SteffenO skrev:Nu synes jeg det her bliver til et meget TRÆLS drøm!
Som kent os skriver : Hvordan Helved kan man bare skippe de 3 mest scorende spillere i efteråret afsted, uden at have tænk sig og hente noget ind:O godt nok har vi en dårlig økonomi, MEN det koster sku da flere penge hvis vi skal ligge og rode der hvor Aab gør nu i næste sæson :S
Jeg synes godt nok den nuværende trup ser lidt tynd ud, mht man kommer jo ikke langt uden mål, og vi har jo ikke set noget til hvilsom, fagerberg og morten nielsen. og sly scorer jo ikke voldsomt meget ind til videre.
Økonomisk kunne det (på den korte bane) være fornuftigt at skippe Thygesen afsted nu, såfremt BIF tager del i den sign-off fee han har. Han er frataget anførerhvervet og måske knap så motiveret som tidligere.
Jallow ind i stedet i en byttehandel, så er den handel godkendt.
Sportsligt er det meget skidt, men vi har Morten Nielsen for Frank K, vi har Jakob Poulsen for Thyge og Mads Albæl/Ken Fagerberg for Ilsø.
At spare Ilsø´s, Thyge´s, Frank´s og Priske´s løn svarer vel til at spare mellem 500.000 til 700.000 kroner i løn om måneden, hvilket jo er mellem 6 og 10 millioner om året. Det er åbenbart en nødvendighed for at klubben kan generere overskud. Men en deltagelse i minimum Europa League vil jo give en del flere penge..
Hvasser skrev:Hvis Thyge forlader skuden så er det nok det værste vindue for nogen klub i superligaen i alt den tid vi har haft den.
Skal det tages som udtryk for at 'overdrivelse fremmer forståelsen'?
Slap nu af. Vi har jo hele tiden haft en afløser for Thyge i Poulsen, og Frank var på forhånd givet jokerrollen, og indgik ikke i start 11. Ilsø er den eneste transfer, som ser lidt underlig ud i det lys.
Men at miste Thyge, Frank, Ilsø og Priske i det samme vindue er altså temmelig katastrofalt efter min mening. - Vi havde vel en anelse med Priske, men han udtrykte jo flere gange han gerne ville forlænge aftalen. - Jeg havde først set Thyge og Frank forlade os til sommer, og slet ikke Ilsø ud af vagten i dette vindue.
Men hvem ved, måske bliver Thyge hængende alligevel og signer en vild aftale med Brøndby når den anden aftale udløber..
Hmmm vi har god tid og venter et par måneder lyder det til...
Ja, der er lidt modsatrettede signaler må man sige. Dog er det jo Ørgaard og ikke Søren, der står for forlængelser mv, så vidt jeg ved.
Kan jo være Ørgaard lige vil markere sig overfor den nye mand i klubben, og så sender Søren i byen med dette budskab, hvorefter Thyge om 30 min sælges til BIF, så Søren ligner en tåbe
sidste varmeste rygte fra kontoret at der forhandles indtenst med Horsens om Gilberto, problemet er at de måske ikke har tid til at finde en erstatning og ikke vil la ham gå før til sommer.
Det tvivler jeg nu på, men tror at Søren har glemt at det jo er ligegyldigt hvor god tid FCM har hvis Thyge har travlt... hvis han får en forhåndsaftale i stand er vi jo ikke i position til at ændre på det,,,,
mnm123 skrev:sidste varmeste rygte fra kontoret at der forhandles indtenst med Horsens om Gilberto, problemet er at de måske ikke har tid til at finde en erstatning og ikke vil la ham gå før til sommer.