Hvor meget skal der til?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Hvor meget skal der til?

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... dst-i-2010

Her ser man FCM som andet bedste hold i 2010 (kalenderår).
Men alligevel bliver der ikke sagt ret meget om FCM?

- måske er det ikke så tydligt i dette tilfælde. Men jeg synes tit, at FCM undervurderes af "de højere hævet (ifølge dem selv)" medier, sportstalere, osv.. Hvorfor er det så svært, at spå FCM fx vinder en kamp over Brøndby eller OB? Man hører dem næsten aldrig i optakten skyde på FCM vinder? det irriterer mig meget, eftersom FCM har kæmpet i toppen mange år.

Det er kun Herning Folkeblad man kan købe, og regne med der står noget om FCM i, før og efter en kamp. Alt andet er FCK, Brøndby og OB. - det er helt usansynligt de ikke vil komme igen efter et nederlag, hvor de tit ser anderledes på det når det er FCM. er det en form for provokation, da de ikke ønsker en ny klub som FCM ikke er værdige nok eller hvad er det?

- Niklaes
FC Midtjylland

Denis Egebæk

Re: Hvor meget skal der til?

Indlæg af Denis Egebæk »

Jeg kan kun anbefale Tipsbladet hvis du vil have en saglig dækning af Superligaen. Her finder man af og til artikler over både to og tre sider med FCM relateret indhold. Senest var der to sider om Borring og hans formdyk.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Denis Egebæk skrev:Jeg kan kun anbefale Tipsbladet hvis du vil have en saglig dækning af Superligaen. Her finder man af og til artikler over både to og tre sider med FCM relateret indhold. Senest var der to sider om Borring og hans formdyk.
Bruger også tipsbladet flere gange dagligt ;) Men det var nok mest en omgang brok til hvor københavniseret dansk fodbold er :)
FC Midtjylland

JensMikkelsen

Indlæg af JensMikkelsen »

AlwaysFCM skrev:Bruger også tipsbladet flere gange dagligt ;) Men det var nok mest en omgang brok til hvor københavniseret dansk fodbold er :)
Hvis du kigger på bold.dk, tipsbladet og 442.dk så er der mindst ligeså meget andet end FCK, BIF og OB.

Da jeg så annoncen tænkte jeg, det kan vi sgu være stolte af!! og vi plejer og være bedst i foråeret, så jeg tror godt vi kan glæde os.

FCK for megen opmærksomhed og de har egentlig fortjent det! Jeg ser hellere en CL kamp med FCK end en kamp med Landsholdet, det spiller bare godt og sådan er det bare. Den opmærksomhed BIF og OB får er primært negativt. Vi er simpelthen bare for kedelige, ingen ballade spillere imellem eller trænere ledere mm. vi hygger os og spiller en god gang bold, det sælger desværre ikke aviser, det gør ballade i ledelser, salg til rusland, kæmpe underskud og fyring af den sportslige ledelse!

Med det samme det blev meldt ud at Priske ikke skulle blive, kom det i radion!! Vi har bare en sammentømret flok mmenesker der ikke skaber problemer!! End ikke Thyges manglende forlængelse kan skabe røre da han ikke selv vil forholde sig til det!.

Tag det eksempel at Frank melder ud han skal gå med i løn og "BANG" så fyldte han hele forsiden af BT's sportsafsnit og var på forsiden af avisen, host host jeg fik min håndværker galt i halsen den morgen! Pressen lever ikke af positive historier og det er vi "desværre" ;)

Brugeravatar
Ikastbo

Indlæg af Ikastbo »

Jeg må give AlwaysFcm ret! I de sidste mange år, er det også min opfattelse, at når div medier omtaler FCM er det oftes ikke særligt positivt, oftes meget kritisk, med mindre de lige har vundet 3-2 over de forsvarendene mestre. Kan ikke lige i nuet, komme med eksempler, men generelt er FCM det sorte får i flokken, kan godt være er har de "sorte" briller på, men tag bare den "konflikt" der har været mellem DBU og FCM ang. deres afrikanske spillere og kontrakter, så skal vi nok få "negativ" omtale. Min egen personlige holdning er, at der er meget Københavneri i Dansk fodbold!!!!
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "

974

Indlæg af 974 »

Jeg synes godt nok at der "pives" lidt for meget over at vi ikke bliver nævnt positivt

Selv om det qua de mange mandagskampe også tit er de samme kommentatorer, så nævnes det både af dem, men også af andre medier, at vi har været med til en af de bedste kampe.. det kunne feks være de sidste 2 Randers kampe og også Brøndby kampen blev nævnt positivt

Vores talentudvikling og satsning på unge spillere der får chancen bliver også tit nævnt

På Sjælland er det også stadig sådan at mange "menige" mennesker nævner FCM som et af de gode og positive hold i Superligaen

Historien med afrikanske spillere er da efterhånden noget gammel, og derfor ikke vildt rimelig at bruge som eksempel

som en skriver så er det mange gange nemmere at skrive om det der ikke er så positivt - det sælger tit mere
Og så må vi nok også affinde os med at hold der kommer fra de store byer får mere opmærksomhed fordi salgspotentialet er det større

Young Wolf

Indlæg af Young Wolf »

Spot on Jens Mikkelsen;)
Og ikastbo: syntes nu nok vi har fået nok omtale i tidernes løb. Da vi købte david Nielsen, da zidan lige manglede et ur (og generelt foruroligende mange ting om den mand), ørgaards nogle gange overlegende udtalelser, og ikke mindst tryllerik kunne snakke med pressen. Og ja det er stort set negative ting det hele. Men folk gider heller ikke en 4-siders baggrundsanalyse af frank der scorer et super hovedstødsmål. pressen vil sgu have de negative, og derfor er det da kun positivt at vi (og Ørgaard) kan holde lav profil.
Tror vi kan takke Kuhn for meget af det. Han har altid fødderne på jorden og gør os ikke bedre end vi er (modsat så amnge andre herinde).
Og Ørgaards mange udtalelser i medierne (de negative) har nok også fået ham til at tænke sig mere om. Eller også har bestyrelsen sagt et og andet til manden .

men så igen, det er jo bare en lille støtanke jeg fik :)

Besvar