Frank til Randers
Re: Frank til Randers
Hvis historien er sand, så må både FCM og Frank have fået et tilbud de ikke kunne sige nej til (økonomisk)
Frank K. sagde at han kun var til FCM, et stort beløb må have ændret dette
Og ja Ørgaard har i såfald skibbet collins, ilsø og Frank K. ud, fakta at man lader Frank K. gå, må alt andet have betydet et stort beløb for en 33 årig angriber.
Nu har FCM sylvester, Fagerberg og hvilsom (uprøvet) og man vil spille med om europa, hmmm, tror ikke på Søren Larsen, han er for skadet.
Frank K. sagde at han kun var til FCM, et stort beløb må have ændret dette
Og ja Ørgaard har i såfald skibbet collins, ilsø og Frank K. ud, fakta at man lader Frank K. gå, må alt andet have betydet et stort beløb for en 33 årig angriber.
Nu har FCM sylvester, Fagerberg og hvilsom (uprøvet) og man vil spille med om europa, hmmm, tror ikke på Søren Larsen, han er for skadet.
Det er godt nok uventet. Endda i den grad.
Hvis rygtet holder, kan det kun betyde, at der er en på vej den anden vej. Og ikke en hvem som helst. Ingen tvivl om det.
At begynde at råbe efter Frank efterfølgende, vil i mine øjne være tåbeligt. Man skal ære sine helte, og Frank er om nogen FCM-mand.
Hvis rygtet holder, kan det kun betyde, at der er en på vej den anden vej. Og ikke en hvem som helst. Ingen tvivl om det.
At begynde at råbe efter Frank efterfølgende, vil i mine øjne være tåbeligt. Man skal ære sine helte, og Frank er om nogen FCM-mand.
Lidt chokerende. Men vil han ikke acceptere det tilbud der kommer fra klubben, jamen så må han jo væk............ ingen er større end klubben.
Vil dog sige at jeg ikke forstår ham. Ja OK han får nok nogle penge ud af det, men han siger farvel til noget der nærmest er helgenstatus i klubben og pga det han har leveret i klubben var han vel også selvskreven til at fortsætte i klubben efter karrieren. Ved godt det er business meget af det, men har sgu svært ved at se ham komme tilbage og være en figur i klubben igen.
Vil dog sige at jeg ikke forstår ham. Ja OK han får nok nogle penge ud af det, men han siger farvel til noget der nærmest er helgenstatus i klubben og pga det han har leveret i klubben var han vel også selvskreven til at fortsætte i klubben efter karrieren. Ved godt det er business meget af det, men har sgu svært ved at se ham komme tilbage og være en figur i klubben igen.
Hvis han skifter, så er han ingenting andet end en pengegrisk forræderMan skal ære sine helte, og Frank er om nogen FCM-mand.
Kent skrev:
Ja en FCM mand, til pengene blev for små...og han ikke fik sin vilje
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "
-
Jesper BW1100
Føj for helvede en møg-nyhed.
Lad mig starte med at slå 2 ting fast:
1. Frank vil aldrig blive hadet af undertegnede, og jeg har stor respekt for hans præstationer i FCM, og han har givet os utrolig meget.
2. Hans status som legende og éner i klubben styrter med ét HELT i grus. At skifte FCM ud i en alder af 33 med Randers, FUCKING RANDERS?!?! er jo grotesk, og hans agtelse vil i den grad lide et knæk.
At jeg så samtidig er ærke-randrusianer og har boet her hele mit liv gør det ligesom ikke bedre. At skulle høre mine kammeraters snak og fansene råb på "Farlige Frank" på "Hyp Arena" i min baghave er også alt andet end tiltalende!!! ARRRRGHHH!!!!
1. Frank vil aldrig blive hadet af undertegnede, og jeg har stor respekt for hans præstationer i FCM, og han har givet os utrolig meget.
2. Hans status som legende og éner i klubben styrter med ét HELT i grus. At skifte FCM ud i en alder af 33 med Randers, FUCKING RANDERS?!?! er jo grotesk, og hans agtelse vil i den grad lide et knæk.
At jeg så samtidig er ærke-randrusianer og har boet her hele mit liv gør det ligesom ikke bedre. At skulle høre mine kammeraters snak og fansene råb på "Farlige Frank" på "Hyp Arena" i min baghave er også alt andet end tiltalende!!! ARRRRGHHH!!!!
Helt ærligt, jeg fatter ikke Randers, det er nok mere redning fra nedrykning anno 2011, at man henter Frank, man skriver med en mand der snart bliver 34 år, for 2 1/2 år, sikkert en dyr handel for Randers, mennnnnnnnn ??? er det ikke et panik indkøb ? joJesper BW1100 skrev:Føj for helvede en møg-nyhed.
-
Hvasser
Det første der springer mig hoved er en hel masse ukvemsord, men dem vil jeg sparer jer for.
I stedet synes jeg vi skal slå lidt koldt vand i blodet og vente på hvad Frank selv siger, og hvad klubben officielt melder ud....
I stedet synes jeg vi skal slå lidt koldt vand i blodet og vente på hvad Frank selv siger, og hvad klubben officielt melder ud....
Hvasser skrev:Det første der springer mig hoved er en hel masse ukvemsord, men dem vil jeg sparer jer for.
