Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SteffenO
Geografisk sted: Thy

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af SteffenO »

Da Ilsø blev hentet ind i 11 time, var der heller ikke meget snak om ham...

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Så vidt jeg husker, havde Ilsø været rygtet til os nogle gange, længere tid forinden. Hvis vi skulle sammenligne, så henter Ørgaard Gilberto i 11 time denne gang.

SteffenO

Indlæg af SteffenO »

Det kan da godt være når du siger det:P Men det jeg mener er at det ikke lige var kraftige rygter lige op til.

Umildbart er jeg ikke sikker på at, der kommer noget ind hvis Frank bliver hyphest, fordi jeg tror Allan har endelig fået øjne op for Fagerberg. så med sly bag sig, og thyge kan spille bag han, og mads H og Viktor Fisher evt. :P

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Samtidigt med man snakker hvem vi skal købe må man vel også spekulere i om vi skipper flere af de dyre drenge afsted: borring kunne være en mulighed selv om det sandsynligvis vil kræve en stor afskrivning og Thygesen kunne jo også være en kandidat.

Det vil jo for alvor sparer lønkroner, hvis det er det vi vil. Tror dog ikke rigtigt på Borring nu hvor Frank er væk, Sylvester skal vel spille som angriber så.

SteffenO

Indlæg af SteffenO »

Jeg synes godt vi kunne sige farvel til Borring til sommer, og hvis vi så samtidig kunne forlænge med Mikkel synes jeg det er fint, hvis der SKAL spares..

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Ja gad vide hvem den nye angriber nu bliver, når frank er væk.

Og om der overhovedet kommer en til - selvom han har lovet det.

håber på en fall, zidan. ikke gilberto, synes ikke helt han har det.
FC Midtjylland

Brugeravatar
LuffenDK

Indlæg af LuffenDK »

Har hørt et rygte om Papadopoulos fra Heerenveen som Bak Nielsen skulle kende godt fra hans tid i klubben. Men er kun et rygte. Er der nogen der kender noget til manden eller rygtet?
In Bak we trust

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

http://en.wikipedia.org/wiki/Michal_Papadopulos

Tja, det kunne da være en mulighed, men også en lotto kupon..

974

Indlæg af 974 »

AlwaysFCM skrev:Ja gad vide hvem den nye angriber nu bliver, når frank er væk.

Og om der overhovedet kommer en til - selvom han har lovet det.

håber på en fall, zidan. ikke gilberto, synes ikke helt han har det.
Zidan spillede nogle få minutter for Dortmund idag efter den mega lange pause

Dortmund har lige fået en af deres angribere skadet, og har derfor brug for Zidan i foråret - med mindre de henter en der er bedre og lejer ham ud til os... Men jeg tvivler dog på dette :-)

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

I en anden tråd nævnes en måske mere realistisk kandidat: Jeppe Curth.. Kunne vel være interessant hvis Kuhn kunne få gang i ham igen. Han var trods alt topscore for et par sæsonner siden med 17 sæson scoringer.

Er der nogen der kender noget til hans skades historik, er der ikke noget med han har været ret udsat på det område?

Hvordan ser I på en spiller som Curth? Ville personligt hellere have Helenius.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Dondinho skrev:I en anden tråd nævnes en måske mere realistisk kandidat: Jeppe Curth.. Kunne vel være interessant hvis Kuhn kunne få gang i ham igen. Han var trods alt topscore for et par sæsonner siden med 17 sæson scoringer.

Er der nogen der kender noget til hans skades historik, er der ikke noget med han har været ret udsat på det område?

Hvordan ser I på en spiller som Curth? Ville personligt hellere have Helenius.
Der er en grund til, at AaB leder efter en ny angriber i dette transfervindue.

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Jeg håber ikke vi henter Curth, men Kuhn kender ham fra Aab så det er desværre nok nærliggende. Aab er vel nærmest også den eneste klub som har en dårligere økonomi end os for tiden. Bare de ikke henter Ronnie Ludersøn Schwartz, så er vi da først på røven.

Rajko Lekic virker oplagt, et problembarn som Zidan og David Nielsen også var. Han kan få en ny chance og måske gøre det godt. Han er nok heller ikke urealistisk dyr. Alternativt kunne Ørgaard trække en østeuropæisk kanin op af hatten, og håbe på det bedste. Jeg har ikke nogen idé om hvem der gør det godt i Rumænien, Moldova, Hviderusland eller Ukraine, men det har Ørgaard nok.

Det er også en mulighed at hente en spiller op fra 1.division og give ham chancen. Jeg tænker fx. på vores tidligere spiller Mads Overgaard som har scoret 9 mål i denne sæson for FC Fyn. Jeppe Kjær fra Roskilde har tidligere spillet godt, og kunne også fortjene en chance i Superligaen - men igen vil det nok være en lottokupon.

Det mest realistiske for mig at se er dog, at vi henter Jude tilbage fra lejeaftalen i Fredericia og giver ham og Sylvester chancen med Fagerberg og Hvilsom som aflastning/back-up.

FCM Thomsen

Indlæg af FCM Thomsen »

Jeg ser gerne en bestemt spiller i fcm trøjen fra mandag..
Nemlig Ousman jallow, som jeg mener er en angriber med evnerne til at stå på rette sted og som vil kunne score mange mål på et hold som vores.

Jeg mener at han er blevet brugt forkert i brøndby, hvor både kent nielsen og henrik jensen tænker mere defensivt end offensivt, så han vil have godt af at komme til en klub som skaber flere chancer og spiller mere underholdende fodbold.

Tror ikke at han er den dyreste man at få til klubben, da han gerne vil væk fra brøndby,Heller ikke løn mæssigt.

Håber lidt på ham, men mon ikke ørgaard vælger den nemme løsning og signer lekic..

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Det kunne vel egentligt være meget spændende at se Sylvester og Jude sammen med vores nye spillestil? Jude har jo gjort det ok i frederecia og han har desuden være rigtig giftig da han spillede på vores ungdomshold.

Brugeravatar
Brobissen

Indlæg af Brobissen »

Kom til at tænke på er det ikke lang tid siden at FCM har købt en offensiv forstærkning der er slået 100 procent til..

Tænker på Fagerberg Ilsø med flere... Ilsø har i glimt vist hvad han kan og det lignede i mine øjne at han var tæt på et gennembrud..

Men savner lidt en spiller der kommer og overrasker eller et indkøb der slår igennem 100 procent..

en mohammede zidan kom fra AB ham regnede jeg ihvertfald ikke med der skulle scorer så mange mål, hent endnu en ung angriber som de gjorde med morten nielsen og sats!!
Citat Arek Onyzsko: Caroline Wozniacki er Polakker Citat slut

Låst