Zuma den største SAS-liga profil ever?

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Ravnen

Zuma den største SAS-liga profil ever?

Indlæg af Ravnen »

http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=129903

Respekt for Zuma, men det er da utrolig så hurtigt disse mennesker har glemt Zidan, med al respekt for Zuma så kan folk da umuligt være uenige i at Zuma ikke i alle sine superliga år nåede det niveau Zidan præsterede på kortere tid.

Flok saksesparksmål, men jeg mindes 5-6 stk fra Zidan som var langt mere spetankulære (-;
Senest rettet af Ravnen 16. jun 2005, 00:55, rettet i alt 1 gang.

Hr: Larsen

Re: Zuma den største SAS-liga profil ever?

Indlæg af Hr: Larsen »

Det er svært at Vuderer hvis du spørg mig.

Zuma, har haft en afgørende "fod" i en del mesterskaber, bla. Saksesparket mod BIF for nogen år siden. Jeg ser ham personligt ikke som den største, det er han alt for svingende til.

Jeg mener der bør være mange om budet. Mine ville nok være Ebbe Sand, Muhammed Zidan, Ståle Solbakken og sikkert mange flere.

jj

Indlæg af jj »

I mine øjne er zuma langt fra at være den største. Han er i mine øjne ikke andet end en ekstremt overvurderet spiller, som maksimalt har scoret 10 mål pr. sæspn. At han så lavede et drømmemål mod bif, gør ham ikke til superligaens største profil. Eksempelvis så lavede mads jørgensen også et drømmemål, som gav et mesterskab. Han er i mine øjne fuldt på højde med zuma, men de er begge to stadig under det niveau, som sand, zidan og ståle besad.

Men mit bud på den største profil i superligaen er John Faxe, han var ikke nogen tekniker, men med til at vinde meget med Brøndby og Herfølge. Han har haft stor betydning for superligaen. Et mesterskab til herfølge var vel ligeså usandsynligt, som hvis silkeborg havde vundet superligaen i år.

Men der er mange andre store spillere, vilfort mm.

Forhåbentligvis kan man om 10 år sige, at en spiller for fcm har været den største profil i superligaen.

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Det ser ud til at vurderingsgrundlaget er hans teknik og så det mål som efter min mening nok er det flotteste i Superligaen gennem tiderne.
Men en profil er da langt mere end det, en profil er en der går forrest, en man ser og hører, en person med meninger. Udover teknikken og målet har Zuma ikke markeret sig på nogen måde, faktisk virker han halv kedelig som person. Kan han i det hele taget snakke dansk efter så mange år i landet???

Birdie

Re: Zuma den største SAS-liga profil nogensinde?

Indlæg af Birdie »

Hmm...så vidt jeg husker, så afgjorde Mads Jørgensen mesterskabet til Brøndbys fordel på et stolte-ind langskud nede ved jorden. Noget drømmemål ift. Zumas saksespark var det langt fra.

Ellers er jeg enig i, at Zuma er alt for overvurderet. Han har helt sikkert en fænomenal førstegansberøring og en blændende teknik, men han har ganske enkelt været alt for ustabil til at kunne udnævnes til Superligaens bedste spiller gennem tiderne!

Ravnen

Liste

Indlæg af Ravnen »

Sand, Zidan og Solbakken.

Se det var nogle ordentlige bud.

På niveau med Zuma og Mads Jørgensen synes jeg også vi kunne finde Michael Hansen, han har om nogen haft stor indflydelse og succes i de klubber han har været i (undtagen i Holland), men så vokser listen også

Ebbe Sand
Mohamed Zidan
Ståle Solbakken

Lige efter

Zuma
Mads Jørgensen
Vilfort
Faxe
Michael Hansen
Brian Steen Nielsen

m.fl. ?

Kent

Re: Liste

Indlæg af Kent »

Forstår ikke Mads Jørgensen skal være med? - Han er en OK spiller, men har da aldrig været en dominerende spiller gennem hverken en eller flere sæsoner.

Det eneste han er kendt for er det afgørende mål - men så skal Hjalte Bo vel også på listen????

Kent

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Kent skrev:
-------------------------------------------------------
> Forstår ikke Mads Jørgensen skal være med? - Han
> er en OK spiller, men har da aldrig været en
> dominerende spiller gennem hverken en eller flere
> sæsoner.

Han var da først en dominerende spiller i AGF, og med det samme han kom til Brøndby var han deres bedste, og det har så gentaget sig efter han er vendt tilbage til dem.

> Det eneste han er kendt for er det afgørende mål -
> men så skal Hjalte Bo vel også på listen????

Måske.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Nej.....

Birdie

Indlæg af Birdie »

Øhh...nej han har så afgjort ikke været deres bedste, efter han er vendt hjem. En Kahlenberg er da langt mere dominerende!

NME

Indlæg af NME »

Ravnen skrev:
> Han var da først en dominerende spiller i AGF, og
> med det samme han kom til Brøndby var han deres
> bedste, og det har så gentaget sig efter han er
> vendt tilbage til dem.

Det kan du da ikke mene seriøst ?
Hvad med Elmander, Nielsen, Agger og Retov og Kahlenberg.
Mener absolut ikke Mads Jørgensen har noget at gøre i en diskussion om den bedste spiller i ligaen igennem tiderne..

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

NME skrev:
> Ravnen skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Han var da først en dominerende spiller i
> AGF, og
> > med det samme han kom til Brøndby var han
> deres
> > bedste, og det har så gentaget sig efter han
> er
> > vendt tilbage til dem.
>
> Det kan du da ikke mene seriøst ?
> Hvad med Elmander, Nielsen, Agger og Retov og
> Kahlenberg.
> Mener absolut ikke Mads Jørgensen har noget at
> gøre i en diskussion om den bedste spiller i
> ligaen igennem tiderne..

Nu siger jeg jo også "en af deres bedste" (-:

calleburn

Indlæg af calleburn »

nej zuma er så dårlig..! fck gjorde det forkerte valg da de ikk solgte ham den gang de havde mulighed for det..! siden dengang er han bare blevet gammel og doven.:! har aldrig kunne lide ham.!

sys det er rart at de skiller sig af med ham, så jesper bech kan komme i gang.. han er da et rimelig godt talent..!

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Enig i at Jesper Bech virkelig synes at være en spændende spiller. Han måtte sandelig gerne komme til FCM.

Synes Jesper Bech minder lidt om Brian Laudrup i hans løb med bolden, men måske er det bare mig (-;

BW#3340

Indlæg af BW#3340 »

"Disse mennesker". Tja, man kunne sige "disse tåbelige quick poll"-undersøgelser. Folk stemmer ikke ud fra nøgterne vurderinger, men ud fra tilhørsforhold. Det vil sige, at antal medlemmer i fanklubben = antal stemmer...

Hilsen Evo8

Besvar