AlwaysFCM skrev:Frank har en alder, hvor de sidste penge til familien osv er meget vigtige. Ingen anden klub har henvendt sig, han ville kun få et halvt år i fcm - og hvad så til sommer, så kunne han stå der?
.
Tror godt du kan regne med af FF IKKE mangler penge... Det lyder som om han må gå fra hus og hjem hvis han ikke skriver med Randers. Problemet er jo han ikke kan få den løn og kontrakt han vil. fair nok det er hans valg, og han har vel overvejet følgerne... tror ikke han skal forvente et job i FCM efter endt tid i Randers. FF har haft sin tid og tak for det, og videre... en legende er nu meget stor ord om en der ophæver sin kontrakt med sin tidligere elskede klub pga penge, nu vel kan vi takke han for meget, men der er da også andre der har gjort det fremragendne for FCM... Men FF er vel fortid, og er han ikke med os, er han i mod os
Lad os nu ikke glemme, at han tidligere har udtalt følgende:
"Jeg er parat til at give min del for at hjælpe klubben. Men nu har jeg ikke indtrykket af, at ledelsen og bestyrelsen går ned i løn. Så jeg har ikke lyst til at gå 60 pct. ned."
Jeg er egentlig enig i hans udtalelse. Hvis der er folk i ledelsen der får en for høj løn, er det ikke fair at spillerne skal gå ekstremt meget ned i løn. Alle i klubben bør gøre sit, for at hjælpe klubben rent økonomisk.
Hvasser skrev:
Ja, vi har et problem i angrebet nu, men det er ikke værre end at vi kan spille 4-4-1-1 med en af vores overflod af offensive midtbanespillere. Vi har dog stadig Sylvester, Fagerberg og Hvilsom. Jude er udlejet til Fredericia, og man kunne vel godt forestille sig at discount måden at styrke angrebet på var at hente ham tilbage resten af sæsonen...
Det føler jeg mig ikke helt tryg ved. Fodbold handler om at score mål, og vores midtbane har ikke ligefrem tradition for at banke dem ind på stribe. Med de små marginaler kampene afgøres på, skal vi pinedød have en erfaren angriber, ellers vil det koste alt for mange points.
Men min mavefornemmelse siger mig nu også, at Ørgaard barsler med et "kup".
Farvel og tak Frank. Havde vitterligt ikke set det komme, men det er vel et eller andet sted den bedste løsning for en mand der ikke får nok spilletid, og gerne vil ind på banen. Men det svider indeni. Det gør virkelig ondt. Han er jo mr. fcm.
Held og lykke fremover til ham.
Glæder mig ikke til den følelse der kommer, hvis han scorer mod os, nu er han fjende.
Men håber han stadig altid vil blive taget godt imod på mch arena, det fortjener han.
Jeg forstår Frank - hvis han har sikkert fået en god signon fee på et par milioner + han får som minimum den samme løn som i midtjylland - så fair nok... FCM ville aldrig give Frank en 2½ år kontrakt da vi må erkende at han er i sit efterår, og i efteråret har bevist han mere og mere forusigelige og statiske spil... hovedstødmålene osv. er hans kæmpe force og han vil med sikkerhed også prikke et par stykker ind for Randers, men en direkte sammenligning mellem Mosavin og Frank - ja, der er det altså to spillere på vej i hver deres retning...
Franks farvel og og Ilsø's samtidig ulejligning ser jeg meget besynderligt - men der må være et eller andet på vej, ellers tror jeg foråret byder på afmatning frem for kamp om 2. - 3. pladsen...
Farvel Frank - og tilykke med senior kontrakten i Randers - jeg forstår så udemærket at du ikke har lyst til at gå 60% ned i løn på en ny kort kontrakt i FCM selvom klubben måske lover dig et 30.000 kr. job i administrationen når karrieren er forbi!
Til jer andre fans (også de unge) forstår jeg udemærket fortvivlelsen / harmen /vreden /skuffelsen, men vi er en klub der har kørt over evne i opgangstider, og nu skal lave nye huller i bæltet og spænde bæltet som aldrig før... hvad ville være sket hvis vi IKKE hvade øslet 20 mio. væk på borring, og nogle af de andre "under-hovedet-indkøb" - det kommer til at vare længe inden vi ser dem igen (Jacob ikke forglemt...)
Jeg er skide ligeglad med, om det er sportsligt rigtigt eller ej. Det der billede er forkert. Jeg vil have meget svært ved at acceptere andet end en andenplads og en pokal for denne sæson, når vi sådan har solgt ud af vores sjæl. Så skal der fandeme komme noget til gengæld, Ørgaard.
Der skal noget igen og det skal der. håber sgu ørgaard ved hvor meget det her påvirker. Der skal noget igen , og han skal stå ved sine udtalelser og cl eller europa league !
Han har udtalt at han køber en erstatning til frank. Og den må jo så komme, ellers kan jeg ikke helt se hvad der lige skal ske.
Du fik lige pludselig en sindsyg trang til snobrød og der er stadig næsten 5 måneder til Skt. Hans?
On Topic:
Selvom det smadrer mit billede af Frank som kommende legende i klubben, så kan jeg acceptere det. Jeg vil dog aldrig ønske ham held & Lykke. Ingen over klubben.
Thomas Lund skrev:Du fik lige pludselig en sindsyg trang til snobrød og der er stadig næsten 5 måneder til Skt. Hans?
Haha, Lund, du fik mig alligevel til at grine der. Noget i den stil, ja.
Thomas Lund skrev:On Topic:
Selvom det smadrer mit billede af Frank som kommende legende i klubben, så kan jeg acceptere det. Jeg vil dog aldrig ønske ham held & Lykke. Ingen over klubben.
Har det lidt på samme måde. Ønsker dog Frank godt helbred, glæde i familiens skød og alt det der. Men Randers ønsker jeg ad helvede til. Hvordan det kombineres, skal jeg ikke gøre mig til herre over. Skrækscenariet er, at Frank vinder pokalen med Randers.
Går ud og drikker mig i hegnet. Følelsesmæssigt værste transfer i klubbens historie. Ørgaards genialiteter er glemt.
Acebone skrev:Har det lidt på samme måde. Ønsker dog Frank godt helbred, glæde i familiens skød og alt det der. Men Randers ønsker jeg ad helvede til. Hvordan det kombineres, skal jeg ikke gøre mig til herre over. Skrækscenariet er, at Frank vinder pokalen med Randers.