Transferrygter angående FCM.
Re: Transferrygter angående FCM.
Så kan vi godt afskrive Fetai:
http://tipsbladet.dk/nyhed/danmark/feta ... ds-eventyr
http://tipsbladet.dk/nyhed/danmark/feta ... ds-eventyr
Ilsø officielt til Fortuna
Hej Ulve - ville bare lige gøre opmærksom på, at Ilsø er officielt præsenteret i Fortuna Düsseldorf http://www2.fortuna-duesseldorf.de/nc/p ... /index.htm
http://onside.dk/nyheder/superligaen/of ... uesseldorf
Jeg kan ikke se det logiske i det? men okay, han har aldrig slået 100% til, MEN jeg synes godt nok ikke det kan være rigtig at en tysk 2 bundesliga er mere interasant for ham end superligaen, og næste år europa ?
Jeg synes at det er en fejl at sige farvel, men hvis det er det der skal til for at vi kan holde på Thygesen, kan det være nødvændigt.
Jeg kan ikke se det logiske i det? men okay, han har aldrig slået 100% til, MEN jeg synes godt nok ikke det kan være rigtig at en tysk 2 bundesliga er mere interasant for ham end superligaen, og næste år europa ?
Jeg synes at det er en fejl at sige farvel, men hvis det er det der skal til for at vi kan holde på Thygesen, kan det være nødvændigt.
Men vi skal også huske ørgaard har lovet en ny angriber til klubben i denne transfer eller til sommer. Men hvis han vil i europa eller noget. jeg ser lidt der skal komme en overraskelse til holdet, for at forstærke. eller en mulig hvilsom der snart er klar.
hmm. kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg forudser ske.
OG DET NAGER MIG

hmm. kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg forudser ske.
OG DET NAGER MIG
FC Midtjylland
Jep, så lige artiklen på fcm.dk
Ørgaard siger "Vi er godt dækket ind offensivt med blandt andre Frank Kristensen, Ken Fagerberg, Sylvester Igboun og Mads Hvilsom"
Men okay hvis de mener Mads Hvilsom er klar, og de vil til at bruge Ken Fagerberg, mangler vi ikke angribere, men ken er jo ikke lige frem Allan´s favorit angriber, og Mads Hvilsom har i mine øjne MEGET at bevise.
Ørgaard siger "Vi er godt dækket ind offensivt med blandt andre Frank Kristensen, Ken Fagerberg, Sylvester Igboun og Mads Hvilsom"
Men okay hvis de mener Mads Hvilsom er klar, og de vil til at bruge Ken Fagerberg, mangler vi ikke angribere, men ken er jo ikke lige frem Allan´s favorit angriber, og Mads Hvilsom har i mine øjne MEGET at bevise.
Jeg synes bare det er et for svingende angreb af forsøge med, kvalitetsmæssigt, hvis man vil være med i toppen, og spille om europa. Morten Nielsen sagde Allan vel der vil være fast man på holdet, fra sommerferien 2011 af. Så bare en lejeaftale til et talent til sommerferien ville være det man skulle gøre, hvis man vil spille sig i europa som de har udtalt. Men ellers skal de bare sige - vi risikerer at spille midtliga, men vil gerne udvikle spillere ved at de får meget spilletid gennem foråret her. Men det hænger bar ikk helt sammen med de har sagt de vil spille europa .SteffenO skrev:Jep, så lige artiklen på fcm.dk
FC Midtjylland
Nej jeg står godt nok os meget uforstående overfor det, men der står jo os i artiklen at det var et tilbud de ikke kunne sige nej til, men alligevel?! Ken Ilsø på en lejeaftale, godt nok med købsoption, synes det er meget mærkeligt..
Ja den med europa forpligter, men er Ørgaard på jagt efter Frank Ks afløser ??, ørgaard har jo tidligere proklameret at han ledte efter afløseren.AlwaysFCM skrev:Jeg synes bare det er et for svingende angreb af forsøge med, kvalitetsmæssigt, hvis man vil være med i toppen, og spille om europa. Morten Nielsen sagde Allan vel der vil være fast man på holdet, fra sommerferien 2011 af. Så bare en lejeaftale til et talent til sommerferien ville være det man skulle gøre, hvis man vil spille sig i europa som de har udtalt. Men ellers skal de bare sige - vi risikerer at spille midtliga, men vil gerne udvikle spillere ved at de får meget spilletid gennem foråret her. Men det hænger bar ikk helt sammen med de har sagt de vil spille europa .SteffenO skrev:Jep, så lige artiklen på fcm.dk
Jeg mener Ilsø er mere giftig end Sylvester, og jeg forstår derfor ikke helt udlejningen, hvis man går efter europa, medmindre man har noget i hånden. Omvendt giver det plads til thygesen på Ilsø's plads og med J. Poulsen centralt ?
Er jeg den eneste der kan se sammenligningen med Zidan salget i sin tid?! Ilsø blev ligesom Zidan købt med en videresalgsklausul til Sønderjyske! Jeg tænker ilsø's "udlejning" dækker over en allerede gennemført salgsaftale. Først udlejer man dyrt for senere at realisere et egentligt køb forholdsvist billigt. På den måde slipper man billigere iforhold til den videresalgsprocent man skal sende videre til Sønderjyske. Konspiration?! Muligvis.. Men lugter lidt ik??! Sys ik det klær klubben hvis mine forudsigelser sku vise sig sande..
