Hej!!
Jeg sad og tænkte på hvor de forskellige fans engentlig regnede med at FCM vil ende i tabellen....
Nu er jeg ikke den store pessimist og har stor tiltro til Erik og hans evner, så jeg regner og håber på en 3 plads....
Nummer 4 og op efter er acceptabel, men jeg tror på at vi overrasker alt og alle med at blive nummer 3...
Pressen vil sikkert placerer os fra 5-8..
Succes kriterier foråret 2005
-
johnnynielsen
Succes kriterier foråret 2005
Senest rettet af johnnynielsen 11. feb 2005, 16:48, rettet i alt 1 gang.
-
Harder
Re: Succes kriterier foråret 2005
Jeg mener helt sikkert at en top4 placering og en pokalfinale vil være acceptabel efter den udskiftning vi har haft i truppen. Alt derover vil være en dejlig, men kærkommen overraskelse...
/Harder - Nu færdig med SSO og klar til at give den pedal hele natten
/Harder - Nu færdig med SSO og klar til at give den pedal hele natten
-
Anni
Jeg håber stadig på et lorte forår for Brøndby og et perfekt forår for os lige fra starten med en sejr over FCK og hele vejen frem, så vi bliver nr. 1
) Men det er vist ønsketænkning.
Mest realistisk er det vel med en plads omkring 2 - 3. Jeg tror ikke, at vi havner længere nede.
Anni
Mest realistisk er det vel med en plads omkring 2 - 3. Jeg tror ikke, at vi havner længere nede.
Anni
-
Ulrik
Nummer et må være, at komme ud i Europa, så pokalfinalen, den SKAL vi nå! Jeg er ellers enig i, at vi slet ikke har set hvad holdet kan, da vi har spillet på én streng(Zidan) indtil nu. Jeg tror vi bliver meget mere boldbesiddende fremover - vi har spillerne med teknikken til det - og derudover bliver fløjspillerne også meget vigtige. Jeg bliver skuffet, hvis vi ender lavere end en 4.plads, men ikke ret længe, hvis vi kommer i pokalfinalen. Pokalen og Royal League så er jeg tilfreds:)
Ulrik
Ulrik