Jo men diskussion/debatten er jo ud fra den forudsætning at historien er sand, ellers enig med dig
Min favoritspiller fra dag ét. Jeg er tom indeni.
Frank kan jeg aldrig komme til at hade, men at Jens Ørgaard lader det ske, accepterer jeg ikke. Det her er først og fremmest Ørgaards skyld. Han har ikke givet Frank det, han skulle. Det er ham, der ikke aner noget om klubånd.
Glem alt om statuer nu. Frank kan teoretisk set komme til at spille mod os i pokalfinalen. Og afgøre den.
Er rasende på Ørgaard... Jeg smutter, før jeg får sagt nogle ting, jeg måske vil fortryde.
LORTEDAG.
Frank kan jeg aldrig komme til at hade, men at Jens Ørgaard lader det ske, accepterer jeg ikke. Det her er først og fremmest Ørgaards skyld. Han har ikke givet Frank det, han skulle. Det er ham, der ikke aner noget om klubånd.
Glem alt om statuer nu. Frank kan teoretisk set komme til at spille mod os i pokalfinalen. Og afgøre den.
Er rasende på Ørgaard... Jeg smutter, før jeg får sagt nogle ting, jeg måske vil fortryde.
LORTEDAG.
-
Hvasser
Jeg vil ha' en mere troværdig kilde end ekstrabladet før jeg begynder at tage det her 100% seriøst. Så let er det.FCMReal skrev: Jo men diskussion/debatten er jo ud fra den forudsætning at historien er sand, ellers enig med dig
Jeg tror folk vil ærge sig over at ha' skrevet at han har svigtet klubben og andre ganske slemme ting hvis det viser sig at være opspind fra tabloid-avisen Ekstrabladet. I England er der konstant de her rygter i tabloid-pressen og det bliver aldrig taget 100% seriøst.
Koldt vand i blodet, og lad os se hvad klubben melder ud.
Who am I kidding, jeg kan jo ikke holde mig væk.
Men artiklen er rimelig detaljeret nu. Kontraktlængde og det hele. EB skriver helt sikkert en masse lort i deres sladderspalter, men deres sportssektion plejer at være fuldt ud pålidelig, særligt mht. FCM.
Vi kan lige så godt se det i øjnene.
Er ligeglad med, om vi så henter Fernando Torres. Det er en katastrofe for klubsjælen. Det lugter af det plastik, jeg altid har ment, vi ikke var...
Men artiklen er rimelig detaljeret nu. Kontraktlængde og det hele. EB skriver helt sikkert en masse lort i deres sladderspalter, men deres sportssektion plejer at være fuldt ud pålidelig, særligt mht. FCM.
Vi kan lige så godt se det i øjnene.
Er ligeglad med, om vi så henter Fernando Torres. Det er en katastrofe for klubsjælen. Det lugter af det plastik, jeg altid har ment, vi ikke var...
-
Jesper BW1100
Rolig nu makker. Vi bliver sq da ikke en plastikklub fordi vi er nødt til at spare og skære ned på lønudgifterne, hvilket så (formentlig) får Farlige til at sælge sin legendestatus for penge. Så kan man jo så synes det man vil om hans valg, men vi er nødt til at være fornuftige med vores økonomi (for én gangs skyld).Acebone skrev:Er ligeglad med, om vi så henter Fernando Torres. Det er en katastrofe for klubsjælen. Det lugter af det plastik, jeg altid har ment, vi ikke var...
Frank! -Judas?! Varm velkomst på arenaen?? Nu stopper folk fan..!! Frank fravalgte ikke FCM! Det var sku ørgaard som fravalgte ham.. Hvis Randers vælger at honererer hans lønkrav må vi formode de aldrig har været i den størrelsesorden fra klubbens side en klublegende og en mand med over 100 superligamål havde fortjent og burde have haft fra klubben.. Frank har stensikkert ville strække sig langt i bestræbelserne på at slutte i FCM og har sågar tidligere afslået milion kontrakt fra seria a. At Randers så lige pludselig ser mere værdi i ham (og vælger at honorerer hans lønkrav) end ørgaard gør på trods af vi her snakker en klublegende! Pinligt FCM!! Og pinlig reaktion her på graven fra såkaldte fans.. Held og lykke Frank! Jeg flov over ørgaard skulle skuffe en klubbens mand som dig og din FCM karriere garanteret slutter med en bitter smag i munden.. Øv sir jeg bare..
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Hvis det er rigtigt, kan det jo naesten kun skyldes, at FCM ikke vil satse paa ham mere - dermed ment traenere/ledere i klubben - og at de dermed har vaeret tvunget ned i et loen-niveau Frank ikke ville vaere med til.
Klog fyr og meget oekonomisk effen virker det til; han har ikke mange aar tilbage til at tjene penge paa topplan i, saa hvorfor ikke.
Aendrer ikke noget for mig i hvert fald. Stadig klubbens absolutte ikon. Det er jo altsaa heller ikke VFF han skifter til. (vasker munden med saebe)
Klog fyr og meget oekonomisk effen virker det til; han har ikke mange aar tilbage til at tjene penge paa topplan i, saa hvorfor ikke.
Aendrer ikke noget for mig i hvert fald. Stadig klubbens absolutte ikon. Det er jo altsaa heller ikke VFF han skifter til. (vasker munden med saebe)