Tråd - Baba Collins

Om FC Midtjylland og Black Wolves
NyX
Geografisk sted: København S.

Tråd - Baba Collins

Indlæg af NyX »

Baba er ofte blevet diskuteret her på forum og fortjener i stil med sine direkte konkurrenter, at få sin egen tråd. Han har qua sit potentiale været udpeget som en fremtidens mand i FCM, men har samtidig været svingende i sine præstationer, hvilket bl.a. har resulteret i en rolle som indskiftningsspiller og et par ophold uden for FCM. Senest i russiske Alania Vladikavkaz, hvor han nu kan være på vej tilbage fra - se fx seneste nyt:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -i-rusland

Spørgsmålet er hvad der skal ske med Baba, som bl.a. må forvente at skulle indgå under forhold tilsvarende dem han rejste fra i sommers. Fagerberg (der i princippet er lidt i en lignende situation og af tilsvarende årsager diskuteres i en anden tråd), M. Nielsen, Ilsøe, Frank, Sylvester og den (de?) eventuelle forstærkning, der kan være på vej til klubben, (en tilbagevendende Jude...) skal kæmpe om de samme 1-2 pladser i angrebet, hvilket næppe er nogen ønskesituation at vende hjem til.

Ovenstående link viser at han tilsyneladende er villig til at fortsætte i Alania på permanent basis og kigger man lidt (google translate :) ) på klubbens side, forum mv. så virker det umiddelbart som om han har gjort det nogenlunde godt. Personligt mener jeg at kunne huske at der tidligere på året var en afstemning om 'månedens -' eller endog 'sæsonens spiller', hvor Baba så vidt jeg erindrer havde fået en del stemmer. Dette kan selvfølgelig skyldes udefrakommende stemmer, men også på forum blev han, mener jeg, omtalt i positive vendinger.

Spørgsmålet er selvfølgelig hvad et eventuelt salg af Baba kan indbringe. Klubben har jo tidligere med en vis succes afhændet folk til netop Alania. Hvad siger gravens brugere? hvor ligger Baba's fremtid henne?

Meyhoff

Re: Tråd - Baba Collins

Indlæg af Meyhoff »

NyX skrev:Spørgsmålet er selvfølgelig hvad et eventuelt salg af Baba kan indbringe. Klubben har jo tidligere med en vis succes afhændet folk til netop Alania. Hvad siger gravens brugere? hvor ligger Baba's fremtid henne?
Baba's fremtid ligger ikke i Midtjylland vores alternativer er IMO langt bedre og med Baba's skadeshistorik samt vores nuværende økonomi taget i betragtning skal vi bare have ham skudt af, kan vi få en sjat penge for ham vil det være fint men umiddelbart forventer jeg ikke det helt store..
Det samme gælder for Jude..

Besvar