Har prøvet at skrive en ny sang.. ved godt at melodien bliver brugt i andre danske klubber men synes at der er godt tempo i den og den skaber stemning, men ville lige høre hvad i synes om melodien og teksten...
Melodien:
http://www.youtube.com/watch?v=n_iohwtKnDg
Teksten :
Come on Midtjylland
We are the proudest fans
We are supporting, singing and shouting
Fight for our midtjylland
Olé olé olé, olé olé olé
olé olé o, olé olé o,
Olé olé olé
Kæmp nu for Midtjylland
vi de loyale fans
vi er jeres tolvte, det er vi stolt af
Syng nu for midtjylland
Olé olé olé, olé olé olé
olé olé o, olé olé o,
Olé olé olé
hvad synes i om teksten..
Nye sange..
Re: Nye sange..
Det er et prisværdigt initiativ at tage, og den slags mangler vi. Thumbs up!
Selvom vi i forvejen har melodier, der synges i andre klubber, er jeg dog ikke umiddelbart vild med tanken om flere. Det er bedst, hvis det er lidt unikt - i det mindste inden for landets grænser. Melodien, du linker til, forbinder jeg rigtig meget med AGF, så for mit vedkommende er det no-go at tage den.
Du skal endelig klø på med forslag, men mit råd er at finde alternative melodier.
Tråden kan i øvrigt flyttes til hovedforummet. Der synes jeg, den hører hjemme, for den er så absolut vedkommende og væsentlig for tribunen.
Selvom vi i forvejen har melodier, der synges i andre klubber, er jeg dog ikke umiddelbart vild med tanken om flere. Det er bedst, hvis det er lidt unikt - i det mindste inden for landets grænser. Melodien, du linker til, forbinder jeg rigtig meget med AGF, så for mit vedkommende er det no-go at tage den.
Du skal endelig klø på med forslag, men mit råd er at finde alternative melodier.
Tråden kan i øvrigt flyttes til hovedforummet. Der synes jeg, den hører hjemme, for den er så absolut vedkommende og væsentlig for tribunen.
Re: Nye sange..
Jeg er vild med du tager fat om emnet og forsøger. Der er kun et enkelt sted jeg synes den ryger ud af takt i andet vers hvor der står : vi er jeres tolvte, det er vi stolt af. Synes det skal stå : vi er jeres tolvte, det er vi sgu stolt af.FCM Thomsen skrev:Har prøvet at skrive en ny sang.. ved godt at melodien bliver brugt i andre danske klubber men synes at der er godt tempo i den og den skaber stemning, men ville lige høre hvad i synes om melodien og teksten...
Melodien:
http://www.youtube.com/watch?v=n_iohwtKnDg
Teksten :
Come on Midtjylland
We are the proudest fans
We are supporting, singing and shouting
Fight for our midtjylland
Olé olé olé, olé olé olé
olé olé o, olé olé o,
Olé olé olé
Kæmp nu for Midtjylland
vi de loyale fans
vi er jeres tolvte, det er vi stolt af
Syng nu for midtjylland
Olé olé olé, olé olé olé
olé olé o, olé olé o,
Olé olé olé
hvad synes i om teksten..
Det er en meget lille bemærkning, ved det godt.
FC Midtjylland