Farlig Frank stopper i FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Thomasbokr

Re: Farlig Frank stopper i FCM

Indlæg af Thomasbokr »

sebastian94 skrev:Jeg synes at i kampen igår viste han, at han godt kunne undværes..Han kæmper for hver eneste bold og er en rigtig ulv, men han havde ikke et forsøg i hele kampen, trods vi havde mange indlæg fra siv og mange hjørnespark..Jeg tror selv at demba nyren ville kunne skabe mere, trods han ladne atitude.
Nu lave frank andet i går end at ligge hvor han plejer, han var med nede og heade bolden videre til de andre angrebsspillere, han var grund til at der blev begået frispark der førte til målet, han var med nede og heade væk flere gange, så bare at bedømme ham på antal afslutninger og målchancer i den kamp, er mere et tegn på uvidenhed end på reel bedømmelse af hans kvaliteter. skåret ud i pap, frank kristensen spillede en lidt anderledes rolle i går end normalt. ligesom flere andre spillere gjorde...

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Martin Jørgensen har jo også kvittet landsholdet...
Ja men han får alligevel kamp nr. 100! Jeg mener Frank mere fortjener kamp nr. 1.
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Bhomaszz/bavnsgaard
Geografisk sted: Mors

Indlæg af Bhomaszz/bavnsgaard »

Jeg tror faktisk at det på sigt vil være godt for klubben, jeg tror det vil gavne os mere at spille med andre angrebstyper, der kan noget mere på egen hånd og er mere fikse med fødderne - Lad os se om ikke Sylvester (jeg synes altså det lyder pænere end "sly" :mrgreen: ) udvikler sig til den spiller.

Dermed ikke sagt at jeg ikke synes det er ærgerligt hvis vi mister ham, dertil er han for stort et ikon for klubben, men en langsom udfasning over det næste år eller to vil være optimalt. Så er Sylvester og Hvilsom klar til at bombe!

Og så kunne jeg nu godt unde Frank nogle oliemillioner, han havde trods alt chancen for at tage til Italien nogle sæsoner tilbage hvis jeg husker rigtigt, men valgte alligevel at forlænge med os. Jeg synes nu også det ville være trist hvis Frank skulle ende som Per Nielsen i Brøndby
"Du skal selv være den forandring, du ønsker at se i verden"
Mahatma K. Gandhi

DannH

Indlæg af DannH »

Det da en skandale af dimensioner hvis der ikke bliver forlænget med Frank. En mand der altid har været loyal mod klubben og scoret over 100 mål i superligaen. Hvordan man kan finde på at sænke ham 60 % løn er for mig en gigantisk gåde !!

DER SKAL FORLÆNGES MED FRANK KRISTENSEN !!!

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

DannH skrev:Det da en skandale af dimensioner hvis der ikke bliver forlænget med Frank. En mand der altid har været loyal mod klubben og scoret over 100 mål i superligaen. Hvordan man kan finde på at sænke ham 60 % løn er for mig en gigantisk gåde !!

DER SKAL FORLÆNGES MED FRANK KRISTENSEN !!!
Jeg vil absolut ikke kalde det en skandale.
!

2294

Indlæg af 2294 »

DannH skrev:Hvordan man kan finde på at sænke ham 60 % løn er for mig en gigantisk gåde !!
Det kan vel have med noget så simpelt som en ansvarlig økonomisk politik at gøre...
Der er jo lavet en 3-års plan for at få vendt skuden til et rentabelt foretagene, så man baserer sine udgifter på de indtægter der er, og ikke bare regner med at træerne vokser ind i himlen.
Her skulle der stå noget klogt...

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Frank har ikke præsteret så meget på det sidste. Han udtalte i starten at han ville gøre alt, bare for at få forlænget. Og han får såmænd chancen for det, og får tilbudt en kontrakt. Men Frank er jo en stor del af FCM og dets fortid, og dermed skal også siges jeg ikke kan se en nedstigning på 60% er helt rimelig? jeg kan godt se han ikke er guld værd mere, han er såmænd også faldet lidt ud af startopstillingen, og viser ikke helt så meget mere. Det er sørgeligt. Men jeg tror på de nok skal finde ud af noget sammen, og tror på Frank godt indser han ikke er hans fulde løn værd mere, og tror også klubben kan se en nedskæring på 60% er lige lovligt meget, og deres undskyldning for det er lidt tam. Håber de finder ud af noget :)
FC Midtjylland

jabsi

Indlæg af jabsi »

Hvis nu frank var med på den, var det så ikke noget med en præstationskontrakt?:)

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

det er en mulighed :D
hvor gammel er han efterhånden, 34?
FC Midtjylland

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det lyder bestemt til, at Franke har seriøse overvejelser om udlandet: http://www.kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=37751

felisan

Re: Farlig Frank stopper i FCM (OT)

Indlæg af felisan »

Og hvor er han dog både afbalanceret, afklaret og veltalende. En rigtig gentleman, som jeg sagtens forstår klubben gerne vil holde på, på enten den ene eller anden måde..

Besvar