Transferrygter angående FCM.
- Mini Bager
Re: Transferrygter angående FCM.
Thyge kan erstattes, men absolut ikke af Albæk. Ikke foreløbig. Håber Jakob Poulsen kan komme op i gear, hurtigt. Altså hvis Thyge smutter. Han er i mine øjne den eneste der måske kan erstatte Thyge, af dem vi har i truppen pt.
Men jeg håber sandelig at der bliver forlænget med Thyge. Han er absolut en af de vigtigste spillere i truppen.
Men jeg håber sandelig at der bliver forlænget med Thyge. Han er absolut en af de vigtigste spillere i truppen.
Det er vel det, man går og håber i denne juletid. Desværre er vi nok forbi det punkt, hvor det skulle være sket, hvis vi virkelig ville/kunne. Derfor må vi indstille os på at lede med lys og lygte efter en klubejer med lidt for mange penge (West Ham, anyone?) og få det næstbedste ud af det.Mini Bager skrev:Men jeg håber sandelig at der bliver forlænget med Thyge. Han er absolut en af de vigtigste spillere i truppen.
Det mindste af to onder er at skyde ham til udlandet nu. Jeg er trip-trap-træt af at høre på Brøndby-fansenes tilnærmelser, og en fri transfer lige i hænderne på dem vil være ubærligt. Nallerne væk!
et rygte jeg har hørt om Salami er han er på vej til en fransk klub som ligger i midten af ligaen, rygtet er at han her i hans ferie periode er på besøg, hvor jeg har det fra er en våd julefrokost med træner fra Fcm af på u-15 u 17 holdene.
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Håber det er sandt. det ville da måske kunne åbne op for en forlængelse med Frank og Thyge...mnm123 skrev:et rygte jeg har hørt om Salami er han er på vej til en fransk klub som ligger i midten af ligaen, rygtet er at han her i hans ferie periode er på besøg, hvor jeg har det fra er en våd julefrokost med træner fra Fcm af på u-15 u 17 holdene.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
-
MogensOestergaard
Så vil jeg da håbe, at du har konfereret med denne træner, at det han sagde til dig, efterfølgende vil blive lagt ud til offentlig skue på et debatforum.....?mnm123 skrev:et rygte jeg har hørt om Salami er han er på vej til en fransk klub som ligger i midten af ligaen, rygtet er at han her i hans ferie periode er på besøg, hvor jeg har det fra er en våd julefrokost med træner fra Fcm af på u-15 u 17 holdene.
-
Jesper BW1100
Det er da i så fald trænerens eget problem?MogensOestergaard skrev:Så vil jeg da håbe, at du har konfereret med denne træner, at det han sagde til dig, efterfølgende vil blive lagt ud til offentlig skue på et debatforum.....?
Trænerens problem, hvis han tror han kan sidde og sige det højt til en julefrokost. Men nu må vi se, om det passer, mon ikke man havde hørt om det?
Men det kunne da være fedt, tror man kan få en god sum penge for ham.
Men det kunne da være fedt, tror man kan få en god sum penge for ham.
FC Midtjylland
-
Peter Ross
Det vil i så fald være omtrent lige så overraskende, som at juleaften i år falder d. 24. decembermnm123 skrev:et rygte jeg har hørt om Salami er han er på vej til en fransk klub som ligger i midten af ligaen, rygtet er at han her i hans ferie periode er på besøg, hvor jeg har det fra er en våd julefrokost med træner fra Fcm af på u-15 u 17 holdene.
Salami er røget bagerst i køen og virker fastgroet - han vil have godt af et skifte, hvor han kan starte på en frisk og komme i omdrejninger igen.
Men lad os nu se, der er langt fra en julefrokost til en færdig transfer
Er der ikke noget med, at Salami kan få dansk statsborgerskab i 2011?
Jeg tror næsten, han vil vente med at skifte, til han får det, for det åbner mange døre rundt om i Europa.
Jeg tror næsten, han vil vente med at skifte, til han får det, for det åbner mange døre rundt om i Europa.
Jo det faldte jeg lige over da jeg googlede salami, og hans fremtid og muligvis prøvetræning. http://www.bold.dk/nyt/Salami-soeger-ma ... borgerskabAcebone skrev:Er der ikke noget med, at Salami kan få dansk statsborgerskab i 2011?
Men han er ikke sikker i det, så man ved aldrig.
FC Midtjylland
- bobthebuilder_dk
Det ser ud til at vi ikke skal forvente os det helt vilde i dette transfervindue!
( ikke fordi jeg havde regnet med det )
Selvf. kan det være han bare er passiv overfor pressen og "pønser" på det helt store scoop! Hvem ved ?
http://www.bold.dk/nyt/Stille-transfervindue-i-FCM
Selvf. kan det være han bare er passiv overfor pressen og "pønser" på det helt store scoop! Hvem ved ?
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Jeg føler mig overbevist om, at han har tænkt sig at søge det. Om han vil stille op for Danmark er så en anden sag, men et dansk statsborgerskab ville gøre det så meget nemmere for ham at komme til f.eks. England pga. de strenge regler om arbejdstilladelser.AlwaysFCM skrev:Jo det faldte jeg lige over da jeg googlede salami, og hans fremtid og muligvis prøvetræning. http://www.bold.dk/nyt/Salami-soeger-ma ... borgerskab
For hans liv efter fodbolden vil det også være en stor fordel at have et europæisk pas.
Det vil garanteret åbne nogle flere døre for ham, det har du nok ret i.Acebone skrev:Jeg føler mig overbevist om, at han har tænkt sig at søge det. Om han vil stille op for Danmark er så en anden sag, men et dansk statsborgerskab ville gøre det så meget nemmere for ham at komme til f.eks. England pga. de strenge regler om arbejdstilladelser.AlwaysFCM skrev:Jo det faldte jeg lige over da jeg googlede salami, og hans fremtid og muligvis prøvetræning. http://www.bold.dk/nyt/Salami-soeger-ma ... borgerskab
For hans liv efter fodbolden vil det også være en stor fordel at have et europæisk pas.
FC Midtjylland
Jamen jeg kan vitterligt heller ikke se hvad der sådan er nødvendigt i truppen?bobthebuilder_dk skrev:Det ser ud til at vi ikke skal forvente os det helt vilde i dette transfervindue!
Selvf. kan det være han bare er passiv overfor pressen og "pønser" på det helt store scoop! Hvem ved ?![]()
FC Midtjylland
En ven af mig var til fest med en af Jonas Lössl´s venner og han berettede at Tottenham var meget interesseret i ham og at de ønsker ham indlemmet i deres trup. Det giver god mening med alle de målmænd vi har haft set an den seneste tid.
Ørgaard er dog klog nok til at vente til sommer, så en eventuel blændende slutrunde af DK og Jonas kan merdoble hans pris. Skulle det bliver Tottenham, så lyder det til at være en fremragende klub for ham..
Ørgaard er dog klog nok til at vente til sommer, så en eventuel blændende slutrunde af DK og Jonas kan merdoble hans pris. Skulle det bliver Tottenham, så lyder det til at være en fremragende klub for ham..