Frank til Randers

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Re: Frank til Randers

Indlæg af Lupus1999 »

Som man siger, så ligger loyaliteten i et checkhæfte..

Fremragende rent økonomisk, at spare lønnen og tjene 1-2 millioner på et salg af en mand som kun har pil nedad og egentlig ikke var fast man længere..

http://www.youtube.com/watch?v=6SwsdAOS2_U

Ca 2 min henne! Det er sgu lidt komisk pt.

CityBoy

Indlæg af CityBoy »

Blandede følelser man sidder med :)

1) Han er Mr. FCM, og derfor skal han da have tak for at have score de kasser han har gjort.
2) Fint at slippe for hans halv-høje lønningspose
3) Latterligt at han tager til en klub som ligger i FCM's baghave
4) Latterlig grund, hvis http://www.bold.dk/nyt/Farlige-Frank-fa ... Randers-FC , taler sandt. Som om han ikke ville nå 4 mål i resten af hans FCM'tid :) ?
5) Latterligt hvis det er pga. pengenes skyld, det har han haft hele livet til at tænke over, og da vi ikke får en øre for ham (formentlig ikke), så synes jeg det er at gå lidt large!

.. Men venner, græd ikke over spildt mælk! Vi har KEN FAGERBERG -> Fremtidens mand, som jeg ALTID har sagt (; ! Dog er jeg lidt urolig for at Frank & Ilsø er væk nu? Op i r*ven med Baba - Jude og hvad de ellers hedder, som vi har udlejet.
Vi har kun Igboun og Ken tilbage, hvilket er liiidt et sats?

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Hvor gør det ondt Frank!!! Men nu står det da klart at vi skal ud og hente en angriber, vi har Sly og Ken og ingen af dem er ægte målscore..Håber virkelig vi henter Fall. Kommer virkelig til at savne Franks arbejdsindsats og hans vigtige mål :(
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Acebone skrev:Billede

Jeg er skide ligeglad med, om det er sportsligt rigtigt eller ej. Det der billede er forkert. Jeg vil have meget svært ved at acceptere andet end en andenplads og en pokal for denne sæson, når vi sådan har solgt ud af vores sjæl. Så skal der fandeme komme noget til gengæld, Ørgaard.

Føler sådan her lige nu:

Billede
Det er da en barnlig attitude. Der er gået inflation i fakkeltog. Kom videre. Frank må gøre som han lyster, under disse omstændigheder. Tak for alt Farlige Frank! MR. FCM.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

FCM Fan nr. 1 skrev:Det er da en barnlig attitude. Der er gået inflation i fakkeltog. Kom videre. Frank må gøre som han lyster, under disse omstændigheder. Tak for alt Farlige Frank! MR. FCM.
Det bliver da ikke mere oldschool end fakkeltog. Men nu var det også et indre billede, ikke noget jeg har tænkt mig at praktisere.

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Jeg er skuffet på snobrøds-niveau som Acebone.

Havde virkelig troet at det var en and. Nu må vi videre. Hvis det på nogen måde havde været muligt at hente Djiby Fall så havde Randers sgu nok gjort det i stedet for at købe Frank fri.

Jeg tror vi henter Jude tilbage fra sit lejeophold og så er det dét. Så kan vi måske håbe på en ny angriber til sommer hvor markedet nok ser bedre ud og Ørgaard måske kan lave lidt magi.

SteffenO
Geografisk sted: Thy

Indlæg af SteffenO »

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Jeg kan forstå Frank når har har fået dette at vide, men havde stadig håbet han ville finde en udenlandsklub.. men det skete så ikke.. men kan godt forstå han ikke gider at starte på bænken heletiden, og NU tror jeg slet ikke på der kommer en ny angriber ind. dem vi har får chancen i foråret lige som Lössl gjorde sidste år, hvis ikke det er godt nok kommer der en angriber ind.

Men det er bare mit bud, og jeg tror Fagerberg bliver rigtig gifitg i foråret.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

SteffenO skrev:http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Jeg kan forstå Frank når har har fået dette at vide
Men der er altså noget, der ikke stemmer i den sammenhæng. Jeg ved godt at vi taler om, at spillet et nyt system, at Frank sad på bænken i dele af efteråret osv. Men en træner stiller altså altid med det bedste hold på dagen - og når pladsen ved siden af Sylvester skal besættes, så er der altså ingen, som skal fortælle mig, at vi kommer til at klare os bedre med Fagerberg/Hvilsom end Frank. Så hvis man ville satse på 'de unge', så må det betyde at der skal en ny ung ind.

Gilberto er en mulighed, hvis vi gerne vil spille et mere pasningstærkt koncept, med 2 'små angribere'.

