Transfers - Januar 2026
Re: Transfers - Januar 2026
Paulinho skifter med næsten 100% sikkerhed tilbage til Brasilien denne vinter. Transferen er tæt på.
Så kræver det også en venstre back på ind siden.
Spørgsmålet er om der er nødvendigt, når vi kun spiller med en venstreback i ca. hver anden kamp.
Bech har også vist sig kapabel på pladsen i en 4 back kæde..
Nogen der ved, om vi har et talent på vej på pladsen?
Enig i at Links er urealistisk - AGF vil ikke sælge en af deres bedste til os pt.
Det ser ud til at Mikael Uhre er ny angriber i FCM.
Jeg er lidt blandet med tilgangen. På den ene side er det godt med dansk islæt og noget kultur til truppen, men på den anden side tror jeg også han har toppet.
Med de positive briller, så er Uhre en fin presspiller, og må betragtes som plug and play nu hvor Franculino er ude i en længere periode. Og så er det en stor fed fuckfinger til både GF og BØF, så det er også god nok lir.
På den lange bane håber jeg man sigter højere... Uhre kan være fornuftig i fremtiden fra bænken, men jeg vurderer ikke, at han er en man hænger sin hat på oppe foran de kommende 2-3 sæsoner.
Jeg er lidt blandet med tilgangen. På den ene side er det godt med dansk islæt og noget kultur til truppen, men på den anden side tror jeg også han har toppet.
Med de positive briller, så er Uhre en fin presspiller, og må betragtes som plug and play nu hvor Franculino er ude i en længere periode. Og så er det en stor fed fuckfinger til både GF og BØF, så det er også god nok lir.
På den lange bane håber jeg man sigter højere... Uhre kan være fornuftig i fremtiden fra bænken, men jeg vurderer ikke, at han er en man hænger sin hat på oppe foran de kommende 2-3 sæsoner.
/ ABT

Men det sender også et signal til de andre angribere, som der allerede er fem af i truppen, altså seks med Uhre ???ABT skrev: ↑8. jan 2026, 12:55Det ser ud til at Mikael Uhre er ny angriber i FCM.
Klubløs, så heldigvis ingen transfer fee - og med 31 år har han ikke samme speed som tidligere (husker ham primært for at han kunne løbe...) - halv-uambitiøst, men det er lukker hullet frem til sommer.
Mon ikke Etim og eller Chili går på salg eller leje
Mon ikke Etim og eller Chili går på salg eller leje
FCK og FCM med interesse i Grønbæk: https://bold.dk/fodbold/stillinger/ital ... a-gronbaek
Det kunne vel være tæt på en drømmesigning både på kort og lang sigt. Potentielt endnu en mulighed for at lave et statement der vil kunne rykke på magtbalancen og selvopfattelsen i dansk fodbold.
Det kunne vel være tæt på en drømmesigning både på kort og lang sigt. Potentielt endnu en mulighed for at lave et statement der vil kunne rykke på magtbalancen og selvopfattelsen i dansk fodbold.
/ ABT

Det lyder spændende med den Argentinske U20 landsholdsspiller Maher Carrizo på 19 år.
180 cm god springstyrke og udholdenhed og med stor acceleration og sprintfart (ifl. chatgpt).
Mon det lykkes at købe ham, det er godt nok mange penge.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -millioner
180 cm god springstyrke og udholdenhed og med stor acceleration og sprintfart (ifl. chatgpt).
Mon det lykkes at købe ham, det er godt nok mange penge.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... -millioner
Ifølge de Sydamerikanske medier så er handlen gået igennem.
Det er dælme en sindssyg signing og pris.
Det er dælme en sindssyg signing og pris.
Man håber at få den næste Osorio eller Franculino. Det er jo det man skal. Så må vi bare håbe at det lykkes 
-
mousebreaker
På wikipedia er der allerede nogen der har opdateret Maher Carrizos "profil" til at være skiftet til Midtjylland
Transfermarkt anslog hans værdi i midt 2025 til 10 mio euro. De plejer jo at være meget lavere på talenter, så det tyder da på at det er et sjældent stort talent, vi prøver at napse.
Spændende om det lykkedes
Transfermarkt anslog hans værdi i midt 2025 til 10 mio euro. De plejer jo at være meget lavere på talenter, så det tyder da på at det er et sjældent stort talent, vi prøver at napse.
Spændende om det lykkedes
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Ny mand på heden: Junior Ze fra Basel. Ung talent fra Basel: https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... idtjylland
Svært at sige, om han vil kunne gå direkte ind og gøre en forskel med den unge alder. Skulle ikke have betydning for Carrizo handlen heller, da de skulle spille på hver deres wing.
Ze, Carrizzo ind. Måske en back ind i mixet også? Og en dark horse i Grønbæk? Kunne tyde på et vildt vintervindue. Samtidig er det vel kun Etim og måske Dani Silva, som skal finde andre græsgange. Paulinho bliver måske svær at skippe inden deadline med hans seneste skade in mente.
Svært at sige, om han vil kunne gå direkte ind og gøre en forskel med den unge alder. Skulle ikke have betydning for Carrizo handlen heller, da de skulle spille på hver deres wing.
Ze, Carrizzo ind. Måske en back ind i mixet også? Og en dark horse i Grønbæk? Kunne tyde på et vildt vintervindue. Samtidig er det vel kun Etim og måske Dani Silva, som skal finde andre græsgange. Paulinho bliver måske svær at skippe inden deadline med hans seneste skade in mente.
/ ABT

sidder og ser velez sarsfield med ham Carrizos, som er blevet skiftet ind fra 2. halvlegs start.
Tja
Banen ligner en bane i Sunds til serie fodbold i de lavere rækker.
Niveuet ligner ikke superliga niveau, langt fra, godt nok er der 30 hold i deres liga, men ??
Carrizos 82 mill værd ?
Tja
Banen ligner en bane i Sunds til serie fodbold i de lavere rækker.
Niveuet ligner ikke superliga niveau, langt fra, godt nok er der 30 hold i deres liga, men ??
Carrizos 82 mill værd ?