SL R23: FCM - FCN

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ABT

SL R23: FCM - FCN

Indlæg af ABT »

Slutspillet skydes i gang i egen hule mod Farum. Vi har haft et meget godt tag på dem på hjemmebane med nogle store sejre de sidste par gange. Forhåbentlig er vi sultne fortsat ovenpå præstationen i England.

Vi skal godt fra start - must win!
/ ABT

Billede

mousebreaker

Re: SL R23: FCM - FCN

Indlæg af mousebreaker »

Vi kan vist godt smide point i den her kamp, som ellers var den formentlig nemmeste i restprogrammet
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Debussy

Indlæg af Debussy »

mousebreaker skrev:
15. mar 2026, 15:16
Vi kan vist godt smide point i den her kamp, som ellers var den formentlig nemmeste i restprogrammet
Slutspilseffekten. År efter år efter år udebliver transfers til at styrke vores trup til slutspillet. Jeg skrev i en anden tråd, at hvis vi ikke fik x spillere ind til forskellige positioner så ville vi ikke blive mestre. Nu taber vi mod Nordsjælland på hjemmebane…

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Det mesterskab kommer ikke til at ske.
Vi er godt nok gået målscoringskolde. Indsatserne før store europæiske kampe er vores største akilleshæl. Som om spillerne ikke kan sætte sig op. Nederlaget til Sønderjyske var lige før Rom kampen, og mage til blodfattig indsats skulle man lede længe efter. Indtil i dag. Copy paste.

Dette hold ender velsagtens med at stå med helt tomme hænder efter sæsonen. Og hvad har det så været for en sæson?

Siden første halvleg mod Silkeborg. 4 målløse halvlege i rap, dernæst 2 mål samlet i de fem halvlege.

Så to mål i de sidste 9 halvlege vi har spillet!!!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

Debussy

Indlæg af Debussy »

Tillykke til AGF. Hvis de smider mesterskabet er det et mirakel af de helt store. Vi får ikke mere end 15-18 point i det her slutspil.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Debussy skrev:
15. mar 2026, 16:03
mousebreaker skrev:
15. mar 2026, 15:16
Slutspilseffekten. År efter år efter år udebliver transfers til at styrke vores trup til slutspillet. Jeg skrev i en anden tråd, at hvis vi ikke fik x spillere ind til forskellige positioner så ville vi ikke blive mestre. Nu taber vi mod Nordsjælland på hjemmebane…
Jeg vil give dig lidt ret, det er altid godt at der lige kommer mindst en ind pr. vindue, der ligesom giver holdet nye impulser.

I dag ser man at FCM taber ufattelige mange 2 bolde, i dag kan man lange ud efter efter bravo, byskov, bak, Castillo der ikke får fat i noget som helst.

Holdet virkede træt og uden en gameplane.

Nu er det anden gang at Tullberg miser en kamp mod FCN, og det er en rids i larken, og ikke mindst at han intet foretager sig til at ændre gameplanen under vejs.

Mener nu at det er for tidligt at afskrive FCM, men der er pres på at få de skadede spillere klar, simsir ser træt ud.
Senest rettet af FCM2000 15. mar 2026, 16:14, rettet i alt 1 gang.

Stimme

Indlæg af Stimme »

Der blev godt nok ikke skabt meget i dag, jeg er vild skuffet over den maglende fart og farlighed. Dårlig præstation i dag

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Stimme skrev:
15. mar 2026, 16:13
Der blev godt nok ikke skabt meget i dag, jeg er vild skuffet over den maglende fart og farlighed. Dårlig præstation i dag
Man kunne godt se, at Cho fik scoret i NF. Der var mere bid og kvalitet i hans afslutninger, men keeperen og stolpen i vejen. Der var dog potentielt offside ved to-tre af vores afslutninger i første halvleg.

Castillo er en af den der lider mest lige nu, ser det ud til.
Vi må håbe på Sønderjyske i dag, og desværre vil jeg græde tørre tårer hvis vi ryger ud af Europa på torsdag.
Desværre tabermentalitet at tænke sådan, men ellers forekommer det et mesterskab at være urealistisk

Danand123

Indlæg af Danand123 »

.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Tak til Sønderjyske der sørger for at vi stadig selv kan afgøre det.

Jakla

Indlæg af Jakla »

Jeg tror stadig på mesterskabet selvom spillet i dag var en rædselsfuld omgang. GF viser også at de ikke er usårlige mod de andre hold.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Alle hold kommer til at smide point i de her kampe. Heldigvis fik vi lidt hjælp fra Sønderjyske. Men det er lidt kritisk at vi pludselig har svært ved at score, efter en lang periode med mange mål i kampene.

Men det koster at spille Europæisk, det ved vi. AGF har en fordel der i kampen om mesterskabet.

Nogen melding om hvor langt Franculino er fra comeback? Synes det varer længe

Kejle

Indlæg af Kejle »

Kampen i går viste bare en ting. Der er ingen nemme kampe tilbage i sæsonen. Hvis vi ikke er der 100%, så kan vi tabe til alle.

Jeg savnede alt det der gør os gode. Presset var en joke. Vi smed nogle smådumme bolde væk, helt fra starten af 1. halvleg. Der var tegn i sol måne og stjerner om at det kunne gå galt. Men havde vi haft stolpe ind i stedet for stolpe ud, hvem ved?

JBT

Indlæg af JBT »

Vi spiller mod et børnehold, som man bør slå alle ugens dage – også selv om man har været en tur i England. Jeg forstår ikke, at man ikke tager et X med hjem i stedet for at satse helt uhæmmet, hvis man absolut skal spille en røvkedelig kamp med svage ben – fair nok, so let it be.

Desværre lugtede det af fortidens sløje tendens omkring bundniveauet i de kampe, hvor resultatet ellers ligger lige til højrebenet. I sidste ende er det bare dårligt.

Besvar