Abramovich i FCK

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Noerum

Abramovich i FCK

Indlæg af Noerum »

Der rygter om at Roman Abramovich's søn er på vej ind i FCK. Hvis der er hold i disse rygter, så tør jeg godt sige, at FCK bliver mestre de næste mange år... :?

MathiasVJacobsen

Re: Abramovich i FCK

Indlæg af MathiasVJacobsen »

det er så træls og synd at fodbold efterhånden bliver en sport i hvem der har flest penge, og kan tiltrække de rigeste finansfolk, oliesaiker osv. :?
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Har godt læst om det, og det er lidt noget pis.
Jeg forestiller mig, at FCK fremover vil blive endnu bedre på internationalt niveau nu, og rigtig kan konkurrere med de store hold, for Abramovich-historien er sådan noget typisk noget.
Nu bliver det sværere at få en 1. plads i superligaen.
FC Midtjylland

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

Det er jo gode tegn at Dansk fodbold kan tiltrække sig den opmærksomhed.

Så må vi bare finde vores egen rigmand ;)
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Lad os nu se, hvad der sker. FCK kan dårligt blive mere suveræne, end de alligevel er nu, kan de? De har på det nærmeste maksimumpoint i ligaen.

Selv hvis det skulle ske, hvad sker der så, når junior begynder at kede sig i København? Jeg tror, det kan ende med at blive giftigt for FCK, hvis Abramovich kommer til magten.

Lad dem bare. Vi skal fokusere på at knokle videre med vores egne planer. I første omgang har vi nogle regnskaber at forbedre; det er langt mere alvorligt end FCK's gøren og laden.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Og bum, sagen tog en ny drejning:

http://www.bold.dk/nyt/Parken-afviser-Abramovich-planer

Indtil videre er det jo ikke helt til at finde rundt i.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

tror helt sikkert ikk det er noget med Abramovich.. Som de selv siger, det blev for offentligt..

Men mon ikke en anden rigmand vil investere i dem, sådan et internationalt plan de viser sig på? det tror jeg, og derved tror jeg også FCK vil fortsætte den gode stime, og permanent være på det gode plan - selvom det ærgrer mig en anelse, med synsvinkel på de bevæger sig fra de andre danske hold inklusiv FCM..

Men nu må vi se, mon det kan gøre hele den danske liga hæver sig nogle niveauer, idét nogle åbner øjnene op for DK pga. FCK's gode præstationer?

Det er blot en lille tanke :roll:
FC Midtjylland

Besvar