Hvis vi går ud af dette vindue, uden at der er hentet en markant angrebsprofil, så er vinduet decideret dumpet og økonomien må være langt mere presset end det ellers har set ud.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

ingen tvivl om at vores økonomi er presset, men at gå foråret i møde med den offensiv vi har nu vil være skræmmende, da jeg så tror vi ikke kan komme i pokal finalen, sælger 4 pladsen, og bliver mellem de 3 dårligste point mæssig i foråret. Stod ved siden af Kuhn til udtagelsen i Stadome den anden dag, og han lød som der kom 1 ind, men ville ikke rigtig sige noget, og pluselig kom Ørgård hen og sagde vi skal snakke med ham i morgen, stod så jeg ikke kunne høre det hele, men lød lidt som der blev sagt Jeppe Curth. Han er heller ikke min 1. prioriet men præsterede vel endeligt ganske fornuftig under Kuhns periode i Aab.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg håber at kunne komme tilbage en dag. Jeg synes ikke, jeg har brændt nogle broer, så mon ikke der står en dør på klem?
Det er lidt sært at han ikke selv kan se, at broerne står i flammer bag ham :?

Han virker lidt urealistisk i forhold til sin egen alder og fysiske formåen, joker rollen var det vel på papiret, men ja som Kent siger ville dagsformen jo have været det afgørende, jeg køber ikke rigtig den forklaring. Det er pengene, intet andet, som han siger ja til.

974

Indlæg af 974 »

Ravnen skrev:
Jeg håber at kunne komme tilbage en dag. Jeg synes ikke, jeg har brændt nogle broer, så mon ikke der står en dør på klem?
Det er lidt sært at han ikke selv kan se, at broerne står i flammer bag ham :?
Det har DU da overhovedet ikke nogen ide om?

Frank og Ørgaard mv. har kendt hinanden siden opstarten, og har givetvis fundet et vist venskab
Jeg er sikker på at hvis man kunne bruge Franks evner om nogle år, så ville han ikke have brændt nogen broer eller andre bånd

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ørgaard siger det jo direkte her: http://onside.dk/nyheder/superligaen/or ... rfc-tilbud
Men Frank fik et tilbud om en længerevarende aftale, vi som ansvarlig fodboldforretning ikke var i stand til at matche på hverken varighed eller økonomi. Og med den betydning Frank har haft, vil vi på ingen måde lægge hindringer i vejen for, at han får en lukrativ afslutning på karrieren. Længere er den desværre ikke, lyder det fra sportsdirektøren.
Mht. broerne i ledelsen, næææe... men hos fansene. Hans position som legende er sat over styr, nu er han bare en som alle de andre.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

mnm123 skrev:men lød lidt som der blev sagt Jeppe Curth. Han er heller ikke min 1. prioriet men præsterede vel endeligt ganske fornuftig under Kuhns periode i Aab.
:roll: der vil jeg godt garantere, at du tager fejl. At skifte Frank ud med Jeppe Curth, ville være decideret latterligt. Han har jo hverken scoret mål før eller siden han havde sin 'simon bræmer/Mogen Laursen/Christian Olsen'-sæson for et par år siden.

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Frank er da om nogen den sidste person, man kan bede om at ofre mere for klubben. Hvis vi ikke kan tilbyde ham det, han føler at han fortjener, så håber jeg kun det bedste for ham i en ny klub, uanset at det svider utroligt meget at se ham gå. Jeg kan godt unde ham alle de penge, han kan nå at tjene her sidst i hans karriere. For mit vedkommende er der ikke brændt nogen broer, og jeg håber han kommer tilbage til os engang.
I mellemtiden må vi så håbe, at Ørgaards langvarige jagt på en erstatning af Farlige Frank snart munder ud i en ny spiller.

Bobby

Indlæg af Bobby »

Jeg har ikke læst alle indlæg - det er der simpelthen for mange til. Men jeg har et par kommentarer:

Som alle andre synes jeg, det er en skam, mærkeligt og ærgerligt at se Frank i en anden dansk klub. Når det er sagt, har jeg fuld forståelse for det der er sket.

For det første har Frank fået et meget lukrativt tilbud, som FCM ikke kan og bør matche. Det har vi simpelthen ikke økonomien til. Ørgaard kunne have sat hårdt mod hårdt og trukket handlen til sommer, hvor Franks's kontrakt udløber, men det er jo som alle ved, ligesom at pisse i bukserne. Ørgaard har i mine øjne handlet som han skulle i denne sag, både i relation til Frank og i relation til FCM's økonomi.

Hvad angår Frank, så forstår jeg ham godt. Jeg tror helt betemt på at han var udtænkt en joker rolle. Vores spil var bundet alt for meget op på Frank, og det har vist sig mange gange, når Frank ikke var med, at vores angreb blev alt for forudsigeligt og tandløst. Når Frank så får tilbudt en så lukrativ kontrakt, skal han naturligvis slå til.

Frank har i mine øjne ikke brændt en eneste bro i FCM - tværtimod. Han fortjener den største hylest af fansene, når han første gang gæster MCH Arena som "fjende". Frank er og bliver Mister FCM og har handlet meget fornuftigt. Alt andet end en markant hylest fra fansene vil i mine øjne være en katastrofe og sige mere om FCM's fans end om Farlige Frank.

Så Ja, helt enigt i at det er en sorgens dag, men som tingene har udviklet sig, er der ikke nogen, der kan bebrejdes i denne sag.
/Bobby

Besvar