Frank til Randers

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Frank til Randers

Indlæg af Acebone »

Jesper BW1100 skrev:Rolig nu makker. Vi bliver sq da ikke en plastikklub fordi vi er nødt til at spare og skære ned på lønudgifterne, hvilket så (formentlig) får Farlige til at sælge sin legendestatus for penge. Så kan man jo så synes det man vil om hans valg, men vi er nødt til at være fornuftige med vores økonomi (for én gangs skyld).
Det klinger hult i mine ører. Hvis man virkelig bekymrede sig om økonomien, kunne man afskibe håndboldklubben først. Jeg tror, Frank er en del billigere i drift end dén. Det handler om, at man vægter et par håndører højere end den største mand i klubben. Jeg afskyr det.

Jeg plejer at være saglig, men der er ting, der kan få selv undertegnede til at se rødt.

Som sagt, Frank vil jeg aldrig råbe efter. Men Ørgaard...

Edit: Mike80 - helt enig!

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Mike80 skrev:At Randers så lige pludselig ser mere værdi i ham (og vælger at honorerer hans lønkrav) end ørgaard gør på trods af vi her snakker en klublegende! Pinligt FCM!! Og pinlig reaktion her på graven fra såkaldte fans.. Held og lykke Frank! Jeg flov over ørgaard skulle skuffe en klubbens mand som dig og din FCM karriere garanteret slutter med en bitter smag i munden.. Øv sir jeg bare..
Det her er ikke Football Manager, hvor du bare starter forfra hvis økonomien ryger fløjten. Vi er bare MEGA pressede og kan ikke bare smide om os med penge, for så eksisterer vi ikke om 5 år. Kort og godt. Frank var højt lønnet og havde skrevet kontrakt i opgangstider. Selvfølgelig skulle manden ned i løn. At han Randers så øjensynligt vælger at honorere hans krav og så i 2½ år finder jeg en anelse besynderligt fra deres side. Men derfor gør det stadig ondt at se han skifter. Fra Franks side er det økonomiske aspekt vigtigt, og det kan man måske godt sætte sig lidt ind i. Jeg troede bare ikke han ville sælge hans status i FCM til fordel for Randers. Men de må virkelig give ham BOKSEN, for Frank ved godt, at det har betyder at FCM-fansene taber meget for ham.
Det her er en speciel situation. Rent spillemæssigt er det i mine øjne ikke det værste tab, men på det klubfølelsesmæssige plan gør det bare SÅ ondt at skulle se ens helt tørne ud for en konkurrent. Rent økonomisk er det dog Randers der kommer til at lave den klart dårligste handel. Jeg tror ikke Frank holder niveau 2½ år mere.

DannH

Indlæg af DannH »

jeg græder indeni !! Fedt at man har valgt at gå ind i sådan en kedelig sport som håndbold, hvilket betyder at man skal sige farvel til en legende for alt hvad der omhandler FCM !!

Jeg er rystet i min grundvold..

Det er en meget sort dag for FCM det her..

974

Indlæg af 974 »

Tillykke til Frank - du kommer til en klub der kan bruge dig nu og her, og de næste par år
Du vil blive savnet i FCM og vil aldrig blive glemt af undertegnede

Randers har solgt en spiller for rigtigt mange penge, og jeg tror at vi har fået en fin pris for ham og Frank står til at få en god løn også

Jeg klager ikke - synes det er en helt nøgtern situation, som er endt godt for alle parter

MEN jeg vil savne Frank rigtigt meget!

Edit - kan se at vi ikke får nogen transfer sum - troede han havde et halvt år tilbage..

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

974 skrev:Edit - kan se at vi ikke får nogen transfer sum - troede han havde et halvt år tilbage..
Det havde han også. Men Ørgaard er åbenbart desperat efter at frigive lønkroner.

Dennis

Indlæg af Dennis »

En lille smule realisme ville klæde graven på en dag som denne. Endeligt sker der lidt og så skal alle tude som små børn.

Randers tilbyder Frank en kontrakt der måske ligger tæt på eller over 10mil værd. Og så er den ikke længere.

De fleste af os ville nok give JØ en ordenlig sviner med på vejen hvis han smed 10 mil efter Frank de næste 2,5 år. Hvis EB har ret så er JØ så storsindet at lade frank tage dette tilbud uden at sætte en stopper for det med en stor transfer. Vi lader ham åbenbart gå gratis som tak få lang og god tjeneste. Jeg syntes det er utroligt beroligende at vide at JØ på den måde lader Frank gå. Man kunne godt frygte at han havde matchet tilbudet. Men i stedet for viser han økonomisk ansvarlighed. For liggemeget hvad an syntes om JØ så kan man ikke være i tvivl om at det må have været en hård beslutning for ham

På den anden side står Frank med et sindssygt godt tilbud som han ikke kan sige nej til og hvorfor skulle han også det. Han skylder ikke os noget som helst og vi skylder ikke ham andet end respekt. Alle har en pris og Randers FC de fandt ud af hvad Franks ord kostede. For liggemeget hvordan man vender og drejer det så kommer det her til at få store konsekvenser på hvordan Frank bliver husket i FCM. Men jeg forstår ham fuldt ud, en 2,5 årig kontrakt er mere end hvad han kunne drømme om. Dertil kan vi ligge at han kan blive boende og at han sikrer sin familie økonomisk i mange år fremover.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Dennis skrev:En lille smule realisme ville klæde graven på en dag som denne. Endeligt sker der lidt og så skal alle tude som små børn.
Så var det nok også bedre, om der slet ikke skete noget! Jeg mindes ikke at have tigget og bedt om aktivitet på transfermarkedet. Det er sgutte en værdi i sig selv.

