Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af Acebone »

Tottenham? Nej, så må han sgu hellere ryge til Arsenal. De har også mere brug for en førstemålmand. :)

Jeg tror, Ørgaard kan lave et af sine velkendte supersalg, men slutrunden til sommer ville være god at have med.

974

Indlæg af 974 »

Acebone skrev:Tottenham? Nej, så må han sgu hellere ryge til Arsenal. De har også mere brug for en førstemålmand. :)

Jeg tror, Ørgaard kan lave et af sine velkendte supersalg, men slutrunden til sommer ville være god at have med.
At kunne følge Tottenham med en dansk klassemålmand i de kommende år ville være en kæmpe fornøjelse :-)

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

974 skrev:At kunne følge Tottenham med en dansk klassemålmand i de kommende år ville være en kæmpe fornøjelse :-)
Lössl vs. Lindegaard ville være en interessant duel om ikke andet. :)

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Så kunne de duellere lidt internt i premier league omkring pladserne på landsholdet også ;)
FC Midtjylland

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Acebone skrev:Tottenham? Nej, så må han sgu hellere ryge til Arsenal. De har også mere brug for en førstemålmand. :)

Jeg kan også kun tilslutte mig Acebone på denne...

Tottenham har allerede en førstemålmand de er tilfredse med ( og det går nærmest bedre end nogensinde for dem ) " desværre" ;-)

Arsenal derimod mangler SERIØST en sikker målmand! De har 2-3 stykker som på skift går ind og har nogle famlende kampe med store udfald og hjerneblødninger!
(Håber ikke man for nemt kan høre at jeg er Gooner, og dette virkeligt er noget som går mig på) ;-)

En fremtidens mand som Lössl må derimod være lige noget for Wenger ;-9 ( håber jeg)
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

mnm123

Indlæg af mnm123 »

håber ikke han ryger til en klub i prem.leg. i første omgang, da hans udvikling ikke er til at sidde på bænken og så stå et par kampe her og der. Håber han spiller i Fcm 1-2 år endnu og derfra kommer til en midt klub i Tyskland som kan udvikle ham det sidste styk og derfra så ender i Man United som 1. målamnd om 5 år, ogFcm for et stort videre salgs klausul på ham, for tror ham kan blive rigtig god og sælges videre fra Tyskland for 80-100 mill. og vi sælger ham for25-30 mill om et par år. :|

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... uperligaen

Skal vi regne Baba Collins som tilbage i FCM, eller hvad?
FC Midtjylland

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Det vist et godt spørgsmål?! Tror det afhænger mere af køber ind hvorvidt vi ønsker at sælge.. Og med igboun, ilsø og tildels fagerbergs positive fremgang (for ikke at glemme Frank self.) i dette efterår har jeg svært ved at se hvor baba skal tilføre FCM noget som holdet er pt.

Johnny Thomsen og en thyge forlængelse så jeg tilfreds! Kom så ørgaard..

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Tror bare ikk johnny thomsen er aktuel - idét de har gjort meget ud af at bekræfte pladsen er til siv og bøge :-) men en forlængelse med thyge, ville være godt!
FC Midtjylland

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Bejram Fetai holder formen ved lige i FCM, ifølge bold.dk. Onside betragter det vist som en prøvetræning, og Fetai selv, mener Ørgaard er klar til at skrive kontrakt med ham efter de 4-5 dage det angiveligt drejer sig om. Det håber jeg sandelig ikke han får ret i. Hvad dælen skulle vi dog bruge ham til :?:

Vandsø

Indlæg af Vandsø »

Mini Bager skrev:Bejram Fetai holder formen ved lige i FCM, ifølge bold.dk. Onside betragter det vist som en prøvetræning, og Fetai selv, mener Ørgaard er klar til at skrive kontrakt med ham efter de 4-5 dage det angiveligt drejer sig om. Det håber jeg sandelig ikke han får ret i. Hvad dælen skulle vi dog bruge ham til :?:
Hvis det er fordi at Thygesen mangler en legekammerat for at han vil forlænge, så skriv da under med Fetai. På en god dag er han farlig.

werty

Indlæg af werty »

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Det lyder godt nok lidt mere seriøst end bare være med til træning, og det lyder på fetai han virkelig gerne vil. Ville han pynte på fcms hold? mitbanen er jo overbefolket, men fetai kan også noget, han ved hvor angriberne er.
FC Midtjylland

Noerum

Indlæg af Noerum »

Ved godt det med at thyge mangler en legekammerat var ment som en joke, men hvis det kunne hjælpe, så skriv da med Fetai :D

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/th ... gen-steder

Thygesen skifter ikke i januar. Han vil selvfølgelig gerne havde sin bonus (3 mil?) og det er der jo egentligt ikke noget at sige til.

Klubben kan lige så godt forlænge med ham, og give han 3 millioner for det, da han jo skal havde de penge, ligemeget hvad.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Noerum skrev:Klubben kan lige så godt forlænge med ham, og give han 3 millioner for det, da han jo skal havde de penge, ligemeget hvad.
Sådan har jeg det også lidt. De tre millioner i sign-off var sgu nok ikke det smarteste at flette ind i kontrakten, men nu er de der, og så er det da bedre at beholde Thygesen og måske tjene de millioner ind igen på et eventuelt salg senere end at lade ham gå til sommer. Kommer salget ikke, beholder vi i det mindste en dygtig anfører; en klubmand, der altid kan bruges. Selvfølgelig skal Thyge også være villig til at forlænge, og det er svært at spå om, hvad han egentlig vil. Man kunne f.eks. lave en udlandsklausul i en ny kontrakt på ca. 5 millioner?

Jeg kan næsten ikke forestille mig, at det er det billigste/bedste at lade stå til. Jeg tror og håber nu også, at Ørgaard arbejder på højtryk på en fornuftig løsning. En Pimpong må ikke laves her.

Låst