Frank til Randers
Frank til Randers
Hvad så folkens.
Havde i set den, med 2½ år til Frank i Randers?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 495822.ece
Havde i set den, med 2½ år til Frank i Randers?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 495822.ece
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Re: Frank til Randers
Så må der være noget på vej ind 
MEEEEEEN tror det er en and

MEEEEEEN tror det er en and
Ja, der snakkes om det i transfertråden. Men den "fortjener" sin egen tråd.
Hvor kom det fra? Må indrømme jeg er chokeret, og ikke helt forstår hvorfor. Samme klub hele karrieren, og så i karrierens efterår rejser han, er det for pengenes skyld?
Vores angreb er bombet tilbage til stenalderen. Frank og Ilsø. Der skal en Søren Larsen eller Zidan til at råde bod på dette.
Hvor kom det fra? Må indrømme jeg er chokeret, og ikke helt forstår hvorfor. Samme klub hele karrieren, og så i karrierens efterår rejser han, er det for pengenes skyld?
Vores angreb er bombet tilbage til stenalderen. Frank og Ilsø. Der skal en Søren Larsen eller Zidan til at råde bod på dette.
Lige hvad vi havde brug for.
De hellige køer slagtes.
De hellige køer slagtes.
/Hekler
/Hekler
Alt respekt for Frank, kan være jeg bliver jordet nu men hvis han skifter til Randers vil jeg aldrig nogensinde hylde denne ellers fantastiske mand.
Det her må være en and!!!! - Hvis ikke
FRANK KRISTENSEN JUDAAAAASSS!!!!!
Kan være jeg overreagere lige nu MÅSKE men det her er for meget!!!
Citat Arek Onyzsko: Caroline Wozniacki er Polakker Citat slut
Enig, hvis det er rigtigt, er han intet. Fortjener at få en "varm" velkomst, når han gæster fortet..
Tak for tro tjeneste i en fodbold menneskealder!
Det er vel det eneste der er at sige?
Det er vel det eneste der er at sige?
/Hekler
/Hekler
Tror og håber lidt at det er en and. Ekstrabladet er den eneste der skriver en lille artikel om det, og tipsbladet referer til ekstrabladets artikel. Hvis det passer skal han nok få en varm velkomst på fortet ja 
Det er så til gengæld det medie der altid er først med alt om FCM.Midtgaard skrev:Tror og håber lidt at det er en and. Ekstrabladet er den eneste der skriver en lille artikel om det, og tipsbladet referer til ekstrabladets artikel. Hvis det passer skal han nok få en varm velkomst på fortet ja
/Hekler
/Hekler
Brobissen skrev:Alt respekt for Frank, kan være jeg bliver jordet nu men hvis han skifter til Randers vil jeg aldrig nogensinde hylde denne ellers fantastiske mand.
Har det på samme måde... Har elsket den mand, men der er ikke langt fra kærlighed til had...tænk at han vil stå model til det... trods en lønnedgang, troede han var MR. Midtjylland.... håber eb har taget fejl
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "
- Administrator
Jeg har altså ikke et problem med at han skifter. Vi bør vise formatet og sige Frank tak for god og tro tjeneste i en meget flot og lang FCM karriere, såfremt han skifter.
Han er ikke længere uundværlig for os, og skiftet vil nærmere åbne flere døre end det lukker.
Frank savner en afklaring på sin fremtid, tilsyneladende lå der ikke et tilfredsstillende udspil fra FCM's side, så hvorfor i alverden skulle han ikke tage imod hvis der kom et bud fra en anden arbejdsgiver? Der findes ikke en eneste af os, der ville takke nej til et nyt job, hvis vi havde udsigt til at vores nuværende job slutter inden for kort tid.
Han er ikke længere uundværlig for os, og skiftet vil nærmere åbne flere døre end det lukker.
Frank savner en afklaring på sin fremtid, tilsyneladende lå der ikke et tilfredsstillende udspil fra FCM's side, så hvorfor i alverden skulle han ikke tage imod hvis der kom et bud fra en anden arbejdsgiver? Der findes ikke en eneste af os, der ville takke nej til et nyt job, hvis vi havde udsigt til at vores nuværende job slutter inden for kort tid.
At være professionel fodboldspiller, er nu lidt anderledes end et "almindeligt" job. Særligt når man har en vis position i en klub. Du kan da se det overalt i fodboldverdenen, fodbold er følelser og engagement, ikke det lokale jobcenters smørrebrødsliste.
Frank er jo det nærmest vi kommer en rigtig klublegende i FCM. Han betyder meget mere end bare det han viser på banen. Han er vores Paolo Maldini, Carles Puyol, Steven Gerrard, forsæt selv listen. Selv vores stadionpølse er opkaldt efter ham!
Et klub ikon er mere end bare en betalt fodboldspiller, Frank var vores ikon. Skifter han til Randers, scorer mod os på fortet og koster os point, så er den status vist ovre, og det er virkelig en skam, for en ung klub som vores, har brug for et ikon.
Frank er jo det nærmest vi kommer en rigtig klublegende i FCM. Han betyder meget mere end bare det han viser på banen. Han er vores Paolo Maldini, Carles Puyol, Steven Gerrard, forsæt selv listen. Selv vores stadionpølse er opkaldt efter ham!
Et klub ikon er mere end bare en betalt fodboldspiller, Frank var vores ikon. Skifter han til Randers, scorer mod os på fortet og koster os point, så er den status vist ovre, og det er virkelig en skam, for en ung klub som vores, har brug for et ikon.
-
MathiasVJacobsen
Ørgård har noget i ærmet: Mit bud er Søren Larsen for the win! 
Han må præsentere en ny angriber, vi kan ikke kun nøjes med Igboun og Hvilsom.
Han har også før nævnt at han vil anskaffe en klasseangriber, som erstatning for Frank
Han må præsentere en ny angriber, vi kan ikke kun nøjes med Igboun og Hvilsom.
Han har også før nævnt at han vil anskaffe en klasseangriber, som erstatning for Frank
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
-
MathiasVJacobsen
Jeg har svært ved at tro det rygte. Han sælger hans status som ikon for en lønforhøjelse.. For en loyal mand burde lønforhøjelse ikke betyde noget når han måske kunne få en anden stilling efter fodbolden?
Jeg er skuffet og har allerede dømt ham, forræder...
Men har et spinkelt håb om at historien er en and.
Jeg håber på det bedste.
Jeg er skuffet og har allerede dømt ham, forræder...
Men har et spinkelt håb om at historien er en and.
Jeg håber på det bedste.