved siden af gilberto, lyder rimelig lovende. :D
FC Midtjylland

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Men siden da, er han jo ikke ligefrem blevet en bedre spiller
.

Manden har ikke fået chancen, i Odense i denne omgang.

Hvis han kommer til Herning, er det tiltænkt som en del af start-11, og så må manden gribe den chance eller ej.

Ingen tvivl om, at det passer ham bedre at få chancen, end at sidde på bænken.

Så vidt jeg ved, ville Brann gerne have beholdt ham, men havde ikke råd til den løn han ville have. Det kan selvfølgelig også komme i vejen her.

Blablabla. Til sagen: Han har ikke fået chancen i Odense. Hvis Ørgaard henter ham, må han vurdere at der er noget at komme efter. Jeg vil hoppe og danse, hvis Nyren kommer til Midtjylland.

Jeg tror ikke, at det er så urealistisk.

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Midtjylland skrev:
.

Hvis han kommer til Herning, er det tiltænkt som en del af start-11, og så må manden gribe den chance eller ej.

Så vidt jeg ved, ville Brann gerne have beholdt ham, men havde ikke råd til den løn han ville have. Det kan selvfølgelig også komme i vejen her.

Blablabla. Til sagen: Han har ikke fået chancen i Odense. Hvis Ørgaard henter ham, må han vurdere at der er noget at komme efter. Jeg vil hoppe og danse, hvis Nyren kommer til Midtjylland.

tror bare ikke ørgaard satser på en mand, som man ikke kan regne med slår igennem, og som er tung i løn. I mange tilfælde ligner Nyren jo ikke en som rigtig gider.
FC Midtjylland

974

Indlæg af 974 »

Midtjylland skrev:
.

Synes heller ikke at det er helt urealistisk

Det må da også være ret motiverende for ham at komme til en klub der tidligere har meldt så stor interesse

Jeg mindes ham som en spiller jeg syntes spillede alt for voldsomt, men noget har han måske lagt på hylden

Jeg kan dog ikke helt forstå sammenhængen med at han bliver fritstillet og vi så skulle stå klar i kulissen

Tror derfor mere på et andet navn, hvis vi da får en angriber

Men tager gerne til takke med Demba- Nyren

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Alle udtalelser fra Ørgaard og Frank K betyder ihvertfald, at vi ikke henter en angriber, som er plus 30, da vi ikke kan sælge ham videre. Vi skal hente en angriber vi senere kan tjene penge på og ikke en prima donna som Demba, som intet har vist i 2 år og han er vel ringere end samtlige angribere i Suppen..

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

er rimelig sikker på at der intet sker hos os..

INGEN rygter hele dagen :(
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

mancitydk skrev:er rimelig sikker på at der intet sker hos os..

INGEN rygter hele dagen :(
hmm, har det lidt på samme måde. Prøver at overbevise mig om at det nok er helt fint, ved at tænke sly vidst gjorde det forrygende idag, og en blanding af ken, morten og hvilsom i angrebet ved siden af, nok kan blive til noget positivt.

MEN er det ikke en chance at tage for ørgaard når han har udtalt til os fans, at han vil spille om europapladser?
FC Midtjylland

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

http://spn.dk/fodbold/superliga/fck/article2324032.ece

udtaler ' Frank Kristensen, Randers FC ' (det gør ondt) ikke lidt her, at der ikke kommer flere angribere til?
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvis ikke Ekstra Bladet fanger noget (som de plejer), så hører vi nok først om det i morgen, grundet børsreglerne.

Jeg ser virkelig ingen grund til at vi skal tage en panikløsning med Demba.
Men Gilberto Macena skal være velkommen. Aabech nej, igen så hellere satse på dem vi har.

Men pyha, skamtjekker nærmest nettet i øjeblikket :?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

AlwaysFCM skrev:http://spn.dk/fodbold/superliga/fck/article2324032.ece

udtaler ' Frank Kristensen, Randers FC ' (det gør ondt) ikke lidt her, at der ikke kommer flere angribere til?
Tja.... :roll:
Frank: Der kommer mere fokus på mig, og det bliver dejligt.

Brugeravatar
Rooney

Indlæg af Rooney »

Ravnen skrev:Hvis ikke Ekstra Bladet fanger noget (som de plejer), så hører vi nok først om det i morgen, grundet børsreglerne.

Men Gilberto Macena skal være velkommen. Aabech nej, igen så hellere satse på dem vi har.

Hvorfor først i morgen ? De må vel skrive det på Danskamp hvornår som helst de vil ?

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Ravnen skrev:Hvis ikke Ekstra Bladet fanger noget (som de plejer), så hører vi nok først om det i morgen, grundet børsreglerne.

Sidder også med 10 forskellige hjemmesider åben :D
Men plejer bold.dk fx ikke også skrive nyhederne op til en times tid efter midnat? eller hvad?

Nej, ikke Nyren. det kan jeg ikke se, hvad vil gavne.
FC Midtjylland

Besvar