Ekstra Bladet Cup

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Ekstra Bladet Cup

Indlæg af AlwaysFCM »

NÅR fcm har vundet sig klar til finalen, kan modstanderen være Randers FC eller FCN, hvem ville være bedst for os i finalen?
Er der ikke stadig en hævn fra sidste års finale gemt i os? men er det taktisk bedst at møde fcn?

:roll:
FC Midtjylland

ArneR

Re: Ekstra Bladet Cup

Indlæg af ArneR »

Tjjjaaae, Lad os nu lige komme i den finale, ved at slå EFB.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg er ligeglad, bare vi VINDER denne gang!!! :twisted:

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Fuck det, nu da det ikke er kr.himmelfarts dag, men bare en almindelig søndag, så kommer der jo to ludere og en lommetyv.
De der 10 busser der kommer af sted er ikke helt det samme.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Ja, det er lidt tamt det er en alm. søndag.

I sådan situation, tror jeg faktisk fcm får et godt tag på EFB ;) FCM skal i finalen, og selvom det er en alm. søndag, kommer jeg hvertfald der hen, ingen tvivl!
FC Midtjylland

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Hekler skrev:Fuck det, nu da det ikke er kr.himmelfarts dag, men bare en almindelig søndag, så kommer der jo to ludere og en lommetyv.
De der 10 busser der kommer af sted er ikke helt det samme.
Fordi de fleste jo arbejder ligeså meget om søndagen, som de gør Kristi himmelfartsdag! :o

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Lupus1999 skrev:Fordi de fleste jo arbejder ligeså meget om søndagen, som de gør Kristi himmelfartsdag! :o
Problemet er, at rigtig mange har fri dagen efter Kr. Himmelfartsdag. Der er ikke så mange, der har fri en almindelig mandag.

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Acebone skrev:
Lupus1999 skrev:Fordi de fleste jo arbejder ligeså meget om søndagen, som de gør Kristi himmelfartsdag! :o
Problemet er, at rigtig mange har fri dagen efter Kr. Himmelfartsdag. Der er ikke så mange, der har fri en almindelig mandag.
Det kan de få:D
!

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

pedersen7500 skrev:Det kan de få:D
Ja, altså, hvis vi kommer i pokalfinalen, så skal jeg nok selv troppe op; koste hvad det vil.

Jeg tror nu også, vi skal få sendt flere end 10 busser afsted under lykkelige omstændigheder.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Acebone skrev:
For almindeligt arbejdende folk er fredag ingen helligdag, men blot en almindelig fredag..

Du har dog ret i at pædagoger, Lærer og den slags har fri om fredagen.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Lupus1999 skrev:For almindeligt arbejdende folk er fredag ingen helligdag, men blot en almindelig fredag..
I know, I know. Det var også derfor, jeg skrev "mange". :)

Det er sædvanligvis en fredag, der er nem at få fri til. Det er selvfølgelig ikke alle, der er så heldige, men det er i hvert fald nok til, at ekstra mange kan troppe op i Fælledparken Kr. Himmelfartsdag.

Det kaldes ikke "flyveferien" for ingenting jo. ;)

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Op i røven med om man har fri mandag eller ej. Kommer FCM i finalen skal der bare drønes direkte i Parken for at hente den fandens pokal, som vi så drabeligt mangler i vores skab!
Sidste år havde jeg ikke fri fredag efter pokalfinalen, men jeg var sq alligevel i Parken. Det kan godt være dagen efter ikke var jordens fedeste arbejdsdag, især resultatet taget i betragtning....

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.bold.dk/nyt/Drobo-Ampem-vil- ... kalfinalen

Gadvide om efb får meget fremgang i spillet. Var det mon den bedste modstander i semifinalerne.
FC Midtjylland

Besvar