Europa ligaspillet spidser så småt til, og vi står nu overfor vel nok den sværeste opgave af dem alle. Porto har ikke været prangende i dette års EL, men vi er stadig massive underdogs. Vi skal finde nogle point blandt de sidste 3 kampe for at sikre videre avancement. Det ville være nervepirrende, hvis vi ender med at skulle til Bulgarien og have 3 point for at komme videre. Derfor kan man håbe på et mindre mirakel som sidst vi var i Portugal, hvor vi fik et X mod Sporting, grundlagt af Emam Ashours kanonkugle.
Vi har gjort det før, og mon ikke det passer os fint, at vi ikke er favoritter for en gangs skyld. Forhåbentlig resulterer det i en præstation ala Frankfurt kampen, hvor der er den fornødne intensitet, vildskab og aggressivitet. Det ville tilmed være kærkomment, hvis bare nogle af vores mange skader er klar igen og kan deltage i kamptruppen.
Jeg håber, at der flyver 500+ midtjyder til Porto. Det bliver en fed oplevelse, uanset resultat.
Ses i Porto! Forza FC.
EL R6: Porto - FCM
Re: EL R6: Porto - FCM
ikke en heldig aften for Bach og diao
hvis man skal gør status her ved sidste kamp, TT har overhovedet ikke udviklet holdet, tværtimod, og det er faktisk hele 2024 vi snakker om her.
Man kan stille mange spørgsmål, et af dem er hvor er hjernen på holdet ?
hvis man skal gør status her ved sidste kamp, TT har overhovedet ikke udviklet holdet, tværtimod, og det er faktisk hele 2024 vi snakker om her.
Man kan stille mange spørgsmål, et af dem er hvor er hjernen på holdet ?
-
Copenhagenwolf
Desværre som forventet, ikke i nærheden af point, men heller ikke en resultatmæssig øretæve.
Nu er der to chancer for at få en nødvendig sejr til at gå videre i Europa.
Læren af de sidste ca. 10 kampe er, at niveauet falder alt for meget, når andet geled skal træde til, og man kan godt frygte at potentialet ikke er til så meget mere, end det vi har set. Interessant januar-vindue venter.
Nu er der to chancer for at få en nødvendig sejr til at gå videre i Europa.
Læren af de sidste ca. 10 kampe er, at niveauet falder alt for meget, når andet geled skal træde til, og man kan godt frygte at potentialet ikke er til så meget mere, end det vi har set. Interessant januar-vindue venter.
Der er desværre ingen voksne til stede og ingen retning. Ingen spillere ved hvad de skal. Niveauet er ganske enkelt for lavt - især når vi er uden vores 4-5 bedste. TT har vel fripas de næste to Europa kampe også. Vi forærer to mål, hvilket er belastende, når Porto vitterligt ikke var/er bedre. Men vi fortjente intet…
Bliver interessant hvad man forsøger sig med i det kommende transfervindue. Handler man tidligt forstærkninger, eller ender man med at sælge ud i slutningen af vinduet, når man misser videre avancement i Europa (som jeg synes det stinker langt væk af pt - også selvom nogle af vores skadede spillere kommer tilbage i januar)?
Bliver interessant hvad man forsøger sig med i det kommende transfervindue. Handler man tidligt forstærkninger, eller ender man med at sælge ud i slutningen af vinduet, når man misser videre avancement i Europa (som jeg synes det stinker langt væk af pt - også selvom nogle af vores skadede spillere kommer tilbage i januar)?
/ ABT

-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Europa godkendt og endda på trods af mange skader, superligaen ligeså. Truppen mangler leder/e. Er enig i at det virker som om, at truppen ikke bliver udviklet eller står i stampe. For mange spillere virker til, ikke at præstere godt nok. Gad godt at man efterhånden også begyndte at katagorisere vores spillere på andre måder. F.eks. Spilfordeler, hårdtarbejdende, hurtigløber, lidt exceptionel og kan noget på egen hånd, lidt en dovenlas og ikke hårdtarbejdende nok, ja vi kan blive ved og selv vælge at stoppe spillerne i de forskellige kategorier. Vi har nogle af alle og jeg mener, at de spillere der er hentet ind i sidste transfervindue har skuffet og eller ikke fået forløst det man forventede. Hvad skal der så gøres ved det. Set fra min plads på CC tribunen så skal der mere kvalitet ind på holdet, ellers skal spillernes niveau godt nok hæves betydeligt. Superligaen har ændret sig meget og kvalitet på de fleste pladser kræves det efterhånden, ellers kan man ikke forvente, at blive ved med at spille med i toppen af superligaen. Jeg plejer at sammenligne Fcm med Fck, Agf og Brøndby da vi har sådan nogenlunde ens spillestil meget fremadrettet og med meget fysik ind over. I denne sæson, har jeg faktisk ofte været skuffet vores præstation, det kan jeg være ene om at mene, men det tror jeg ikke selv på. Jeg mangler at se, at vores trup stepper op. Hvis jeg nævner Joel Andersson, så tror jeg de fleste herinde mener, at han virkelig har stoppet op og performet ja noget bedre end forventet / rigtig godt. En anden ting jeg tit har tænkt, hvorfor skiftet TT ikke spillere ind i 1 halvleg hvis spillet ikke rigtig fungerer på banen ? Kan vi selv udvikle de spillere der ikke performer som håbet, eller skal de videre og hvor store nye transfers skal der til og hvor, for noget skal der godt nok gøres før, at vi kommer op på siden af, Agf set ud fra spillet på banen, for jeg ved jo godt at vi ligger delt 1er sammen med Fck og har derudover jo også spillet europæisk. Dette er skrevet lidt som et oplæg til debat og med håb om at vi kan få vores trup forbedret og begynde at se, at spillet på banen igen bliver Fcm seværdig ala da Sviatchenko og Scholz regerede i forsvaret og angrebet sprudlede. Uden at nævne navne, så har flere af vores midtbane spillere skuffet, dog vil jeg nævne en som jeg umiddelbart synes har overrasket og rykket sig, nemlig Pedro Bravo.