Hvis vi ser helt bort fra, at det er Mr. Midtjylland, der fremover skal optræde i en klam Randers-trøje, så er faktum stadig, at vi lader vores topscorer gå gratis til en rival. Det er alligevel imponerende, hvordan man kan få noget som helst godt ud af dén nyhed.

Mit FCM-hjerte bløder.

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Det kan godt ske det er sur pille at sluge, men vi må bare se fremad og tænke tilbage til de fantastiske stunder denne mand har givet os!

Du vil IKKE blive hadet ved mig Frank. Jeg vil hylde dig hver gang jeg ser dig spille uanset hvor, bare ikke i Viborg!:)

TAK for alt!

Snøft.
!

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Værste dag, som fcm fan nogenside!!!!!!!!
Håber virkelig Ørgaard forhandler med Fall nu. Han er efter min mening den farligste spiller der nogensiden har været i superligaen, udover selvfølgelig Frank :( :( :(
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Dennis skrev:En lille smule realisme ville klæde graven på en dag som denne. Endeligt sker der lidt og så skal alle tude som små børn.

Randers tilbyder Frank en kontrakt der måske ligger tæt på eller over 10mil værd. Og så er den ikke længere.

De fleste af os ville nok give JØ en ordenlig sviner med på vejen hvis han smed 10 mil efter Frank de næste 2,5 år. Hvis EB har ret så er JØ så storsindet at lade frank tage dette tilbud uden at sætte en stopper for det med en stor transfer. Vi lader ham åbenbart gå gratis som tak få lang og god tjeneste.
Tror ikke ørgaard har ladet ham gå gratis, ørgaard har haft et argument over for Randers, og det er at man lige har ladet Ilsø gå, og Randers kommer så lige før lukketid og vil have Frank, mens FCM har mulighed for en anden plads og CL, Ørgaard har helt klart haft et godt argument for at vil have penge for Frank til at finde en erstatning her kort før lukketid.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Med salget af frank bliver de næste dage ekstremt spændende. Jeg er næsten sikker på Ørgaard laver et af hans berømte køb i de sidste timer.. Håber for alt i verden det bliver Fall..Og selvom ingen herinde kan tåle Rajko, så synes jeg han kunne være spændende, han har tideligere bevist han godt kan score mål.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

FCMReal skrev:Tror ikke ørgaard har ladet ham gå gratis, ørgaard har haft et argument over for Randers, og det er at man lige har ladet Ilsø gå, og Randers kommer så lige før lukketid og vil have Frank, mens FCM har mulighed for en anden plads og CL, Ørgaard har helt klart haft et godt argument for at vil have penge for Frank til at finde en erstatning her kort før lukketid.
Og Randers kan trumfe argumentet med: "Fint, så skriver vi bare en forhåndsaftale med ham i stedet, og så får vi ham alligevel gratis til sommer."

Ørgaard har ladet ham gå. Gratis eller for pebernødder. Afgangen er for at spare lønkroner nu og her.

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Nej hvor ville det gøre ondt at se Frank i en anden klub. hvis han skifter ønsker jeg ham kun alt mulig held og lykke, han er og bliver en FCM Legend.

Brugeravatar
Jonas Max

Indlæg af Jonas Max »

Puha.. Den gik godt nok dybt ind i hjertet! Ville blive så hård at se ham i den blå Randerstrøje.

På den anden side kan jeg godt forstå ham, Midtjylland har formentlig meddelt ham at han ikke indgår i vores planer i fremtiden. Derfor tror jeg også at den eventuelle kontrakt vi har smidt på bordet til ham ville resultere i en kæmpe lønnedgang til Frank, hvilket jeg godt kan forstå at han ikke ville være med til, da det ville være hans (sandsynligvis) sidste kontrakt hvor han gerne skulle tjene nogle penge til tiden efter.

Hvis Frank skifter vil det blive med en tårer i øjet, men jeg vil stadig betragte ham som en klublegende, han har givet klubben så meget og fortjener i den grad respekt!
Senest rettet af Jonas Max 29. jan 2011, 08:59, rettet i alt 1 gang.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

forståligt af Frank hvis det er rigtigt, de tilbyder ham en Lang kontrakt i hans alder, vi vil beholde ham i 6 måneder, det eneste problem jeg ser er hvis vi ikke bringer noget nyt, men on ikke der er noget på vej.

Besvar