Mike
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Ja det lugter lidt. Men ilsø skal virkelig også i sådan tilfælde hvise sit værd i tyskland.
Har svært ved at få afklaret angrebet nu. FF er jo en kanon spiller, men han er jo som alle ved bare mest farlig i luften, og kan vitterligt ikke ret meget med fødderne. Og han er jo ikke så meget på banen mere, så kan ikke helt se nogen sammenhæng. valgmulighederne ved siden af sly er ken, hvilsom, nielsen og farlige. Og deriblandt er det kun farlige som har haft forholdsvis meget spilletid gennem efteråret. Men et eller andet sted ikke nok tid, hvis man skal være en røv farlig angriber som er vigtigt.
Han leder vel efter erstatningen til frank. Men han skriver jo bare i sidst nye indslag på fcm, at de har nok offentlige kræfter i hvilsom, ff, ken og morten.
Har svært ved at få afklaret angrebet nu. FF er jo en kanon spiller, men han er jo som alle ved bare mest farlig i luften, og kan vitterligt ikke ret meget med fødderne. Og han er jo ikke så meget på banen mere, så kan ikke helt se nogen sammenhæng. valgmulighederne ved siden af sly er ken, hvilsom, nielsen og farlige. Og deriblandt er det kun farlige som har haft forholdsvis meget spilletid gennem efteråret. Men et eller andet sted ikke nok tid, hvis man skal være en røv farlig angriber som er vigtigt.
Han leder vel efter erstatningen til frank. Men han skriver jo bare i sidst nye indslag på fcm, at de har nok offentlige kræfter i hvilsom, ff, ken og morten.
FC Midtjylland
det kan også lige op til et system skifte til 4-3-3 med Thyge og Poulsen bagved en enlig angriber som bliver FF når han er klar og ellers Sly som 1. prioritet.AlwaysFCM skrev:Ja det lugter lidt. Men ilsø skal virkelig også i sådan tilfælde hvise sit værd i tyskland.
Ingen havde vel regnet med, at Sly ville slå til i den grad han har gjort i efteråret. Når en spiller på den måde dukker op af 'ingenting', svarer det reelt til en tilgang til truppen. Vi har derfor for mange angribere pt., hvis vi skal være en troværdig udviklingsklub. Derfor giver afgangen af Ilsø rigtig god mening. Nu får Syvester mulighed for at udvikle sig yderligere med fast spilletid i angrebet. Bare rolig - han skal nok bombeSteffenO skrev:Nej jeg står godt nok os meget uforstående overfor det, men der står jo os i artiklen at det var et tilbud de ikke kunne sige nej til, men alligevel?! Ken Ilsø på en lejeaftale, godt nok med købsoption, synes det er meget mærkeligt..
Jeg synes altså ikke det holder at sige at vi har 4 angribere.
Farlige Frank: Score en del, men bestemt også med gevaldige pauser og har desuden sidet uden for.
Sylvester: Spiller fantastisk, men er ikke som sådan en boks angriber, han er god til at vende på folk, men dårlig at slå indlæg imod (min vurdering).
Ken Fagerberg: Kan lave fikse ting, lidt som sylvester, men står for sjældent der hvor det gør ondt på et forsvar. Dribler for tit mod sidelinjen eller hjørne flaget.
Mads Hvilsom: Han er udråbt til klubbens store tallent på denne position og Ilsøes afgang kan måske bane vejen, men kan vi være sikre på at det er nu han kan slå til?
Synes det vil klæde truppen at tilknytte en ekstra stor stræk angriber, men er bange for det ikke sker pga. økonomien.
Farlige Frank: Score en del, men bestemt også med gevaldige pauser og har desuden sidet uden for.
Sylvester: Spiller fantastisk, men er ikke som sådan en boks angriber, han er god til at vende på folk, men dårlig at slå indlæg imod (min vurdering).
Ken Fagerberg: Kan lave fikse ting, lidt som sylvester, men står for sjældent der hvor det gør ondt på et forsvar. Dribler for tit mod sidelinjen eller hjørne flaget.
Mads Hvilsom: Han er udråbt til klubbens store tallent på denne position og Ilsøes afgang kan måske bane vejen, men kan vi være sikre på at det er nu han kan slå til?
Synes det vil klæde truppen at tilknytte en ekstra stor stræk angriber, men er bange for det ikke sker pga. økonomien.
jeg synes faktisk Sly har vist sig at være overraskende stærk i hovedspillet, han kan vel egentlig lidt at det hele.Sylvester: Spiller fantastisk, men er ikke som sådan en boks angriber, han er god til at vende på folk, men dårlig at slå indlæg imod (min vurdering).
Ærgerligt han ikke er højere end han er (173 cm ifølge fcm) for så tror jeg sagtens han kunne være Franks afløser på den lange bane.
Han er god med benene og hurtig. Men hans højde er bare ikke helt optimal til indlæg osv. Men det er jo tit blevet vist, at lave spillere kan blive de største talenter, så et sted har sly også stor mulighed for det, i en så ung alder, og niveau som han har.
Skulle der ikke hentes to fra nigeria her i vinterpausen, det sagde de i sommers, samtidig med de hentede de to andre fra nigeria?
Skulle der ikke hentes to fra nigeria her i vinterpausen, det sagde de i sommers, samtidig med de hentede de to andre fra nigeria?
FC Midtjylland